Amerika

Hij gaat naar Alomo, waar Texaanse vrijheidsstrijders tegen de Mexikanen hebben gevochten. Maar dat is natuurlijk toeval. :unsure:
Nou, het ligt wel iets genuanceerder (al sluit ik niet uit dat het dorp niet geheel toevallig is uitgekozen);
"Some are confused over the seemingly random visit, as Alamo, Texas, is not "the Alamo" in San Antonio, but rather a quiet border town tucked away in Hidalgo County, more than 20 miles north of the Mexican border."
Bron
 
Nou, het ligt wel iets genuanceerder (al sluit ik niet uit dat het dorp niet geheel toevallig is uitgekozen);
"Some are confused over the seemingly random visit, as Alamo, Texas, is not "the Alamo" in San Antonio, but rather a quiet border town tucked away in Hidalgo County, more than 20 miles north of the Mexican border."
Bron
Dank voor het corrigeren. Ik had het anders meegekregen.
 
Nou, het ligt wel iets genuanceerder (al sluit ik niet uit dat het dorp niet geheel toevallig is uitgekozen);
"Some are confused over the seemingly random visit, as Alamo, Texas, is not "the Alamo" in San Antonio, but rather a quiet border town tucked away in Hidalgo County, more than 20 miles north of the Mexican border."
Bron
We gaan t wel zien of ie ergens op hint als ie daar weer uit zijn nek staat te kletsen.
 
Die tie-wraps zijn gevonden in een kast in het huis van afgevaardigden. Die waren dus niet expliciet meegenomen. Ik maak me meer zorgen over de pijpbommen en molotovs die gevonden zijn. En vooral ook het benoemen van een gewapend protest.

Er zijn foto's van een aantal idioten met tiewraps en zip cuffs aan hun riem. Dus niet alleen in de kast. Maar een hele kleine groep in ieder geval, niet meteen een algemeen thema in de protesten.
 
Er zijn foto's van een aantal idioten met tiewraps en zip cuffs aan hun riem. Dus niet alleen in de kast. Maar een hele kleine groep in ieder geval, niet meteen een algemeen thema in de protesten.
De enkele leiders die de meute slechts nodig hadden om binnen te komen zogezegd ;)
 
Nou, het ligt wel iets genuanceerder (al sluit ik niet uit dat het dorp niet geheel toevallig is uitgekozen);
"Some are confused over the seemingly random visit, as Alamo, Texas, is not "the Alamo" in San Antonio, but rather a quiet border town tucked away in Hidalgo County, more than 20 miles north of the Mexican border."
Bron
Trump is niet zo slim, eerder dacht hij dat hij een chique hotel had afgehuurd, maar bleek het een tuincentrum te zijn met dezelfde naam. :D
 
Trump is niet zo slim, eerder dacht hij dat hij een chique hotel had afgehuurd, maar bleek het een tuincentrum te zijn met dezelfde naam. :D

Denk je dat dat het was? Ik denk dat ze Four Seasons hadden geroepen zonder beschikbaarheid te checken en toen bleek dat het vol was, gezocht hebben op iets wat op Four Seasons leek. En vervolgens net doen alsof dat altijd de bedoeling was. :D
 

Deutsche, Signature Bank Abandon Trump Over Capitol Unrest​

by Tyler Durden
Tuesday, Jan 12, 2021 - 9:59
Whatever disappointment President Trump is feeling about being barred from his Twitter and Facebook accounts, he's probably more upset about this: Deutsche Bank, one of the Trump Organizations biggest lenders from the past 20 years, says it will no longer do business with the Trump family, according to the NYT.

Another bank, Signature Bank, where Trump has checking, savings and money-market accounts, said that it would close accounts belonging to Trump worth some $5.3MM.
 

Deutsche, Signature Bank Abandon Trump Over Capitol Unrest​

by Tyler Durden
Tuesday, Jan 12, 2021 - 9:59
Whatever disappointment President Trump is feeling about being barred from his Twitter and Facebook accounts, he's probably more upset about this: Deutsche Bank, one of the Trump Organizations biggest lenders from the past 20 years, says it will no longer do business with the Trump family, according to the NYT.

Another bank, Signature Bank, where Trump has checking, savings and money-market accounts, said that it would close accounts belonging to Trump worth some $5.3MM.

We evalueren over een jaartje nog eens wat er allemaal stand heeft gehouden tegen die tijd. Het is nu vooral een snowball reactie.
 
We evalueren over een jaartje nog eens wat er allemaal stand heeft gehouden tegen die tijd. Het is nu vooral een snowball reactie.
Voor Deutsche Bank, verrweg Trump's grootste kredietverstrekker, speelt dit al veel langer gezien zijn financiele malversaties. Alleen is nu de kogel door de kerk. Dat geeft Trump een probleem met herfinanciering van honderden miljoenen aan uitstaande leningen bij DB.
 
Voor Deutsche Bank, verrweg Trump's grootste kredietverstrekker, speelt dit al veel langer gezien zijn financiele malversaties. Alleen is nu de kogel door de kerk. Dat geeft Trump een probleem met herfinanciering van honderden miljoenen aan uitstaande leningen bij DB.
Kan ie die mooi met zijn signature bank tegoeden beginnen af te lossen. ;)
 

Knettergek.
Hier is ook sprake van een bepaalde bewondering voor baudet vanuit sgp gelederen.
Niet zo vergaand als in de US natuurlijk, maar opvallend zeker.

Heb jij als gematigde gelovige al afstand genomen van het christelijk geweld in de US? Want dat schijnt er bij te horen als iemand iets doet uit naam van een bepaald geloof. :sneaky:;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan