Amerika

Wat zie ik een raar fragment voorbij komen. Bij Op1 zat gisteren Pete Hoekstra (de Trump adept die heeft gezegd dat Nederlandse politici in de fik worden gestoken) zogenaamd beledigd te zijn over een opmerking van Jort Kelder die te maken had met de bestorming van het capitool. En dat drie keer moet herhalen. Geen idee wat Kelder nu zei waarom ie als een of andere beledigde kleuter moet reageren. Wat een figuur die Hoekstra..
 
Volgens ad heeft deze man een beroerte gehad. Bizar. Achterlijk land daar met die wapens. Die geweren zijn groter dan z’n kerstboom.

Bekijk bijlage 2937

Agent Capitool, die Trump-fan was, gedood met brandblusser

Zie ik daar een Bill Gates afluistermicrofoon aan het plafond hangen?
En zuinig op zijn fraaie meubelen. Kleedje eroverheen, dan mag de hond er ook op.
Maar het is wat; bestorm je het Capitool, het liefste met die twee machine geweren, sterf je aan een beroerte..
 
Zie ik daar een Bill Gates afluistermicrofoon aan het plafond hangen?
En zuinig op zijn fraaie meubelen. Kleedje eroverheen, dan mag de hond er ook op.
Maar het is wat; bestorm je het Capitool, het liefste met die twee machine geweren, sterf je aan een beroerte..

Timing is everything
 
Zie ik daar een Bill Gates afluistermicrofoon aan het plafond hangen?
En zuinig op zijn fraaie meubelen. Kleedje eroverheen, dan mag de hond er ook op.
Maar het is wat; bestorm je het Capitool, het liefste met die twee machine geweren, sterf je aan een beroerte..
Ja, beroerd he.
 
Het feit dat ze bij het capitool was ondanks alle waarschuwingen vooraf geeft aan dat ze het wist.
Ze zou niet naar het capitoool gaan om in de luwte te blijven, maar is toch gegaan, tsja...

Voor mij was iedereen die zich daar bij het capitool bevond zich heel goed bewust van de situatie of had dat moeten zijn. Dus ja de demonstranten daar scheer ik over 1 kam.

Tja. Dat je dan kennelijk reden genoeg vindt om te sterven, tja. Dergelijke verharding lijkt me volkomen onnodig. En dan zeg ik er gerust nog bij dat ze als mee naar binnen heeft gerend ze het voor zichzelf voor elkaar elkaar heeft en ben ik het met je eens dat het eigen schuld dikke bult is. Punt is dat we dat niet weten, maar je gaat er meteen vanuit. Daar gaat het me om.
 
Wat zie ik een raar fragment voorbij komen. Bij Op1 zat gisteren Pete Hoekstra (de Trump adept die heeft gezegd dat Nederlandse politici in de fik worden gestoken) zogenaamd beledigd te zijn over een opmerking van Jort Kelder die te maken had met de bestorming van het capitool. En dat drie keer moet herhalen. Geen idee wat Kelder nu zei waarom ie als een of andere beledigde kleuter moet reageren. Wat een figuur die Hoekstra..

Pete vond dat hij zich, volgens Amerikaanse wet, niet mocht uitspreken over de president(skandidaten). Jort bleef maar doorvragen en toen werd meneer heel boos. Maar goed, ga daar dan ook niet zitten als je niks te melden hebt. Net als die Stef Blok, die zat daar ook maar een hele rits lege woorden te verkondigen.
 
Pete vond dat hij zich, volgens Amerikaanse wet, niet mocht uitspreken over de president(skandidaten). Jort bleef maar doorvragen en toen werd meneer heel boos. Maar goed, ga daar dan ook niet zitten als je niks te melden hebt. Net als die Stef Blok, die zat daar ook maar een hele rits lege woorden te verkondigen.
Meneer zei vooral dat de wereld zich niet zo druk moet maken dat dit iedere 4 jaar gebeurt, toen Jort vroeg of het iedere 4 jaar uitliep op een bestorming van t Capitool was ie beledigt kennelijk.
 
Wat zie ik een raar fragment voorbij komen. Bij Op1 zat gisteren Pete Hoekstra (de Trump adept die heeft gezegd dat Nederlandse politici in de fik worden gestoken) zogenaamd beledigd te zijn over een opmerking van Jort Kelder die te maken had met de bestorming van het capitool. En dat drie keer moet herhalen. Geen idee wat Kelder nu zei waarom ie als een of andere beledigde kleuter moet reageren. Wat een figuur die Hoekstra..
Als je je verheven voelt, ben je nou eenmaal sneller beledigd.
 
Meneer zei vooral dat de wereld zich niet zo druk moet maken dat dit iedere 4 jaar gebeurt, toen Jort vroeg of het iedere 4 jaar uitliep op een bestorming van t Capitool was ie beledigt kennelijk.

O ja dat was ook een mooie ja. Stel je voor dat zelfs Jort Kelder je op de kast kan jagen zeg.
 
Pete vond dat hij zich, volgens Amerikaanse wet, niet mocht uitspreken over de president(skandidaten). Jort bleef maar doorvragen en toen werd meneer heel boos. Maar goed, ga daar dan ook niet zitten als je niks te melden hebt. Net als die Stef Blok, die zat daar ook maar een hele rits lege woorden te verkondigen.
Wat deed Hoekstra daar dan? Had ie vooraf niet gemeld dat ie niks kon zeggen? En dan doen alsof iemand je aan het beledigen is. Tenenkrommend, maar gezien zn baas ook niet zo raar. De Trumpies hebben namelijk nogal korte lontjes..
 
plump6 Firefox.png

Donald Trump’s absence from Joe Biden’s inauguration will make him the first outgoing president not to attend his successor’s inauguration since 1869.
Interestingly, the last president not to attend his successor’s inauguration -- Andrew Johnson -- was also impeached by the House but acquitted by the Senate.
The only other two presidents to skip their successors’ inaugurations were John Adams in 1801 and John Quincy Adams in 1829.
 
Wat deed Hoekstra daar dan? Had ie vooraf niet gemeld dat ie niks kon zeggen? En dan doen alsof iemand je aan het beledigen is. Tenenkrommend, maar gezien zn baas ook niet zo raar. De Trumpies hebben namelijk nogal korte lontjes..
My way or the highway. We moorden eerst de locals uit, daarna eisen we het land op en accepteren we niks meer van buitenaf. Fascisme en primitief kolonialisme pur sang.
 
Bekijk bijlage 2940

Donald Trump’s absence from Joe Biden’s inauguration will make him the first outgoing president not to attend his successor’s inauguration since 1869.
Interestingly, the last president not to attend his successor’s inauguration -- Andrew Johnson -- was also impeached by the House but acquitted by the Senate.
The only other two presidents to skip their successors’ inaugurations were John Adams in 1801 and John Quincy Adams in 1829.
Een kind dat niet meer naar de ouders luistert omdat het de zin niet heeft gekregen.
 
Bekijk bijlage 2940

Donald Trump’s absence from Joe Biden’s inauguration will make him the first outgoing president not to attend his successor’s inauguration since 1869.
Interestingly, the last president not to attend his successor’s inauguration -- Andrew Johnson -- was also impeached by the House but acquitted by the Senate.
The only other two presidents to skip their successors’ inaugurations were John Adams in 1801 and John Quincy Adams in 1829.

Prima, niks meer aan doen.
 
rico Mbt de kans van een aanval met kernwapens. Die discussie loopt logischerwijs op meer plekken. Ik zie daar wat dingen voorbijkomen die ik wel interessant vond, maar zeg er gelijk bij dat ik het uiteraard niet 100% zeker weet. De reacties stelden dat de president normaliter alleen een nuclear strike kan goedkeuren, niet zelf bekokstoven. De Joint Staff of Chiefs biedt de "missie" aan. Er is ook een regelgeving voor het militaire apparaat die vereist dat "unlawful orders" worden geweigerd. Geen garantie, maar biedt wel een houvast in dit soort scenario's. Een "preemptive nuclear strike", dus zonder duidelijke reden, zou ook illegaal zijn. De vraag is natuurlijk of er dan nog ergens staat als de president erop aandringt het voldoende is, maar er lijken wel een aantal failsafes te zijn ingebouwd. De grote vraag is dan of er genoeg loyalisten in de chain zitten die bereid zijn het alsnog uit te voeren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan