Amerika

Het was zover. Hij vraagt om een vreedzame machtsoverdracht en erkent zijn nederlaag zonder beschuldigingen te uiten. Twee maanden te laat uiteraard.
Twee maanden? Die man is al 4 jaar de boel aan het frustreren.. Dit was dan het toetje blijkbaar..
 
Inmiddels weten we dat die dame is neergeschoten en overleden, een agent is bezweken aan zijn verwondingen en één van de andere slachtoffers heeft per ongeluk zichzelf getasered wat tot een hartaanval heeft geleid.... Onbekend of het een demonstrant of agent was.

Disclaimer: aldus dat artikel. Geen idee of het waar is.
 
Inmiddels weten we dat die dame is neergeschoten en overleden, een agent is bezweken aan zijn verwondingen en één van de andere slachtoffers heeft per ongeluk zichzelf getasered wat tot een hartaanval heeft geleid.... Onbekend of het een demonstrant of agent was.

Disclaimer: aldus dat artikel. Geen idee of het waar is.
Volgens ad heeft deze man een beroerte gehad. Bizar. Achterlijk land daar met die wapens. Die geweren zijn groter dan z’n kerstboom.

2503A16E-67ED-419E-AC39-33FD27B332A2.jpeg

Agent Capitool, die Trump-fan was, gedood met brandblusser

 
Volgens ad heeft deze man een beroerte gehad. Bizar. Achterlijk land daar met die wapens. Die geweren zijn groter dan z’n kerstboom.

Bekijk bijlage 2937

Agent Capitool, die Trump-fan was, gedood met brandblusser


Dat is een ander verhaal inderdaad.
 
img

5ff85179de19c-WhatsApp_Image_2021-01-08_at_12.52.53.jpeg
 
Volgens ad heeft deze man een beroerte gehad. Bizar. Achterlijk land daar met die wapens. Die geweren zijn groter dan z’n kerstboom.

Bekijk bijlage 2937

Agent Capitool, die Trump-fan was, gedood met brandblusser


Triest dat die agent gestorven is, die eikel op de foto? good riddance.
 
Volgens ad heeft deze man een beroerte gehad. Bizar. Achterlijk land daar met die wapens. Die geweren zijn groter dan z’n kerstboom.

Bekijk bijlage 2937

Agent Capitool, die Trump-fan was, gedood met brandblusser

Belachelijk, coca cola kan je per liter kopen, maar een beetje fatsoenlijke kerstboom is teveel gevraagd
 
Volgens ad heeft deze man een beroerte gehad. Bizar. Achterlijk land daar met die wapens. Die geweren zijn groter dan z’n kerstboom.

Bekijk bijlage 2937

Agent Capitool, die Trump-fan was, gedood met brandblusser


En dan zit die chicago police union gast doodleuk te verkondigen dat er echt niet zoveel was gebeurd. Allemaal ophef om niks enzo.
Nee idd... ramen ingeslagen en gegooid, iemand doodgeschoten, agent met brandblusser op de kop geslagen en gedood, iemand mogelijk vertrapt.
Nee idd, toonbeeld van rustig protest :FP:

Die lui weten echt alles naar zichzelf en eigen waanbeelden te lullen.

Ik moest toch een beetje een lachje onderdrukken bij de naam van die agent. Sicknick. Voor een trumpaanhanger. :zwijgen:
 
Ben je het nu een beetje meer eens met mijn mening, dat deze 4 het verdienden??


En voor de agent, een groot mooi beeld plaatsen voor de ingang van het capitool om hem te eren.

Nee, nog niet helemaal. Wel iets meer, maar dat komt omdat er nu feiten bekend zijn. Dat was toen nog niet, wat mijn punt was (en het triest blijft dat het zover moest komen™). Maar bijvoorbeeld die dame die vertrapt is in de chaos, stel jij nog steeds met 100% zekerheid dat ze het heeft verdiend? Geen nuance mogelijk? Want dat vind ik nogal een stevige conclusie.
 
Geen nuance mogelijk? Want dat vind ik nogal een stevige conclusie

Sterker gesteld, als de politie het vuur geopend had om de capitool te verdedigen vind ik dat gerechtvaardigd. Het gaat om een machtsgreep in een democratisch land, dan zijn alle middelen ter verdediging toegestaan.

Dit is niet meer een uit de hand gelopen protest op het malieveld, maar letterlijk naar binnen. Ik mag hopen dat de Nederlandse politie eerst schiet en dan vragen zal stellen als dit mocht gebeuren.
 
Sterker gesteld, als de politie het vuur geopend had om de capitool te verdedigen vind ik dat gerechtvaardigd. Het gaat om een machtsgreep in een democratisch land, dan zijn alle middelen ter verdediging toegestaan.

Dit is niet meer een uit de hand gelopen protest op het malieveld, maar letterlijk naar binnen. Ik mag hopen dat de Nederlandse politie eerst schiet en dan vragen zal stellen als dit mocht gebeuren.

Maar die eerste zin... Dat weten we toch helemaal niet? Ze is vertrapt in de chaos. Dan kan ze zomaar een onschuldig slachtoffer zijn, toch?
 
Maar die eerste zin... Dat weten we toch helemaal niet? Ze is vertrapt in de chaos. Dan kan ze zomaar een onschuldig slachtoffer zijn, toch?

Het feit dat ze bij het capitool was ondanks alle waarschuwingen vooraf geeft aan dat ze het wist.
Ze zou niet naar het capitoool gaan om in de luwte te blijven, maar is toch gegaan, tsja...

Voor mij was iedereen die zich daar bij het capitool bevond zich heel goed bewust van de situatie of had dat moeten zijn. Dus ja de demonstranten daar scheer ik over 1 kam.
 
Terug
Bovenaan Onderaan