Amerika

Hij leest duidelijk een tekstje voor dat niet door hemzelf geschreven is. Het is voor de bühne en zodat hij later kan zeggen 'zie, ik deed juist heel lief'. Ik geloof helemaal niks van waar deze man aan realisme veinst.
Het voordeel van de twijfel is ie allang kwijtgeraakt ja.
 
Hij leest duidelijk een tekstje voor dat niet door hemzelf geschreven is. Het is voor de bühne en zodat hij later kan zeggen 'zie, ik deed juist heel lief'. Ik geloof helemaal niks van waar deze man aan realisme veinst.
Het klonk inderdaad totaal niet als Trump. Wellicht ook ingegeven door een mogelijke strafrechtelijke vervolging als hij geen president meer is.
 
Het is voor het eerst dat ik Trump drie volwaardige zinnen achter elkaar hoor zeggen. Dan weet je meteen al dat er iets niet klopt.

Maar goed, beter dit dan nóg meer olie op het vuur, want ik denk dat iedereen daar wel bang voor was.
 
Het is tenminste iets.
Nee, het is helemaal niets. Het kwaad is al geschied en hij doet dit in opdracht van de partij.

Het klonk inderdaad totaal niet als Trump. Wellicht ook ingegeven door een mogelijke strafrechtelijke vervolging als hij geen president meer is.
En hij wil over vier jaar weer een gooi doen, dus hij moet nu wel zorgen dat de partij hem niet alsnog impeacht of royeert. Even de GOP te vriend houden en de komende 8 jaar blijft het rommelen rond deze man. (4 jaar tijdens Biden klagen en de boel opnaaien en dan -mocht hij weer herkozen worden- nog vier jaar een herhaling van de afgelopen vier jaar.) Ik kan niet wachten. :speechless:
 
Eensch, maar onderschat de impact van de woorden niet richting de achterban.
Ik sluit serieus niet uit dat hij via andere, minder openbare, kanalen gerust aan zijn achterban laat weten dat hij dit allemaal niet meent en dat hij 100% achter ze staat.
Dat zie ik 'm gewoon doen...
 
Laatst bewerkt:
Die komt sowieso niet bij jou op bezoek, jij woont in zo'n no go zone waar, uh, iets wordt verbrand. Even kwijt wat ook alweer.
Klopt, wij verbranden hier politici.

Maar zonder gekheid, hij is hier tijdje geleden geweest voor een lezing. Was ook uitgenodigd, maar had ook een drinkafspraak. Dat 2e gedaan, en ik denk dat ik meer waarheid daar heb gehood. Lallend in de kroeg.
 
Maar ik hier liegt ie weer, hij heeft de nationale garde niet er naar toe gestuurd, dat deden anderen. En meneer is nog te beroerd om de naam van Biden te noemen. Maar goed, wie weet worden de lemmingen rustiger.
En zowaar zegt ie iets over Covid, daar zouden we na de verkiezingen niks meer over horen volgens hem, doet ie het zelf die pannenkoek.
Dat liegen viel mij ook op, maar inderdaad vergeten te vermelden.
Ik sluit serieus niet uit dat hij via andere, minder openbare, kanalen gerust aan zijn achterban laat weten dat hij dit allemaal niet meent en dat hij 100% achter ze staat.
Dat zie ik 'm gewoon doen...
Dat zou toch ook wel uitkomen? Geheimen zijn er nauwelijks meer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan