Algemene transfergeruchten

Was inderdaad wat ik inschatte. 6 a 7 ton. Scheelt toch weer, zeker als er nog een kleine transfersom bovenop komt.
Benieuwd wat Vini ons scheelt nu hij naar Fulham gaat.

Beetje gare oude info, benieuwd of het betrouwbaar is. Ik betwijfel het. Wat betreft Luckassen lig ik op een lijn met jou.
 
Ja ik ben benieuwd wat we aan hem kwijt zijn. Meestal betaal je een gedeelte van het salaris plus een huursom, dus dat zal ongetwijfeld wel die 2.5 per jaar kosten inderdaad... Luckassen verdient niet vreselijk veel, maar wel hebben al veel te veel verdedigers.

Van Ginkel geef ik nog het voordeel van de twijfel. Die zal nooit veel verdienen, en lijkt lijm voor de selectie te zijn. Bovendien viel hij toen heel goed in tegen Monaco door heel simpel te spelen en rust in de pleog te brengen. Hij moet alleen niet op 6.
Luckassen verdient helemaal niets. Hij krijgt vreselijk veel.
PSV is dit zelf schuld. Ze hadden al lang van hem af kunnen zijn, maar de club is zo dom geweest om zijn contract zelfs tussentijds te verlengen. :FP: :zien:
Onbegrijpelijk maar helaas waar. :mad:
 
Benieuwd wat Vini ons scheelt nu hij naar Fulham gaat
Dat zal meer zijn dan 6 a 7 ton... En aangezien hij nu 3e spits lijkt te zijn en El Ghazi er ook kan spelen maar beter ook. Ik ben hier volgens mij het meest positief over die jongen, maar op deze manier heeft het natuurlijk ook geen zin. Een 3e spits met dat salaris is van de gekke.
 
Je zou denken dat het niet gitzwart zou moeten zijn. Er is best wat ingekocht, maar veelal transfervrij of voor lage bedragen. Daar zitten wel tekenbonussen bij, maar daar staat ook weer tegenover:

- Gotze en Zahavi vertrokken voor bij elkaar denk ik minimaal +-6m aan salaris
- Doan voor 8.5m
- Sadilek 1.5m
- Gotze leverde nog 4m op
- CL playoffs werden behaald, leverde 5m op
- Doorverkooppercentage voor Scamacca naar West Ham, met nog kleine vergoedingen voor Bergwijn en Pereira: +-5m
- Bruma gaat weg, daar merkt PSV waarschijnlijk volgend seizoen pas wat van
- Thomas is vertrokken
- Huurdeal Mvogo ten einde, waarvoor PSV ongetwijfeld gewoon salaris moest betalen.

Komt nog bij dat van het Malen + Dumfries + Rosario geld (bij elkaar 50m+) helemaal niet zoveel is uitgegeven aan transfers zelf. Ook vorige zomer gaf PSV weinig uit aan directe transferzommen (Ramalho en Propper voor lage bedragen, Van Ginkel en Mwene transfervrij). In de winter kwam alleen Veerman voor 6m.

De financiele klapper ontbreekt, maar bij elkaar zou dit toch wel het een en ander moeten dekken? Of de financiële gaten moeten wel heel groot zijn geweest. Uiteraard zijn er ook nog afschrijvingen op verleden transfers.
 
Laatst bewerkt:
Je zou denken dat het niet gitzwart zou moeten zijn. Er is best wat ingekocht, maar veelal transfervrij of voor lage bedragen. Daar zitten wel tekenbonussen bij, maar daar staat ook weer tegenover:

- Gotze en Zahavi vertrokken voor bij elkaar denk ik minimaal +-6m aan salaris
Staat het loon van Benitez en Luuk ws al redelijk tegenover
- Doan voor 8.5m
- Sadilek 1.5m
- Gotze leverde nog 4m op
- CL playoffs werden behaald, leverde 5m op
- Doorverkooppercentage voor Scamacca naar West Ham, met nog kleine vergoedingen voor Bergwijn en Pereira: +-5m
- Bruma gaat weg, daar merkt PSV waarschijnlijk volgend seizoen pas wat van
Nu al geen loon meer, scheelt ook
- Thomas is vertrokken
- Huurdeal Mvogo ten einde, waarvoor PSV ongetwijfeld gewoon salaris moest betalen.
Idd
Komt nog bij dat van het Malen + Dumfries + Rosario geld (bij elkaar 50m+) helemaal niet zoveel is uitgegeven aan transfers zelf.

De financiele klapper ontbreekt, maar bij elkaar zou dit toch wel het een en ander moeten dekken? Of de financiële gaten moeten wel heel groot zijn geweest. Uiteraard zijn er ook nog afschrijvingen op verleden transfers.
Lees verderop dat Vini weg zou zijn, dat scheelt ook gewoon weer iets.
Wie weet wordt het aanvaardbaar krap dit jaar om volgend jaar re knallen.
 
Staat het loon van Benitez en Luuk ws al redelijk tegenover

Nu al geen loon meer, scheelt ook

Idd

Lees verderop dat Vini weg zou zijn, dat scheelt ook gewoon weer iets.
Wie weet wordt het aanvaardbaar krap dit jaar om volgend jaar re knallen.

Ik las dat met de transfer van Gakpo PSV dit én volgend jaar zeker was. Dan heb je dus nog ca 15-20 miljoen per jaar nodig. Met CL komt dit binnen, met EL moet je maar even afwachten.
Even ervan uitgaande dat je ergens in de EL eruit vliegt, dan heb je dus een transfer nodig om de begroting sluitend te krijgen. Dat kn in de winter, en anders moét je dus goed verkopen ja eind seizoen. Dus moét je hopen dat Gakpo/Sangaré heel goed presteren, dat de markt niet in elkaar klapt enz. Dat is best een risico.
 
Ik las dat met de transfer van Gakpo PSV dit én volgend jaar zeker was. Dan heb je dus nog ca 15-20 miljoen per jaar nodig. Met CL komt dit binnen, met EL moet je maar even afwachten.
Even ervan uitgaande dat je ergens in de EL eruit vliegt, dan heb je dus een transfer nodig om de begroting sluitend te krijgen. Dat kn in de winter, en anders moét je dus goed verkopen ja eind seizoen. Dus moét je hopen dat Gakpo/Sangaré heel goed presteren, dat de markt niet in elkaar klapt enz. Dat is best een risico.
Het is niet dat Gakpo en Sangare de enige spelers zijn die een 10+ mlj waarde vertegenwoordigen. Daarmee is het risico kleiner.
 
Het is niet dat Gakpo en Sangare de enige spelers zijn die een 10+ mlj waarde vertegenwoordigen. Daarmee is het risico kleiner.
Mauro, Simons, Veerman. Madueke als ie een seizoen heel blijft. Misschien Teze als ie zich door blijft ontwikkelen als CV (als RB gaat hij het nooit worden) en Til als hij een wonderseizoen heeft. Ik denk dat je het dan hebt gehad. Benitez en Luuk zijn geweldige spelers, maar die gaan niet meer veel opbrengen. Guti, Max, Mwene, Obispo, Boscagli en Vertessen gaan dat niet halen. Saibari, Bakayoko en Ledezma zijn geen megatalent, dus ook dat is koffiedik kijken.
 
Mauro, Simons, Veerman. Madueke als ie een seizoen heel blijft. Misschien Teze als ie zich door blijft ontwikkelen als CV (als RB gaat hij het nooit worden) en Til als hij een wonderseizoen heeft. Ik denk dat je het dan hebt gehad. Benitez en Luuk zijn geweldige spelers, maar die gaan niet meer veel opbrengen. Guti, Max, Mwene, Obispo, Boscagli en Vertessen gaan dat niet halen. Saibari, Bakayoko en Ledezma zijn geen megatalent, dus ook dat is koffiedik kijken.
Hangt helemaal van de markt af. Als het zo doorgaat, zou het mij niet verbazen als Vertessen en Boscagli/Obispo 10 miljoen gaan opleveren hoor. Probleem is dat je vervangers dan ook weer duurder worden, dus je hebt er weinig aan.
 
Hangt helemaal van de markt af. Als het zo doorgaat, zou het mij niet verbazen als Vertessen en Boscagli/Obispo 10 miljoen gaan opleveren hoor. Probleem is dat je vervangers dan ook weer duurder worden, dus je hebt er weinig aan.

Dan moet er al een PL club zijn of een Europese subtopper die daar een versterking in ziet. Misschien als Ruud in de PL gaat werken….
 
We hebben ook Locadia voor 17 weten te slijten. Dingen kunnen gek lopen.
Locadia was op dat moment een spits die het niet slecht deed.
Ik hoop uiteraard dat ze allemaal voor een mooie prijs weggaan. En na een goed Europees seizoen kan het gek lopen, maar zoals het nu gaat zie ik de +10 miljoen slechts voor een paar spelers binnenkomen.
 
Ik blijf de stilte vandaag rondom Sangaré vreemd vinden. Gisteren was het verhaal: PSV moet vanwege financiële redenen Gakpo of Sangaré verkopen. Het wordt Gakpo, die stapt morgenvroeg op het vliegtuig. Blijkt 'ie alsnog niet te doen. En dan zou die hele financiële reden om iemand te moeten verkopen plotseling ook verdwenen te zijn? En de watchers verwijzen alleen maar naar de speculatie van gisteren dat Ibrahim zou blijven, toen PSV dacht dat Cody zou vertrekken.
 
Locadia was op dat moment een spits die het niet slecht deed.
Ik hoop uiteraard dat ze allemaal voor een mooie prijs weggaan. En na een goed Europees seizoen kan het gek lopen, maar zoals het nu gaat zie ik de +10 miljoen slechts voor een paar spelers binnenkomen.
Akkoord. Ik schat ook in dat een paar spelers die 10+ gaan binnenharken, zeker niet allemaal. Meer als een kansenspreiding.
 
Ik blijf de stilte vandaag rondom Sangaré vreemd vinden. Gisteren was het verhaal: PSV moet vanwege financiële redenen Gakpo of Sangaré verkopen. Het wordt Gakpo, die stapt morgenvroeg op het vliegtuig. Blijkt 'ie alsnog niet te doen. En dan zou die hele financiële reden om iemand te moeten verkopen plotseling ook verdwenen te zijn? En de watchers verwijzen alleen maar naar de speculatie van gisteren dat Ibrahim zou blijven, toen PSV dacht dat Cody zou vertrekken.
Dat was ineens gister het verhaal inderdaad, terwijl dat hiervoor nog niet het verhaal was. Ik weet ook helemaal niet of dat verhaal zoveel hout snijdt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan