Algemene transfergeruchten

Sprak vandaag een ex-eredivisie-grensrechter én die-hardfan van Feyenoord. (Onafhankelijke scheidsrechters bestaan niet, iedereen heeft voorkeur.)
Ik vroeg hem of hij 4 van de 15 inkomende transfers kon noemen. Hij kwam welgeteld tot 2!!

Van de twee handelshuizen Feyenoord en Ajax zal toch minimaal 1 ploeg niet kampioen worden en hoe zal hun supportersschare daar op reageren?

Groot verschil tussen de (werkweiger)acties van Kudus, Alvarez en Anthony als je dat vergelijkt met Cody.
Toch wel extra blij vandaag PSV-supporter te zijn.
 
Blijf het apart vinden, Nederlanders (aanname) die in een topic over een Eredivisie ploeg in het Engels met elkaar lullen.

"bruces on their chest from punching on our badge every game" :maniac:
Ach, ik spreek op mn werk ook geregeld Engels met mijn Nederlandse collegae.

Dat zinnetje is - los van de spelling - wel een hele mooie overigens.
 
Op 1913 forum schrijven ze dat die Oekraïner voor 7 miljoen op te halen is... Verdient wel een slordige 3.5 miljoen daar dus dat zal een lastig punt worden
 
Op 1913 forum schrijven ze dat die Oekraïner voor 7 miljoen op te halen is... Verdient wel een slordige 3.5 miljoen daar dus dat zal een lastig punt worden
Vini weg, 1mlj, Luckassen weg 0.6mlj. Nee daar redden we het niet mee. Zie overigens met het blijven van Cody ook 0.0 noodzaak voor het halen van die speler.
 
Vini weg, 1mlj, Luckassen weg 0.6mlj. Nee daar redden we het niet mee. Zie overigens met het blijven van Cody ook 0.0 noodzaak voor het halen van die speler.
Een spits zou nog wel welkom zijn. We hebben naast LdJ alleen Fofana als echte spits. Beide zijn geblesseerd. Ergens nog een transfervrije spits?
 
Op 1913 forum schrijven ze dat die Oekraïner voor 7 miljoen op te halen is... Verdient wel een slordige 3.5 miljoen daar dus dat zal een lastig punt worden
Voor in de winter een aantrekkelijke optie, misschien kan John hem dan een contract aanbieden. Dan sluit hij volgend jaar aan en kan Cody ook zijn stap gaan maken. Pluspunt is dat hij dan ook de hele voorbereiding kan meedoen.
 
Een spits zou nog wel welkom zijn. We hebben naast LdJ alleen Fofana als echte spits. Beide zijn geblesseerd. Ergens nog een transfervrije spits?
Als, als we nog wat zouden halen heeft LB wat mij betreft een veel hogere prioriteit. Voor de spits hebben we immers ook nog o.a. Anwar en Yorbe.
 
Ik denk dat als er een bod van 45+ op Sangare komt hij alsnog weggaat.

Dan blijf je dus over met een middenveld Guti, Veerman en Xavi. Tja, en dan daarvoor Gakpo, De Jong en El Ghazi. Toch ook niet een hele verkeerde opstelling.

Op de bank voor het middenveld, Saibari, Ledezma en Til. (Mauro Jr.)

Op de bank voor de aanval, Madueke, Bakayoko en Vertessen.
 
Laatste bericht Elfrink over Sangaré was gisterenavond, toen hij aangaf dat het plan was dat PSV of Gakpo of Sangaré zou verkopen. Of heb ik iets gemist?
er waren zoveel veranderingen gisterenavond, behoorlijk hectisch. Maar blijkbaar blijven de sleutelspelers allemaal.
 
er waren zoveel veranderingen gisterenavond, behoorlijk hectisch. Maar blijkbaar blijven de sleutelspelers allemaal.
Er werd wel heel stellig beweerd dat vanwege financiële redenen een transfer nodig was. Als dat klopt, dan zullen ze gezien afketsen Gakpo zelf Chelsea nog wel bellen. Zo nee, dan was het verhaal rondom een verkoop die nodig was onzin en weten we ook weer hoe goed Elfrink ingevoerd is. Ik vind het gezien hij dat zo stellig bracht bijzonder dat hij nu vandaag niks over Sangaré zegt. Misschien heeft hij dus al door dat het niet klopte en doet hij nu alsof zijn neus bloedt.
 
Er werd wel heel stellig beweerd dat vanwege financiële redenen een transfer nodig was. Als dat klopt, dan zullen ze gezien afketsen Gakpo zelf Chelsea nog wel bellen. Zo nee, dan was het verhaal rondom een verkoop die nodig was onzin en weten we ook weer hoe goed Elfrink ingevoerd is. Ik vind het gezien hij dat zo stellig bracht bijzonder dat hij nu vandaag niks over Sangaré zegt. Misschien heeft hij dus al door dat het niet klopte en doet hij nu alsof zijn neus bloedt.
Er was blijkbaar interesse van Chelsea. En mijn inschatting is dat PSV deze winter wat wil verkopen. Buiten dat heeft PSV 20 miljoen binnen met het plaatsen voor EL dus wellicht is er financieel wat ruimte om het even uit te stellen.
 
Er werd wel heel stellig beweerd dat vanwege financiële redenen een transfer nodig was. Als dat klopt, dan zullen ze gezien afketsen Gakpo zelf Chelsea nog wel bellen. Zo nee, dan was het verhaal rondom een verkoop die nodig was onzin en weten we ook weer hoe goed Elfrink ingevoerd is. Ik vind het gezien hij dat zo stellig bracht bijzonder dat hij nu vandaag niks over Sangaré zegt. Misschien heeft hij dus al door dat het niet klopte en doet hij nu alsof zijn neus bloedt.
In een stuk van Elfrink op het ED gaat hij hier op in. Er is dit jaar nog steeds wel geld nodig, maar dat kan ook door successen in Eredivisie/EL komen, of door een klapper te maken voor juli 2023. Als je dus aan het eind van dit seizoen nog iemand verkoopt, geeft dat niks. Het zit er dik in dat Sangare en Gakpo volgend jaar wel vertrekken, maar je moet dan wel iets eerder zijn. Of als je kampioen wordt en in een vroeg stadium CL bereikt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan