Algemene transfergeruchten

Die Vini verdient doodleuk 2,5 miljoen per jaar. Pfff.
Ja ik ben benieuwd wat we aan hem kwijt zijn. Meestal betaal je een gedeelte van het salaris plus een huursom, dus dat zal ongetwijfeld wel die 2.5 per jaar kosten inderdaad... Luckassen verdient niet vreselijk veel, maar wel hebben al veel te veel verdedigers.

Van Ginkel geef ik nog het voordeel van de twijfel. Die zal nooit veel verdienen, en lijkt lijm voor de selectie te zijn. Bovendien viel hij toen heel goed in tegen Monaco door heel simpel te spelen en rust in de pleog te brengen. Hij moet alleen niet op 6.
 
De clausules zetten de clubs er toch zelf in de contracten. Als er in het contract van Gakpo een clausule zou hebben gestaan was hij al weg geweest.
Of de clausule moet op een bedrag staan van € 50 miljoen of hoger.
Klopt, maar anders gaat de speler transfervrij. Je hebt veel invloed als club. Maar zeker, als Nederlandse,ben je gewoon afhankelijk. Het gaat om flinke bedragen.
 
Good_News_Everyone_by_martynasx.jpg
 
Ik werd wakker met "PSV verlaagt vraagprijs", dus was alweer met een donderkop op de fiets gestapt. Aangekomen op mn werk bij het koffieautomaat kwam dit nieuws binnen. Stuk beter ja.

Afin, het is nog een lange dag. Stranger things have happened tho. Heeft PSV de stekker eruit getrokken? Heeft Cody dat zelf gedaan? Zit PSV nu in de financiele problemen? Wat betekent dit voor Sangare? Ff afwachten nog.
Ga dan ook verdomme eens gewoon werken!!!! Beetje op het forum hangen en dan mij vertellen hoe ik een Twitter bericht moet kopiëren en plakken terwijl jij het allemaal op je werk doet!!😇😂
Werk ze, nu heb je een veel vrolijkere werkdag!!
 
Gisterenavond dacht PSV dat Gakpo vanochtend op de vlucht naar Leeds zou stappen, en zei met die wetenschap in het hoofd nee tegen Chelsea voor Sangaré. Cody besluit plotseling niet te gaan. Lijkt mij dat dit de zaken rondom Sangaré weer verandert. Ik blijf hier dus erg benieuwd naar vandaag.
 
.
Gisterenavond dacht PSV dat Gakpo vanochtend op de vlucht naar Leeds zou stappen, en zei met die wetenschap in het hoofd nee tegen Chelsea voor Sangaré. Cody besluit plotseling niet te gaan. Lijkt mij dat dit de zaken rondom Sangaré weer verandert. Ik blijf hier dus erg benieuwd naar vandaag.
Sangare blijft. Volgens Elfrink is dit het.
 
Ja ik ben benieuwd wat we aan hem kwijt zijn. Meestal betaal je een gedeelte van het salaris plus een huursom, dus dat zal ongetwijfeld wel die 2.5 per jaar kosten inderdaad... Luckassen verdient niet vreselijk veel, maar wel hebben al veel te veel verdedigers.

Van Ginkel geef ik nog het voordeel van de twijfel. Die zal nooit veel verdienen, en lijkt lijm voor de selectie te zijn. Bovendien viel hij toen heel goed in tegen Monaco door heel simpel te spelen en rust in de pleog te brengen. Hij moet alleen niet op 6.
Interessante vraag.
Ruim 6 ton.
 
Terug
Bovenaan Onderaan