Algemene transfergeruchten

Uit ED:

DEFENSIE​

Dit is de linie waarin PSV zich dus nog graag wil versterken, binnen bepaalde kaders. ,,We zullen moeten kijken hoe de blessures van André Ramalho en Mauro Júnior zich ontwikkelen. Volgende week verwachten we daar meer over te weten”, zegt De Jong. ,,Ondertussen blijven we ons op de markt begeven en kijken we welke opties er zijn. Op dit moment mag er in ieder geval niemand uit de achterhoede weg”, zei hij desgevraagd over bijvoorbeeld de belangstelling voor Philipp Max van Union Berlin. De Jong twijfelt nog over het type versterking dat hij zou willen aantrekken. Of het een échte topaankoop wordt? Hij belooft dat niet. ,,We moeten ook perspectief voor onze eigen spelers zien te behouden, zeker omdat bijvoorbeeld Olivier Boscagli straks ook weer terugkomt.”

Nu snap ik beter dat ze met Kongolo en V/d Ven bezig zijn. Het is niet de bedoeling dat er een basisspeler wordt gehaald maar een back up. Ze geven hoog op voor Boscagli. Dan heb ik zoiets: haal dan niemand.
Vind dit dan toch weer teleurstellend hoor…als het klopt dan, want ik zou het echt wel prio vinden om een kwaliteitsimpuls te krijgen centraal achterin en niet wat versterkingen voor de breedte…gaan we nou echt weeeer dezelfde fout maken onder Brands door de verdediging te verwaarlozen…?!
 
Ik dacht eigenlijk vanochtend toen ik wakker werd dat Max naar Armienia ging transfereren, maar het bleek te gaan om de wedstrijd poster van vanmiddag….
 
Ik zit net dat interview met JDJ te kijken en als er uitspraken zijn van ‘we willen Ajax overtreffen’ dan lijkt het alsof er nog veel staat te gebeuren. Het is niet dat PSV al veel geld heeft uitgegeven op de transfermarkt. Betekent dit dat we nog een paar grote aankopen gaan zien de komende periode?
Ik krijg bij dergelijke overmoedige teksten in de media altijd enorme jeuk. Houd je gewoon even op de vlakte. Ten eerste worden de prijzen niet in juli, maar in mei verdeeld. Ten tweede zou het niet de eerste keer zijn dat je voortvarend begint en daarna de aankopen toch wat tegenvallen. Laat het eerst allemaal maar eens zien en houd je mond over je concurrenten. Althans, zo zie ik dat.
 
Ik krijg bij dergelijke overmoedige teksten in de media altijd enorme jeuk. Houd je gewoon even op de vlakte. Ten eerste worden de prijzen niet in juli, maar in mei verdeeld. Ten tweede zou het niet de eerste keer zijn dat je voortvarend begint en daarna de aankopen toch wat tegenvallen. Laat het eerst allemaal maar eens zien en houd je mond over je concurrenten. Althans, zo zie ik dat.
We willen zegt ie, dat is ambitie uitspreken. We gaan zegt ie niet, dat zou zeer zeker overmoedig zijn.
 
We willen zegt ie, dat is ambitie uitspreken. We gaan zegt ie niet, dat zou zeer zeker overmoedig zijn.
Ik denk dat ik de intentie wel snap. Ik had alleen Ajax gewoon niet genoemd. Of uit je respect door aan te geven dat Ajax de lat hoger heeft gelegd en dat we graag mee willen. Het is gewoon nog erg vroeg. Zowel in de window als in het seizoen. Het zou niet de eerste keer zijn dat het buitenkansje toch niet lukt en dat we tot de kerst aan een Luckassen vastzitten in de basis.
 
Ik denk dat ik de intentie wel snap. Ik had alleen Ajax gewoon niet genoemd. Of uit je respect door aan te geven dat Ajax de lat hoger heeft gelegd en dat we graag mee willen. Het is gewoon nog erg vroeg. Zowel in de window als in het seizoen. Het zou niet de eerste keer zijn dat het buitenkansje toch niet lukt en dat we tot de kerst aan een Luckassen vastzitten in de basis.
Tja, als JDJ had gezegd dat we de ploegen die boven ons zijn geëindigd willen voorbijstreven had ie ajax niet genoemd, had gekund ja.
 
Tja, als JDJ had gezegd dat we de ploegen die boven ons zijn geëindigd willen voorbijstreven had ie ajax niet genoemd, had gekund ja.
Voorbijstreven is misschien niet het woord. Wel intern. Niet in de media. Eerst maar eens aanhaken. Ik snap dat je het bijna nooit goed kunt doen, maar sinds Ajax in 2018 gas is gaan geven, zijn ze gewoon een maatje te groot. Overwinteren in de CL is daar al gewoonte. Bij ons is CL überhaupt halen nog gewoon eerder uitzondering dan regel.
 
Voorbijstreven is misschien niet het woord. Wel intern. Niet in de media. Eerst maar eens aanhaken. Ik snap dat je het bijna nooit goed kunt doen, maar sinds Ajax in 2018 gas is gaan geven, zijn ze gewoon een maatje te groot. Overwinteren in de CL is daar al gewoonte. Bij ons is CL überhaupt halen nog gewoon eerder uitzondering dan regel.
Mee eens, er is nog een lange weg te gaan.
Toch ben ik benieuwd wat het huidige beleid ons gaat brengen. Het lijkt er sterk op dat de uitgesproken ambitie van Toon om bij de beste 32 van Europa te horen nu eindelijk invulling krijgt. Met regelmaat CL halen hoort daar zeker bij.
 
Ja, daar ben ik wel heel blij mee. Zou het trouwens misschien ook een ego ding kunnen zijn van John? Hij heeft Boscagli gehaald als cv. Werd bestempeld als miskoop. Heeft zich daarna herpakt. Nu wil John geen concurrenten aantrekken zodat Boscagli de deur verlaat als succes aankoop. Misschien spijkers op laag water zoeken, aan de andere kan ik ook geen betere verklaring vinden.

Ik denk dat ze geen grote, vaste aankoop willen halen met inderdaad nog het geloof in Boscagli maar ook Obispo uit eigen opleiding. En dus maximaal iemand die echt iets toevoegt voor één seizoen willen halen. Is ook wel lastig, omdat zowel Boscagli als Obispo vooralsnog het vooral aardig doen, maar ook niet geweldig. Ramalho valt ook een beetje tegen en blijkt blessuregevoelig, en gaat Teze nou écht doorpakken? Voor alle vier is een case te maken dat het prima krachten zijn, maar als optelsom is het net wat te min.
 
Al een hele dag geen transfergeruchten. Aangezien ik nog niet helemaal afgekickt ben zal ik dit gerucht van Soccernews dan toch maar delen:


We zouden (SN meldt volgens Cielosport, wat ik nergens kan vinden) interesse hebben in ene Augustin Rogel. Ken hem niet, maar lijkt een beer van een vent. Wel een rechtspoot, dus dat maakt het gerucht voor mij een stuk minder aannemelijk...


4.5 miljoen euro transferwaarde en nog een contract van een half jaar, dus kan me niet voorstellen dat ie veel moet kosten.
 
Al een hele dag geen transfergeruchten. Aangezien ik nog niet helemaal afgekickt ben zal ik dit gerucht van Soccernews dan toch maar delen:


We zouden (SN meldt volgens Cielosport, wat ik nergens kan vinden) interesse hebben in ene Augustin Rogel. Ken hem niet, maar lijkt een beer van een vent. Wel een rechtspoot, dus dat maakt het gerucht voor mij een stuk minder aannemelijk...


4.5 miljoen euro transferwaarde en nog een contract van een half jaar, dus kan me niet voorstellen dat ie veel moet kosten.
Kijk, Uruguayaanse verdedigers, en een boomlange ook nog, now we're talking. Disclaimer (voordat het muggenziften weer begint): dit zeg ik zonder er ooit iets van gezien te hebben, als luchtige opmerking.
 
  • Leuk
Reactions: znq
Hij ziet er wel uit als het type waar ik op hoop. Mist alleen geen tanden en heeft ook geen littekens of tatoos in zijn gezicht. Dat is dan wel een minpuntje.
Als ik die foto zie is het niet moeilijk om hem voor te stellen in een oranje bajespakkie, ook al mist hij geen tanden en heeft hij nog geen littekens of tattoo's in zijn gezicht.

Zo'n speler die voorafgaand aan de wedstrijd even een ijzige blik geeft en zo'n keeldoorsnij gebaartje maakt richting Tadic, die je dan de hele wedstrijd niet meer ziet.
 
Op de geruchten afgaand hebben wij als PSV minder te besteden dan ik had verwacht. Gnoto was te duur, Tot zover alleen Luuk en Guus transfersommen van 3M gekost (natuurlijk kosten die andere ook geld alleen niet aan transfersommen) We waren bezig met Marlon maar dat was waarschijnlijk ook huur. Ik ben bang dat we geen dure transfers van boven de 4/5 miljoen gaan komen tenzij Sangare en Gakpo vertrekken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan