Algemene transfergeruchten

In het interview zegt John: we willen het gat niet verkleinen met Ajax, maar eroverheen. Dat lijkt mij niet te gebeuren met Boscagli en Ramalho vs Timber, Martinez
Moeilijk. Ik ben benieuwd hoe Ramalho, Teze en Boscagli spelen in de tactiek van Ruud. Dat zo'n kamikazevoetbal waar je totaal niet georganiseerd staat lastig is voor een verdediger kan ik heel goed begrijpen
 
Die is straks weg. Helaas wel weer voor een miljoen of 50, dus Ajax kan die topversterking achterin WEL halen.
Wij ook. Alleen Ajax heeft scouts die hem kunnen vinden. Onze scouts kijken naar Nederlanders die op hun 5e naar het buitenland zijn gegaan en misschien weer eens een fricandel speciaal willen eten.
 
Uit ED:

DEFENSIE​

Dit is de linie waarin PSV zich dus nog graag wil versterken, binnen bepaalde kaders. ,,We zullen moeten kijken hoe de blessures van André Ramalho en Mauro Júnior zich ontwikkelen. Volgende week verwachten we daar meer over te weten”, zegt De Jong. ,,Ondertussen blijven we ons op de markt begeven en kijken we welke opties er zijn. Op dit moment mag er in ieder geval niemand uit de achterhoede weg”, zei hij desgevraagd over bijvoorbeeld de belangstelling voor Philipp Max van Union Berlin. De Jong twijfelt nog over het type versterking dat hij zou willen aantrekken. Of het een échte topaankoop wordt? Hij belooft dat niet. ,,We moeten ook perspectief voor onze eigen spelers zien te behouden, zeker omdat bijvoorbeeld Olivier Boscagli straks ook weer terugkomt.”

Nu snap ik beter dat ze met Kongolo en V/d Ven bezig zijn. Het is niet de bedoeling dat er een basisspeler wordt gehaald maar een back up. Ze geven hoog op voor Boscagli. Dan heb ik zoiets: haal dan niemand.
Je gaat dus voor minder als wel al hebben. Had juist gehoopt dat de lat hoger werd gelegd en dat er dus spelers gehaald werden die al klasse beter zijn dan die we hebben buiten dat ze geblesseerd zijn.
 
Je gaat dus voor minder als wel al hebben. Had juist gehoopt dat de lat hoger werd gelegd en dat er dus spelers gehaald werden die al klasse beter zijn dan die we hebben buiten dat ze geblesseerd zijn.

Vind de gedachte dat we onze huidige spelers ook niet moeten passeren ook niet bijster sterk. Haal er maar een topper bij en kijk maar wie er overeind blijft van de huidige spelers.
 
Vind de gedachte dat we onze huidige spelers ook niet moeten passeren ook niet bijster sterk. Haal er maar een topper bij en kijk maar wie er overeind blijft van de huidige spelers.
Yup, dat is topsportbeleid. Topsport is hard en het is aanhaken of afhaken. PSV verzand nog altijd te vaak in te lief zijn naar je spelers en ze beschermen. Nee. Gewoon goede spelers halen en dan blijven de toppers inderdaad gewoon overeind. Wie buiten de boot valt kan vast ergens anders terecht.
 
Wellicht gaat Lukassen ons dit jaar helemaal verrassen en heeft hij zijn 2e jeugd gevonden of het philips licht gezien en speelt hij de sterren van de hemel.
 
Ach als je Drommel op doel kan zetten dan kan je Lukassen ook laten verdedigen. Hoop dat het begrip hoog druk zetten dan bekend is en dat er geen ballen bij de spitsen komen want dan pas zou je buikpijn moeten krijgen. Als je ze van te voren veroverd geen stress.
 
Ja, het was een interview met JDJ en hij benadrukte ook dat de verdedigers die we nu hebben ook erg goed zijn. Hij noemde alle 5 de namen met een pluim. Ik heb niet het gevoel dat ze echt op zoek zijn naar een miljoenenuitgave. Dus we moeten maar gewoon tevreden zijn met wat er nu staat. Op zich geen slechte transferperiode maar ook geen exceptioneel goede.
Marcel is het kantoor van JdJ binnengelopen en heeft gezegd dat hij liever geen geld moet besteden aan verdedigers, anders kan een buitenkans middenvelder niet meer gekocht worden...
 
Terug
Bovenaan Onderaan