Algemene transfergeruchten

Wij ook. Alleen Ajax heeft scouts die hem kunnen vinden. Onze scouts kijken naar Nederlanders die op hun 5e naar het buitenland zijn gegaan en misschien weer eens een fricandel speciaal willen eten.
Als je kijkt wat Ajax deze zomer wil binnenhalen met Bergwijn, Brobbey en Wijndal dan weet ik ook niet zo zeker of zij dat soort spelers kunnen vinden/aantrekken. Met die ~60 mln die je moet uitgeven voor die 3 spelers denk ik dat je dezelfde kwaliteit kunt halen voor minstens de helft minder.
 
Die is straks weg. Helaas wel weer voor een miljoen of 50, dus Ajax kan die topversterking achterin WEL halen.
Daarom liet ik zijn naam bewust staan. Het is of Martinez of 50 miljoen waar je hele leuke dingen mee kunt doen.
Moeilijk. Ik ben benieuwd hoe Ramalho, Teze en Boscagli spelen in de tactiek van Ruud. Dat zo'n kamikazevoetbal waar je totaal niet georganiseerd staat lastig is voor een verdediger kan ik heel goed begrijpen
Ik vond het in de praktijk wel meevallen met volgass voetbal. Hadden we er maar wat van gezien.
Vind de gedachte dat we onze huidige spelers ook niet moeten passeren ook niet bijster sterk. Haal er maar een topper bij en kijk maar wie er overeind blijft van de huidige spelers.
Als ik Rik of Marco had geheten en dat interview met hem aan het doen was, dan had ik gevraagd waarom dat argument niet op ging toen Xaxi en Guus gehaald werden terwijl wat hem betreft ook Gini welkom is. Ik denk dat als ik John opvolg als TD ik bij de persconferentie ook gewoon de vragen aan mezelf ga stellen.
We hebben wel Benítez vs die twee bejaarden.
Ja, daar ben ik wel heel blij mee. Zou het trouwens misschien ook een ego ding kunnen zijn van John? Hij heeft Boscagli gehaald als cv. Werd bestempeld als miskoop. Heeft zich daarna herpakt. Nu wil John geen concurrenten aantrekken zodat Boscagli de deur verlaat als succes aankoop. Misschien spijkers op laag water zoeken, aan de andere kan ik ook geen betere verklaring vinden.
 
Maatsen had Feyenoord afgezegd omdat hij voor zijn kans wilde gaan bij Chelsea maar mag nu niet meer mee op trainingskamp. Misschien interessant om een hengeltje uit te gooien, al heb ik liever ex-Ajax jeugdspelers dan ex-PSV jeugdspelers 😜
 
Ik zit net dat interview met JDJ te kijken en als er uitspraken zijn van ‘we willen Ajax overtreffen’ dan lijkt het alsof er nog veel staat te gebeuren. Het is niet dat PSV al veel geld heeft uitgegeven op de transfermarkt. Betekent dit dat we nog een paar grote aankopen gaan zien de komende periode?
 
Ik zit net dat interview met JDJ te kijken en als er uitspraken zijn van ‘we willen Ajax overtreffen’ dan lijkt het alsof er nog veel staat te gebeuren. Het is niet dat PSV al veel geld heeft uitgegeven op de transfermarkt. Betekent dit dat we nog een paar grote aankopen gaan zien de komende periode?
Zeker. Zo niet dan was het weer gelul voor de bühne.
 
Ik zit net dat interview met JDJ te kijken en als er uitspraken zijn van ‘we willen Ajax overtreffen’ dan lijkt het alsof er nog veel staat te gebeuren. Het is niet dat PSV al veel geld heeft uitgegeven op de transfermarkt. Betekent dit dat we nog een paar grote aankopen gaan zien de komende periode?
Daar ga ik wel vanuit. Elfrink liet ook zoiets weten.
 
Ik zit net dat interview met JDJ te kijken en als er uitspraken zijn van ‘we willen Ajax overtreffen’ dan lijkt het alsof er nog veel staat te gebeuren. Het is niet dat PSV al veel geld heeft uitgegeven op de transfermarkt. Betekent dit dat we nog een paar grote aankopen gaan zien de komende periode?
Vooralsnog lijken ze in lijn daarmee te handelen, als er nog een ervaren bij voorkeur linksbenige CV komt dan handelen ze zeker goed.
 
Dat, en meelijwekkend
Precies. Ambitie uitstralen is altijd goed natuurlijk maar volgens Toon hadden we nu bij de beste 32 moeten zitten.
Ajax gaat nog goed inkopen. 2e worden is ook geen schande maar dan wel graag met een goede verdediger erbij zodat JdJ gewoon niks te verwijten valt en Ajax gewoon beter was. Ook voor dit seizoen was ik al niet ontevreden over JdJ. Of het dan Schmidt of Brands is die een vinger in de pap hebben maakt niet uit. Eendracht maakt macht zeggen ze.
 
Precies. Ambitie uitstralen is altijd goed natuurlijk maar volgens Toon hadden we nu bij de beste 32 moeten zitten.
Ajax gaat nog goed inkopen. 2e worden is ook geen schande maar dan wel graag met een goede verdediger erbij zodat JdJ gewoon niks te verwijten valt en Ajax gewoon beter was. Ook voor dit seizoen was ik al niet ontevreden over JdJ. Of het dan Schmidt of Brands is die een vinger in de pap hebben maakt niet uit. Eendracht maakt macht zeggen ze.
Wat een mooie post.
 
Terug
Bovenaan Onderaan