Algemene transfergeruchten

Ik blijf het bijzonder vinden dat er een hele groep mensen is dat al tig jaar voetbal volgt, maar nog steeds niet lijkt te begrijpen hoe het werkt. Het is volslagen logisch dat Ajax en PSV doorgaans in dezelfde vijvers vissen wat betreft potentiele aankopen. Hoe lang denk je dat het duurt voordat scouts van beide clubs erachter komen wie op de lijstjes staan van de concurrent? En hoe groot is de kans dat de meeste van die spelers voor beide clubs voldoen aan de criteria wat betreft beoogde kwaliteit vs beschikbaar budget?

Je hebt altijd intelligente posts in andere topics, maar als het op dit onderwerp aankomt gooi je blijkbaar al jouw kennis van hoe markten werken en hoe competitieve krachten binnen die markten werken compleet overboord. Heel vreemd. In het voetbal gelden echt geen andere wetten.
Al te vaak geweest dat PSV interesse toont in een speler en Ajax niet veel later ineens ook. Puur om de prijs op te draven. Dat is prima want ja zo werkt het nou eenmaal zo. Maar tegelijkertijd horen we wel elke keer dat we allemaal gebaat zijn bij een zo sterk mogelijke eredivisie. Dan moet je dat soort dingen ook niet roepen vind ik
 
Lijkt er wel op ja, op negentiendertien forum zijn ook meer geluiden te horen dat dit rond gaat komen.

Ik ben positief. Een jongen waar gif in lijkt te zitten en acties durft te maken. Ook fijn dat hij gewoon goed gescout is ipv weer een of andere kneus van AZ
Wat doet die gitarist erbij?
 
De daadkracht spat er weer vanaf bij de inkoop en verkoop afdeling. 2 weken en de training gaat beginnen en de selectie is nog hetzelfde. JDJ wederom een doorpakker 1e klas :cry:
 
De daadkracht spat er weer vanaf bij de inkoop en verkoop afdeling. 2 weken en de training gaat beginnen en de selectie is nog hetzelfde. JDJ wederom een doorpakker 1e klas :cry:
Geduld is niet jouw beste kant, of wel?

2 weken voor de eerste looptraining, er kan nog een boel gebeuren. John is daarnaast ook afhankelijk van clubs en spelers zelf. Als de speler zegt: na mijn vakantie ga ik beslissen, dan kun je niet altijd doorpakken. Bovendien horen we al flinke geruchten rondom die rechtsback van Pachuca.
 
Als we de geruchten moeten geloven is nu even afwachten ook wel logisch. Ik heb vernomen dat we 30% van Scamacca (of hoe die ook heet) krijgen? Dumfries gaat misschien weg (hoeveel krijgen we dan?) en Gotze staat op het punt te vertrekken. Daarmee kunnen we een slag slaan lijkt me?
 
Geduld is niet jouw beste kant, of wel?

2 weken voor de eerste looptraining, er kan nog een boel gebeuren. John is daarnaast ook afhankelijk van clubs en spelers zelf. Als de speler zegt: na mijn vakantie ga ik beslissen, dan kun je niet altijd doorpakken. Bovendien horen we al flinke geruchten rondom die rechtsback van Pachuca.
Ik kan wel meekomen met Sneeuwvlok2 Elk jaar is het hetzelfde liedje namelijk dat we niet klaar zijn voor de eerste CL wedstrijd. Misschien is dat ook een onmogelijkheid. Maar het is ook weer een extra achterstand op rijke clubs waar spelers altijd graag heen gaan.
 
Ik kan wel meekomen met Sneeuwvlok2 Elk jaar is het hetzelfde liedje namelijk dat we niet klaar zijn voor de eerste CL wedstrijd. Misschien is dat ook een onmogelijkheid. Maar het is ook weer een extra achterstand op rijke clubs waar spelers altijd graag heen gaan.
Vorig jaar waren we dat juist wel. Op tijd een prima selectie klaar en Galatasaray en Midtylland werden weggespeeld. Waarom dan nu uitgaan van het tegenovergestelde.
 
Laatst bewerkt:
Een selectie rond hebben, nog geen drie weken nadat het seizoen is afgelopen. Hebben mensen ook wel eens rondgekeken hoe dat bij andere clubs gaat? Er is werkelijk waar geen enkele club die op dit moment alles al klaar heeft staan. Laat staan dat er al transfers zijn gemaakt. We zijn nu 2 maanden voor de eerste wedstrijd in de CL. Als over 1 maand de selectie voor 95% staat, dan ben je snel genoeg geweest.
 
Vorig jaar waren we dat juist wel. Op tijd een prima selectie klaar en Galatasaray en Midtylland werden weggespeeld. Waarom dan nu uitgaan van de tegenovergestelde.
Ik heb vorig jaar niet bewust meegemaakt dus ik geloof je op je woord en trek mijn keutel weer in :poop:
 
De daadkracht spat er weer vanaf bij de inkoop en verkoop afdeling. 2 weken en de training gaat beginnen en de selectie is nog hetzelfde. JDJ wederom een doorpakker 1e klas :cry:
Als je de geruchten een beetje volgt kun je merken dat John actief bezig is om de selectie te versterken. Qua inkoop is JDJ inderdaad een doorpakker 1e klas. Niets op aan te merken
 
Terug
Bovenaan Onderaan