Algemene transfergeruchten

Dit is geen gerucht of zo, maar meer een suggestie: Erik Pieters gaat mogelijk degraderen met Stoke City. Wellicht is hij dan terug te halen ? En willen we dat ?
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Dit is geen gerucht of zo, maar meer een suggestie: Erik Pieters gaat mogelijk degraderen met Stoke City. Wellicht is hij dan terug te halen ? En willen we dat ?

Heeft 4 jaar bij Stoke grotendeels in de basis gespeeld. Nu is Stoke nietszeggend, maar de betere spelers van PSV vertrekken vrolijk naar nietszeggende Engelse clubs. Hij heeft in ieder geval aardig wat ervaring. Met het ook op komend seizoen (vertrek Arias) zie ik hem graag komen.
 
Dan nog even een paar wilde ideeën - onder het mom van 'foute antwoorden bestaan niet':
- een jaartje Verhaegh achter Brenet voor ervaring of wat dan ook;
- Bazoer: de verloren uitgekotste zoon als vervanger van Van Ginkel.
 
Dan nog even een paar wilde ideeën - onder het mom van 'foute antwoorden bestaan niet':
- een jaartje Verhaegh achter Brenet voor ervaring of wat dan ook;
- Bazoer: de verloren uitgekotste zoon als vervanger van Van Ginkel.

Persoonlijk hoef ik Bazoer niet terug qua persoonlijkheid en verheagh is ver over zijn top en volgens mij fysiek ook af? Maar volg Bundesliga niet genoeg om dit buikgevoel goed te onderbouwen.
 
Dan nog even een paar wilde ideeën - onder het mom van 'foute antwoorden bestaan niet':
- een jaartje Verhaegh achter Brenet voor ervaring of wat dan ook;
- Bazoer: de verloren uitgekotste zoon als vervanger van Van Ginkel.

PSV probeert Van Ginkel ook volgend seizoen te houden.
 
Dat willen ze wel, maar Chelsea uitzendbureau werkt niet mee.
Tijd voor n regel dat spelers max 1 jaar opeenvolgend verhuurd mogen worden, houdt de koopdrift van de topclubs misschien eens op. En daarbij zullen spelers mogelijk meer kijken naar of ze werkelijk aan spelen toekomen.
 
Van Ginkel zal echt niet haalbaar zijn. Engelse clubs vragen standaard te veel voor spelers. Alhoewel ik het liefst zo veel mogelijk Nederlandse spelers in de selectie zie, is het toch maar beter om meer naar het buitenland te kijken, zoals Zuid-Amerika. Misschien dat daar wat koopjes op te halen zijn.

Komende transferperiode zullen er sowieso twee verdedigers bij moeten komen. Met Isimat en Brenet ga je het echt niet redden in de Champions League.
 
Van Ginkel zal echt niet haalbaar zijn. Engelse clubs vragen standaard te veel voor spelers. Alhoewel ik het liefst zo veel mogelijk Nederlandse spelers in de selectie zie, is het toch maar beter om meer naar het buitenland te kijken, zoals Zuid-Amerika. Misschien dat daar wat koopjes op te halen zijn.

Komende transferperiode zullen er sowieso twee verdedigers bij moeten komen. Met Isimat en Brenet ga je het echt niet redden in de Champions League.
Als ze 'm nog een jaartje kunnen huren heeft hij in principe net zo lang voor PSV gevoetbald als de gemiddelde contractspeler.
Neemt niet weg dat ik 'm nog graag een jaartje (of twee) bij PSV zie.

Mijn wensenlijstje m.b.t. positie van Van Ginkel:
1) Aankoop andere/completere sterkhouder met haalbaarder prijskaartje
(als dat niet lukt dan: )
2) Huren maar dan met optie tot koop (andere speler dan MVG)
(als zelfs dat niet lukt - dan pas)
3) Overgaan tot aankoop van Ginkel

Als ze maar niet voor een derde jaar op rij een cruciale positie invullen met een huurling zonder koopvooruitzichten.


Kortom - dikke kans dat ie nog een jaartje gehuurd zal worden..
 
Mijn wensenlijstje m.b.t. positie van Van Ginkel:
1) Aankoop andere/completere sterkhouder met haalbaarder prijskaartje
(als dat niet lukt dan: )
2) Huren maar dan met optie tot koop (andere speler dan MVG)
(als zelfs dat niet lukt - dan pas)
3) Overgaan tot aankoop van Ginkel

Als ze maar niet voor een derde jaar op rij een cruciale positie invullen met een huurling zonder koopvooruitzichten.


Kortom - dikke kans dat ie nog een jaartje gehuurd zal worden..
Timesharing is ook nog een optie. PSV leent 'm in de winter, Chelsea mag er in de 2e seizoenshelft gebruik van maken.
 
Persoonlijk hoef ik Bazoer niet terug qua persoonlijkheid en verheagh is ver over zijn top en volgens mij fysiek ook af? Maar volg Bundesliga niet genoeg om dit buikgevoel goed te onderbouwen.

Ik ook niet hoor, maar het idee schoot me opeens te binnen.
 
Timesharing is ook nog een optie. PSV leent 'm in de winter, Chelsea mag er in de 2e seizoenshelft gebruik van maken.

Ik denk dat zo'n lening dan behoorlijk geld gaat kosten, al weet ik natuurlijk ook niet wat de afgelopen leningen m.b.t. Marco hebben gekost. Je moet inmiddels toch wel gaan denken aan een permanente oplossing voor de middenveld positie, in plaats van continu afhankelijk te zijn van of Chelsea wel bereid is om Van Ginkel te verhuren.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ja ja de linksback is binnen zegt Brands. Hij wil niet zeggen wie.
Ik vrees die vreselijke Viergever. Whats in the name, 4......
 
Dat mensen ze zich zo druk maken om een huurperiode van van Ginkel. Prima toch als je hem nog een keer kan huren. Ja inderdaad, er zit dan misschien geen financiele winst in het vooruitzicht met een huurperiode.. maar wat interesseert mij dat? Ik wil leuke spelers zien en sportief succes. Geld op de bank heb ik weinig aan. In je selectie, en zeker in deze tijd, mag je best een huurspeler hebben die over bijzondere kwaliteiten beschikt. Een alternatief is vaak een mindere speler, met minder sportief succes. Bij sportief succes hoort tevens ook financieel succes, dus dan krijg je automatisch een win-win. Aangezien ik denk dat het niet haalbaar is om van Ginkel te kopen, mag hij van mij nog prima een jaar of langer gehuurd worden.
 
Ik wil leuke spelers zien en sportief succes. Geld op de bank heb ik weinig aan. In je selectie, en zeker in deze tijd, mag je best een huurspeler hebben die over bijzondere kwaliteiten beschikt. Een alternatief is vaak een mindere speler, met minder sportief succes. Bij sportief succes hoort tevens ook financieel succes, dus dan krijg je automatisch een win-win. Aangezien ik denk dat het niet haalbaar is om van Ginkel te kopen, mag hij van mij nog prima een jaar of langer gehuurd worden.

Yes, mee eens!
 
Terug
Bovenaan Onderaan