Algemene transfergeruchten

Ja hoor, alweer een speler die gelinkt wordt aan PSV, maar GEEN verdediger is ! Wanneer komt Brands nou eens een keer op de proppen met een versterking in de verdediging? Ik hoop echt dat Brands in de zomer naar Everton verkast en dat we dan met Frank Arnesen een nieuwe TD krijgen, die wellicht wel veel meer oog heeft voor onze verdediging !!

Nou, een strategisch denkende, controlerende middenvelder met een goede dieptepass (niet deze dus, als ik het zo lees) mag van mij ook wel komen. Het verlies van Guardado is nooit echt opgevangen.
 
Nou, een strategisch denkende, controlerende middenvelder met een goede dieptepass (niet deze dus, als ik het zo lees) mag van mij ook wel komen. Het verlies van Guardado is nooit echt opgevangen.
Ja, ook wel... Ná het op orde brengen van de volledige laatste linie.

Eens met jullie beide. Een type Guardado (Ledley, Vormer, ...?) op het middenveld kan denk wel degelijk het verschil maken of een verdediging met Schwaab, Isimat, De Weijs en Obispo voldoende is om een gooi het kampioenschap te doen en hoop te houden op het doorkomen van een paar europese wedstrijden of dat dit een utopie blijft. Komt zo'n controllerende spelverdeler er niet dan is de huidige verdediging te zwak en is er dringend behoefte aan aankopen voor de CV plaats (liefst een linkspoot die een man uitschakeld, kan coachen en goed positioneerd).
 
PSV heeft opnieuw zijn oog laten vallen op een Mexicaanse speler. Rodolfo Pizarro.

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuw...voor-aanvaller-en-landgenoot-van-lozano-.html

Pizarro is een 24-jarige vleugelaanvaller, die ook aanvallend op het middenveld uit de voeten kan. PSV zou zo'n tien miljoen euro over hebben voor de international, die een contract heeft tot medio 2021 bij Chivas Guadalajara. Ook Engelse en Spaanse clubs hebben Pizarro op de korrel, maar de interesse van PSV is verreweg het meest concreet.

:unsure: Als het allemaal waar is ... :rolleyes:
 
Voor als Lozano, Bergwijn en/of Pereiro worden verkocht? Hij kan op de vleugel en als aanvallende middenvelder, dus hij kan ze in een klap alle 3 vervangen.
 
PSV wordt weer opnieuw gelinkt aan Angeliño van Manchester City. Ik vind het echt een klasbak, maar 10 miljoen is wel echt te veel. Kan denk ik nog wel wat zakken.

 
PSV wordt weer opnieuw gelinkt aan Angeliño van Manchester City. Ik vind het echt een klasbak, maar 10 miljoen is wel echt te veel. Kan denk ik nog wel wat zakken.


Misschien dat wat te regelen is met terugkooprecht, doorverkooppercentages en dat soort zaken.
 
N lb met strakke voorzet die ook verdedigend hard werkt? Doen! 10 miljoen moet kunnen voor n positie waarin we al tijden niet/onderbezet zijn. 5 jaar vastleggen en 100% eigendom zonder percentages bij doorverkoop.
 
PSV wordt weer opnieuw gelinkt aan Angeliño van Manchester City. Ik vind het echt een klasbak, maar 10 miljoen is wel echt te veel. Kan denk ik nog wel wat zakken.


Zolang Brands niet zelf een transfer maakt gaat dat niet gebeuren. Zo veel geld wordt er niet besteed aan de verdediging.
 
Zolang Brands niet zelf een transfer maakt gaat dat niet gebeuren. Zo veel geld wordt er niet besteed aan de verdediging.

Of juist wel. Als Brands al weet dat hij weggaat zal het hem een zorg zijn hoeveel PSV betaalt voor een verdediger en wil hij wellicht nog 1 keer zijn slag slaan. :rolleyes:
 
Terug
Bovenaan Onderaan