Algemene transfergeruchten

Komen we nou echt niet verder dan Luuk de Jong? Jee, lekker in het verleden leven. De club is toch wel in staat een goede spits te vinden? Vorig jaar was hier dezelfde discussie. Allerlei namen uit het verleden en ze moesten allemaal terugkomen. Wat nou als Luuk klaar is met voetballen? Wie halen we dan? Jules Ellerman? Ik vind de Jong een symphatieke gozer hoor en een prima spits met fantastisch arbeidsethos. Maar van PSV verwacht ik dat ze toch wel in staat moeten zijn een goede spits te vinden en niet steeds terug te grijpen op het verleden. Dat zou ik pure armoe vinden.

Meest ideale scenario zou zijn een ervaren spits a la Luuk + een groot talent die kunnen afwisselen, waar de jonge speler van de ervaren rot kan leren. En dan heb ik het niet over Maxi, want die is gewoonweg te vaak geblesseerd. Luuk + Zirkzee als spitsen, dat zou ik geweldig vinden.
 
Dus Souza is een huurling van een club die op het 2e niveau van België ergens onderaan bungelt. Dat klinkt wel echt als City logica.

Zie veel goede verhalen over hem, zou ook niet teveel hoeven te kosten denk ik. Zou een hele mooie gok kunnen zijn.
Mja, als ze 'm nu voor 8 mio kunnen verkopen, hebben ze dat niet heel slecht gedaan. KVM speelt 'ie zich meer in de kijker dan bij Lommel.
 
Meest ideale scenario zou zijn een ervaren spits a la Luuk + een groot talent die kunnen afwisselen, waar de jonge speler van de ervaren rot kan leren. En dan heb ik het niet over Maxi, want die is gewoonweg te vaak geblesseerd. Luuk + Zirkzee als spitsen, dat zou ik geweldig vinden.
Ja dit zou top zijn. En dan Maxi er nog achter. Moeten we wel Vinicius kunnen lozen
 
Meest ideale scenario zou zijn een ervaren spits a la Luuk + een groot talent die kunnen afwisselen, waar de jonge speler van de ervaren rot kan leren. En dan heb ik het niet over Maxi, want die is gewoonweg te vaak geblesseerd. Luuk + Zirkzee als spitsen, dat zou ik geweldig vinden.
Maxi is wat dat betreft geen optie. Beter dat psv m probeert te lozen..
 
Had Mertens nu al verlengd?
:unsure: Hij is nog net zo klein als voorheen. ;)

Maar serieus ... Is in onderhandeling voor een nieuwe contract van 1 jaar. Levert dan wel salaris in. Zou van € 4,5 miljoen per jaar (exclusief bonussen) naar 1,5 miljoen per jaar gaan. Maar er is (nog) geen contract getekend.
Napoli heeft overigens nog een contractoptie van een jaar.
 
Laatst bewerkt:
Er zit er niet eentje bij die als vervanging van LdJ zou kunnen gelden. Farfan vond ik nooit ern echte nr 9. Reis misschien, maar dat is op een andere manier ook een soort Maxi Romero 2.0.
Beter had je Romario of Ronaldo gezegd. Of een Zuid-Europeaan a la Kezman.

En als je Mauro noemt dan kan je net zo goed wel even geduld hebben met Romero. Mauro was vorig jaar zo mogelijk nog meer afgeschreven dan Romero. Dus dat biedt mij zelfs wat hoop dat het toch nog goed komt met Romero.

En Ledezma is natuurlijk letterlijk en figuurlijk te licht voor PSV.
Reis was geen misschien, het was echt een wereldtopper in wording. Maar ja een horrorblessure gooide roet in het eten.
 
:unsure: Hij is nog net zo klein als voorheen. ;)

Maar serieus ... Is in onderhandeling voor een nieuwe contract van 1 jaar. Levert dan wel salaris in. Zou van € 4,5 miljoen per jaar naar 1,5 miljoen per jaar gaan. Maar er is (nog) geen contract getekend.
Mertens moet je niet willen joh…kan elk moment over zijn met zo’n jongen. Ervaring is goed maar dan iemand van 25-30 jaar en niet 35-40 jaar.
 
Mvogo gaat dus definitief niet overgenomen worden, want PSV heeft afscheid genomen. Er gaat dus hoe dan ook een nieuwe keeper bij komen. Laat het aub geen Cillessen zijn. Nog even afgezien van het constante argument dat ie een ''rotkop'' heeft gaat het er mij vooral om dat die gozer zo vaak geblesseerd is dat je straks alsnog het halve seizoen met Drommel staat te keepen :CENSORED: :cautious:

Ik hoop zo erg op die keeper van Anderlecht! Daar hebben we genoeg spelers gehaald waar ik van genoten heb, beetje omgekeerde van az😂
 
Mertens heeft de laatste seizoenen ondanks zijn leeftijd prima gepresteerd toch…? Ik zou het wel een interessante optie vinden ook…een soort Tadic voor ons wellicht, maar dan zonder een irritante persoonlijkheid…
 
Ik zou na dit rampseizoen op deze positie voor zekerheid gaan. Zeker Europees zie ik lever Luuk dan een jong talent. Blijft een gok..
Vind je dit echt een rampseizoen? 2 (bescheiden) prijzen gepakt, meegedaan om de landstitel tot de een-na-laatste wedstrijd, wisselend gepresteerd in Europa. Als ik dit zou zien voor het seizoen, zou ik daar best tevreden mee geweest zijn. Nu overheerst bij mij ook de teleurstelling nog, maar ik vind het geen rampseizoen.
 
Vind je dit echt een rampseizoen? 2 (bescheiden) prijzen gepakt, meegedaan om de landstitel tot de een-na-laatste wedstrijd, wisselend gepresteerd in Europa. Als ik dit zou zien voor het seizoen, zou ik daar best tevreden mee geweest zijn. Nu overheerst bij mij ook de teleurstelling nog, maar ik vind het geen rampseizoen.
Ja, rampseizoen is echt overdreven. Een rampseizoen voor mij is als je 0 prijzen pakt en 3e of lager wordt. Dus geen kans op CL en geen prijzen.
 
Vind je dit echt een rampseizoen? 2 (bescheiden) prijzen gepakt, meegedaan om de landstitel tot de een-na-laatste wedstrijd, wisselend gepresteerd in Europa. Als ik dit zou zien voor het seizoen, zou ik daar best tevreden mee geweest zijn. Nu overheerst bij mij ook de teleurstelling nog, maar ik vind het geen rampseizoen.
Gered door de bekerwinst. Net aan..
 
Een aantal spelers, waarvoor we geen stuiver gaven voor dit seizoen hebben toch redelijk tot goed gepresteerd. Mauro, Doan, Guti. Een aantal talenten zijn doorgebroken: Gakpo, Sangare, Madueke (nou je bijna dan).
 
Een aantal spelers, waarvoor we geen stuiver gaven voor dit seizoen hebben toch redelijk tot goed gepresteerd. Mauro, Doan, Guti. Een aantal talenten zijn doorgebroken: Gakpo, Sangare, Madueke (nou je bijna dan).

Dit heeft Roger en zijn team wel ontzettend goed gedaan vind ik
 
Terug
Bovenaan Onderaan