Algemene transfergeruchten

Ja een Luuk wil nog niet zegt ie eerlijk. Dus niet blijven bedelen en snel een Spits erbij die er gewoon 20 plus inlegt.
Inderdaad. Het komt echt een beetje zielig over zo..
Maar buiten dat, hoe zien we het voor ons als hij komt? Denken jullie dat we met Luuk Europees verder komen? En worden we eindelijk kampioen, of wordt het een ergelijke seizoen zoals we die ook onder Luuk meemaakten. Maar ook belangrijk, wat volgt er dan? We halen Luuk voor 2-3 jaar max denk ik, totdat hij het niet meer kan bijbenen. Verdienen we dan niks aan. Misschien een tijdelijke pleister, totdat JDJ weer met de volgende mislukkeling komt ben ik bang..
Als we voor een ervaren speler gaan, heb ik liever een speler van dezelfde leeftijd als dat Luuk bij ons kwam en dat we hem dan ook zo'n 5 jaar behouden. Of een oudere speler die wat meer heeft laten zien dan Luuk. Of all in voor een goed talent.
 
Inderdaad. Het komt echt een beetje zielig over zo..
Maar buiten dat, hoe zien we het voor ons als hij komt? Denken jullie dat we met Luuk Europees verder komen? En worden we eindelijk kampioen, of wordt het een ergelijke seizoen zoals we die ook onder Luuk meemaakten. Maar ook belangrijk, wat volgt er dan? We halen Luuk voor 2-3 jaar max denk ik, totdat hij het niet meer kan bijbenen. Verdienen we dan niks aan. Misschien een tijdelijke pleister, totdat JDJ weer met de volgende mislukkeling komt ben ik bang..
Als we voor een ervaren speler gaan, heb ik liever een speler van dezelfde leeftijd als dat Luuk bij ons kwam en dat we hem dan ook zo'n 5 jaar behouden. Of een oudere speler die wat meer heeft laten zien dan Luuk. Of all in voor een goed talent.
Probleem is dat je zo iemand maar eens moet vinden. Dan zit je echt in de leeftijdsklasse te kijken waar spelers in hun prime zitten en dan denk ik niet dat ze graag een stap terug willen doen. Luuk is nog altijd maar 31 en ik denk dat hij sinds zijn vertrek nuttige ervaring heeft opgedaan (Europees toernooi gewonnen, in een topcompetitie gespeeld) en hij liet ook zien dat hij dat niveau aan kan. Daar nog bovenop dat hij het karakter heeft om aanvoerder te zijn.

Al met al denk ik dat hij misschien wel de ideale kandidaat is om het elftal mee op sleeptouw te nemen.
 
Ben er heel vaak geweest, voor werk meestal, en het is hem gewoon niet. Liefst met een grote boog eromheen. Het begint al met de aankomst, met de auto altijd vast op de ring, bij Gare de Nord, midden in stink banlieue waarbij je zelf als geoefende reiziger nog in een verkeerde taxi kan stappen. En dan hebben we het nog niet over het Charles de Gaulle vliegveld gehad. Man, man man... je hebt vliegvelden en dan heb je deze.

Enfin, Gini is het vast met mij eens dat Eindhoven een betere plek is.
 
Ik denk dat jij maar even in de hoek moet. :mad:
Ik deel de zorgen van Mikasa ondanks dat ik Luuk altijd geweldig heb gevonden. Het is echt een risico om te blijven leunen op de herinneringen en beelden van iemand in de bloei van zijn carierre. Jetro was toen ook geweldig maar die zou ik niet terug willen zien. Luuk is nog steeds goed, begrijp me niet verkeerd maar ik zie graag een investering voor de lange termijn, een geweldig talent uit Zuid Amerika, iemand van pakweg 20-21 jaar met wat ervaring maar wel eentje dat PSV als een springplank ziet en ons ook veel geld gaat opleveren. Liever 15-20 miljoen betalen voor een groot talent dan een jaartje goed presteren met Luuk en daarna alsnog op zoek te moeten gaan naar een nieuwe spits.
 
Ik deel de zorgen van Mikasa ondanks dat ik Luuk altijd geweldig heb gevonden. Het is echt een risico om te blijven leunen op de herinneringen en beelden van iemand in de bloei van zijn carierre. Jetro was toen ook geweldig maar die zou ik niet terug willen zien. Luuk is nog steeds goed, begrijp me niet verkeerd maar ik zie graag een investering voor de lange termijn, een geweldig talent uit Zuid Amerika, iemand van pakweg 20-21 jaar met wat ervaring maar wel eentje dat PSV als een springplank ziet en ons ook veel geld gaat opleveren. Liever 15-20 miljoen betalen voor een groot talent dan een jaartje goed presteren met Luuk en daarna alsnog op zoek te moeten gaan naar een nieuwe spits.
Aan de andere kant weet je wat je hebt. Een nieuwe spits kan a la Zahavi gewoon een teleurstelling zijn. Met Luuk heb je in ieder geval 20-30 goals..
 
Aan de andere kant weet je wat je hebt. Een nieuwe spits kan a la Zahavi gewoon een teleurstelling zijn. Met Luuk heb je in ieder geval 20-30 goals..
Ik hoop op een talent en dus op goed scoutingswerk. Zahavi was net zo oud als Luuk en bijna hetzelfde verhaal, natuurlijk Luuk is echt veel beter dan Zahavi maar ik wil nou een keertje wat werk zien van onze scouts.
 
Ik hoop op een talent en dus op goed scoutingswerk. Zahavi was net zo oud als Luuk en bijna hetzelfde verhaal, natuurlijk Luuk is echt veel beter dan Zahavi maar ik wil nou een keertje wat werk zien van onze scouts.
Zat posities die opgevuld moeten worden. Een talentvolle keeper, back, middenvelder of CB zijn allemaal welkom. Ook een talentvolle linksbuiten als Cody toch vertrekt. Beetje ervaring is ook mooi.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ik deel de zorgen van Mikasa ondanks dat ik Luuk altijd geweldig heb gevonden. Het is echt een risico om te blijven leunen op de herinneringen en beelden van iemand in de bloei van zijn carierre. Jetro was toen ook geweldig maar die zou ik niet terug willen zien. Luuk is nog steeds goed, begrijp me niet verkeerd maar ik zie graag een investering voor de lange termijn, een geweldig talent uit Zuid Amerika, iemand van pakweg 20-21 jaar met wat ervaring maar wel eentje dat PSV als een springplank ziet en ons ook veel geld gaat opleveren. Liever 15-20 miljoen betalen voor een groot talent dan een jaartje goed presteren met Luuk en daarna alsnog op zoek te moeten gaan naar een nieuwe spits.

Als het om Luuk de Jong gaat, ben ik niet voor rede vatbaar. Een meer primitief deel van het brein, waar aanbidding en extase wordt gereguleerd, neemt het over. Ik kan ook niet volgen wat je schrijft. Ik stop bij het woord 'zorgen'.

Luuk ALTIJD terughalen.
 
Ik hoop op een talent en dus op goed scoutingswerk. Zahavi was net zo oud als Luuk en bijna hetzelfde verhaal, natuurlijk Luuk is echt veel beter dan Zahavi maar ik wil nou een keertje wat werk zien van onze scouts.
Ik zou na dit rampseizoen op deze positie voor zekerheid gaan. Zeker Europees zie ik lever Luuk dan een jong talent. Blijft een gok..
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ik denk dat jij gewoon een ban verdient. Kritiek op Luuk wordt hier niet getolereerd.
Zie hieronder.
Ik denk dat jij maar even in de hoek moet. :mad:
Volgens wiki sinds zijn komst naar PSV het aantal competitiedoelpunten per seizoen: 20-26-8-12-28-6-4-3. Dus ik vind 20-30 goals veel te optimistisch.
Ben er heel vaak geweest, voor werk meestal, en het is hem gewoon niet. Liefst met een grote boog eromheen. Het begint al met de aankomst, met de auto altijd vast op de ring, bij Gare de Nord, midden in stink banlieue waarbij je zelf als geoefende reiziger nog in een verkeerde taxi kan stappen. En dan hebben we het nog niet over het Charles de Gaulle vliegveld gehad. Man, man man... je hebt vliegvelden en dan heb je deze.

Enfin, Gini is het vast met mij eens dat Eindhoven een betere plek is.
Ik denk dat jij mijn grap niet snapt. Je bent Constantine Renoir, maar je vindt Fransen (dus jezelf) kut. Het is me wat dat ik dat moet uitleggen. :xp:
Die 20-30 goals zou ik niet eens zeker weten. Wel haal je leiderschap, een voorbeeldprof, unieke kwaliteiten en een boegbeeld naar buiten toe.
Dat wel!
 
Terug
Bovenaan Onderaan