Algemene transfergeruchten

We zullen toch 1 speler moeten verkopen ben ik bang; Gakpo of Sangare. Beiden erg jammer als ze vertrekken maar als ik dan moet kiezen dan maar Sangare voor 40 a 50 mln. Geweldige speler die het zeker gaat redden in de PL; top aankoop van De Jong :).

Van dat geld kun je de selectie flink renoveren. De Jong, Zirkzee, Wijnaldum, Timber zou ik mee beginnen.
Als er gekozen moet worden tussen Gakpo of Sangare verkopen, dan kies ik toch voor Gakpo. Met spelers als Madueke, Doan, Bakayoko is dat op te vangen. Evt van dat geld Bergwijn huren.
Sangare lijkt me een stuk lastiger te vervangen.
 
Scouting: "John, ik heb weer een parel ontdekt".
John: "Ik neem aan binnen de eigen landsgrenzen?".
Scouting: "Duh."
John: "Say no more".
Scouting: "Wil je geen naam hebben?".
John: "Ik vertrouw op de kunde van mijn scouting".
Scouting: "Krijgen we immers dik voor betaald om binnen de landsgrenzen te opereren".
John: "Nou, noem de naam eens".
Scouting: "Brenet".
John: "SALARIS VERHOGING, TOPPER, START DE ONDERHANDELING!".

Ff serieus, kom op man, wat een debiele scouting hebben we toch. Brenet kan je niks kwalijk nemen, altijd alles gegeven voor de club maar dit is ook geen PSV niveau. Hij rendeerde destijds omdat er een prima centraal duo stond. Nu toch ff wat anders. Mochten er 2 prima CV's bij komen, dan enkel en alleen als backup. Meer niet.
 
Carlos Alvarez Racing Club (a)

Volgens SN heeft PSV interesse maar met AC Milan, Spurs,Arsenal, Atletico en Sevilla is er aardig wat concurrentie.
 
  • Droevig
Reactions: IPF

'Feyenoord en PSV trekken aan Brenet, ook buitenlandse interesse'​


Ik mag hopen dat dit een grap is, als we hierop moeten terugvallen is het een slechte zaak.
Misschien in de hoop dat ajax hem gaat kopen?

Qua inzet natuurlijk niks mis mee. En bij Twente goed op zijn plek. Maar om hiermee mee te doen voor de titel? Neuh.
 
Ik verwacht niet dat Brenet wordt gehaald als basisspeler.. Voor de breedte is het toch een prima optie mits hij daarvoor open staat?
 
Brenet heeft zijn 'naam' niet echt mee, maar is helemaal geen matige back. Het is ook geen hoogvlieger, maar de kritieken hier zijn veelal onjuist. Notabene ook nog een International he ;)
 
Struikel je niet in door een kuil, dan kun je wel eens in een put terecht komen.
Vertaald vanuit Perzisch
Ja, er zijn een heel veel betere opties. Dus ik hoop ook dat PSV met een geweldig jong talent op de proppen komt waar niemand hier nog ooit van gehoord heeft. Of met Wijndal...
Maar gezien de geruchten over Brenet dacht ik, als we in die hoek gaan zoeken, dan weet ik een betere;P
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Brenet lijkt me uitstekend; goedkoop en bewezen nuttig. We hebben een bredere selectie nodig dat is wel duidelijk

Ik zou ook Bazoer halen als middenvelder die dan ook nog in geval van nood centraal achterin kan spelen

Op die manier kunnen we goedkoop kwali en kwanti-teit toevoegen.
 
Carlos Alvarez Racing Club (a)

Volgens SN heeft PSV interesse maar met AC Milan, Spurs,Arsenal, Atletico en Sevilla is er aardig wat concurrentie.
Wie? Is dit iemand uit het eerste elftal of een jeugd speler? Want na mijn weten en na vraag loopt ee geen Alvarez bij Racing, wel een alcaraz.
 
Brenet lijkt me uitstekend; goedkoop en bewezen nuttig. We hebben een bredere selectie nodig dat is wel duidelijk

Ik zou ook Bazoer halen als middenvelder die dan ook nog in geval van nood centraal achterin kan spelen

Op die manier kunnen we goedkoop kwali en kwanti-teit toevoegen.
haha jij schets precies wat ik absoluut niet zou willen :S:
 
Stel de gehele selectie blijft en er komt niks bij behalve een degelijke vervanger voor Zahavi en Mvogo; kunnen we dan met Ruud als coach serieus kans maken weer eens kampioen te worden en evt een CL poulefase door te komen?

Gezien de teleurstelling over Schmidt (die ik niet deel) vermoedt ik dat er velen een hoge pet van deze selectie ophebben?

Ja: Relix
Nee:
 
Stel de gehele selectie blijft en er komt niks bij behalve een degelijke vervanger voor Zahavi en Mvogo; kunnen we dan met Ruud als coach serieus kans maken weer eens kampioen te worden en evt een CL poulefase door te komen?

Gezien de teleurstelling over Schmidt (die ik niet deel) vermoedt ik dat er velen een hoge pet van deze selectie ophebben?

Ja: Relix
Nee:
Volgens mij meer algemene teleurstelling met een zondebok
 
Stel de gehele selectie blijft en er komt niks bij behalve een degelijke vervanger voor Zahavi en Mvogo; kunnen we dan met Ruud als coach serieus kans maken weer eens kampioen te worden en evt een CL poulefase door te komen?

Gezien de teleurstelling over Schmidt (die ik niet deel) vermoedt ik dat er velen een hoge pet van deze selectie ophebben?

Ja: Relix
Nee:
Lastig, nationaal succes moet mogelijk zijn met die twee vervangers (mits de blessures weer op een normaal niveau komen) maar de groepsfase CL overleven wordt heel lastig. 3e worden en afstromen naar de EL zie ik als haalbaar scenario tenzij je echt een baggerloting hebt.
 
Stel de gehele selectie blijft en er komt niks bij behalve een degelijke vervanger voor Zahavi en Mvogo; kunnen we dan met Ruud als coach serieus kans maken weer eens kampioen te worden en evt een CL poulefase door te komen?

Gezien de teleurstelling over Schmidt (die ik niet deel) vermoedt ik dat er velen een hoge pet van deze selectie ophebben?

Ja: Relix
Nee:
Ik hoop iig dat de nieuwe coach niet voortdurend voor de underdog kiest en dat ook uitstraalt naar de groep. Ik weet niet of Ruud dezelfde goede manager kan zijn als Schmidt maar ik weet dat hij 1. Zelf in de top heeft gespeeld en het maximale van zichzelf heeft geeist altijd en 2. Dat in zijn tijd PSV met het borst vooruit speelde en zich geen moment de underdog liet aanpraten.
Dat er kritiek is op Schmidt zijn wisselbeleid en niet kunnen lezen van de wedstrijden, betekent niet dat men wel overtuigd is van wat Ruud wel allemaal kan. PSV zijn probleem was en is niet (alleen) het tactisch onvermogen van Schmidt maar ook de onprofessionele scouting en een met het geld smijten door JdJ bij de aankopen als Bruma, Baumgartl, Max of het binnen halen van de half fitte spelers. Het is altijd een combinatie van factoren waardoor er gepresteerd wordt. Was Overmars er niet geweest en hadden ze grote scouts als vd Zee niet in dienst, dan was Ten Hag misschien ook minder succesvol geweest bij Ajax.
 
Terug
Bovenaan Onderaan