Algemene transfergeruchten

Of Lev Yashin. Dwars in de goal leggen en niemand komt er meer langs
Ik breng t half als grap, maar zelfs n oude buffon brengt denk ik nog enorme meerwaarde om de linie ervoor te coachen. Lijkt me heerlijk, zo'n persoonlijkheid, als is ie qua keeperkunsten wellicht al te ver over zijn top.
 
Dat zeker en dat bedoelde ik ook dat we een aantal ervaren krachten nodig hebben op elke linie. Al vind ik Tadic iemand die pas bij Ajax écht slaagde. Daarvoor een niet al te geweldige carrière gehad. Klaassen idem.

Daarom lijkt mij Luuk de Jong een goede optie. Hij speelt in de spits waar we niet al te veel talent hebben lopen die hij in de weg zou zitten.

Daarom hoop ik ook meer dat Sangaré blijft dan dat Cody blijft. Ik vind Sangaré (ondanks zijn leeftijd) een speler die net als een ervaren kracht stabiliteit kan verzorgen op het middenveld.

Dan nog eentje erbij voor achterin en dan hebben we iets moois om op te bouwen
Tadic deed het gewoon goed bij FC Twente. Daar liet hij al wel zien een topper te zijn voor de Eredivisie. Stap gemaakt naar de Premier League. Daar is het geen topper. En dan maar weer teruggegaan naar de Eredivisie, waar hij wel gewoon een topper is.

Wat iemand hier ook al schreef, vergelijkbaar met bv. Berghuis, Haller en Blind.
 
Dus, PSV haalt een 18-jarige middenvelder met vrijwel nul ervaring om de leegte van Sangare en Guti op te vangen? Dan heb je als TD absoluut geen verstand van zaken...🤬😡😠⚽
Dat staat er toch niet? Zo'n speler wordt met het oog op de toekomst gehaald.
 
Deze oude jongens leveren niks op of gaan we verlies op lijden, je hebt nog eens een grote kans dat ze meer salaris vragen (veel meer waarschijnlijk), de kans dat ze beter worden is klein. Oude spelers die het niveau omhoog tillen kunnen we zelden betalen, tenzij we echt een buitenkansje tegenkomen (bijvoorbeeld Götze). Voor een club is het niet de doen om 11 (of 9 zo je wilt) van deze spelers te halen voor de basis. Mijn voorbeelden geven daarbij aan dat 'ervaren-spelers-fetisjisme' je ook nergens brengt. Ajax is overigens ook niet kampioen geworden door een elftal vol 'ervaren' spelers.

Sangaré was overigens 23 toen we hem kochten dus was er onder jouw beleid niet gekomen.
Ik heb geen beleid. PSV heeft beleid. Belangrijker, zoals al meer gememoreerd, ik ben absoluut niet tegen de komst van 23 jarigen. Ook niet van 22 jarigen, of 21 jarigen. Ik schrijf ook niet dat ik elf basisspelers van 28+ wil. Dus waar je die onzin vandaan haalt? Maar goed. Ik was er klaar mee.
 
Ik heb geen beleid. PSV heeft beleid. Belangrijker, zoals al meer gememoreerd, ik ben absoluut niet tegen de komst van 23 jarigen. Ook niet van 22 jarigen, of 21 jarigen. Ik schrijf ook niet dat ik elf basisspelers van 28+ wil. Dus waar je die onzin vandaan haalt? Maar goed. Ik was er klaar mee.
Kut he, maandag? (a)
 
Ik heb geen beleid. PSV heeft beleid. Belangrijker, zoals al meer gememoreerd, ik ben absoluut niet tegen de komst van 23 jarigen. Ook niet van 22 jarigen, of 21 jarigen. Ik schrijf ook niet dat ik elf basisspelers van 28+ wil. Dus waar je die onzin vandaan haalt? Maar goed. Ik was er klaar mee.

Jij schrijft dat je een elftal vol 'gearriveerde spelers' met 'MAXIMAAL twee' talenten wil en noemt 24 als leeftijd vanwaar spelers 'gearriveerd' kunnen zijn, dat pluk ik niet uit de lucht hoor. Maar goed als je er klaar mee bent prima dan laat ik het hier bij :maniac:
 
Nou Doekhi
Een elftal met gearriveerde spelers op niveau kunnen we helemaal niet betalen. We moeten de juiste mix zien te vinden met minstens elke linie een ervaren kracht. Als Nederlandse club ontkom je er niet aan om te 'hopen' op talentjes.

Ik vind het stiekem ook juist leuk om die talenten te hebben en ze te zien groeien voor onze club dus in dat opzicht
 
We zullen toch 1 speler moeten verkopen ben ik bang; Gakpo of Sangare. Beiden erg jammer als ze vertrekken maar als ik dan moet kiezen dan maar Sangare voor 40 a 50 mln. Geweldige speler die het zeker gaat redden in de PL; top aankoop van De Jong :).

Van dat geld kun je de selectie flink renoveren. De Jong, Zirkzee, Wijnaldum, Timber zou ik mee beginnen.
 
We zullen toch 1 speler moeten verkopen ben ik bang; Gakpo of Sangare. Beiden erg jammer als ze vertrekken maar als ik dan moet kiezen dan maar Sangare voor 40 a 50 mln. Geweldige speler die het zeker gaat redden in de PL; top aankoop van De Jong :).

Van dat geld kun je de selectie flink renoveren. De Jong, Zirkzee, Wijnaldum, Timber zou ik mee beginnen.
Ben bang dat Gakpo en Sangaré beide weggaan.
 
ja dat zit er dik in. Maar dan moet 100 mln haalbaar zijn; zeker gezien ze door premier league clubs gevolgd worden. In geval van Gakpo is dat pure winst; geen vorige clubs etc.
Ja hoort er ook gewoon bij natuurlijk, wel onderste uit de kan halen idd voor onze toppers.
 
ja dat zit er dik in. Maar dan moet 100 mln haalbaar zijn; zeker gezien ze door premier league clubs gevolgd worden. In geval van Gakpo is dat pure winst; geen vorige clubs etc.
haha ik hoop van harte met je mee, maar dit is echt niet realistisch. Gakpo zal rond de 40 - 45 uitkomen, en Sangaré verwacht ik zelf tussen de 25 - 30 mil. Ik snap oprecht dat veel dat te laag vinden, maar ik denk dat deze bedragen wel een beetje de max zijn die clubs zullen spenderen aan deze spelers.
 
Terug
Bovenaan Onderaan