Algemene transfergeruchten

Aangezien de kans groot is dat Bakayoko en Lozano in de zomer zullen vertrekken, moet PSV als vervangers Sahraoui en Driouech halen: Sahraoui zal hooguit 5-6 kosten ( Heerenveen moet hem verkopen om gaten te dichten) en Driouech zal hooguit 2,5 miljoen euro kosten ipv de 4 miljoen die Excelsior in de winterstop vroeg. Kortom, beide spelers zijn voor ca. 8 miljoen euro op te halen, en dat is gezien hun statistieken zeker een koopje ...!

Aangezien de kans groot is dat Bakayoko en Lozano in de zomer zullen vertrekken, moet PSV als vervangers Sahraoui en Driouech halen: Sahraoui zal hooguit 5-6 kosten ( Heerenveen moet hem verkopen om gaten te dichten) en Driouech zal hooguit 2,5 miljoen euro kosten ipv de 4 miljoen die Excelsior in de winterstop vroeg. Kortom, beide spelers zijn voor ca. 8 miljoen euro op te halen, en dat is gezien hun statistieken zeker een koopje ...!

Sahraoui is heel leuk, maar dat is geen rechtsbuiten. Op links hebben we Lang al, dan is Driouech als back-up prima. Focus moet op de RB liggen.

Ik acht de kans dat Lozano weggaat juist niet erg groot. Die kan nu eindelijk op zijn favoriete positie spelen.

En we gaan weer de CL in en dat doe ik persoonlijk liever met een Lozano, want die heeft genoeg ervaring op dat podium. Dan met die ene van Excelsior en die andere van Heerenveen.

Zou zo slecht nog niet zijn mits je er een groot talent achter hebt dat een half jaar kan rijpen
En vergeet ook niet dat dit mbt de situatie rond Noa Lang ook handig is. Ik neem aan dat Lang na de zomer ook weer minuten gaat maken. Is Lang stabiel mbt zn blessure dan heb je met Lozano een uitstekende roulatie speler. Blijkt Lang niet stabiel dan heb je in ieder geval Lozano als a selectie basis speler.

Stukje gezien, wanne goeie speler. Zit een bepaalde drive in en dat soort spelers doen het vaak goed in mijn beleving

Niet nadenken gewoon halen…

Valt me wel op dat PSV momenteel met veel talenten in verband wordt gebracht, maar nog niet echt concreet is en doorpakt. Aangezien het om “grote” talenten gaat is het wel zaak dat Earnie even wat gaat doen.

Niet nadenken gewoon halen…

Valt me wel op dat PSV momenteel met veel talenten in verband wordt gebracht, maar nog niet echt concreet is en doorpakt. Aangezien het om “grote” talenten gaat is het wel zaak dat Earnie even wat gaat doen.
Ze willen wel doorpakken, maar die talenten willen doorgaans alles op zich af laten komen. Overal kijken, rustig nadenken etc. Je kunt niet altijd een deal forceren.

Terug
Bovenaan Onderaan