Algemene transfergeruchten

'Feyenoord en PSV trekken aan Brenet, ook buitenlandse interesse'​


Ik mag hopen dat dit een grap is, als we hierop moeten terugvallen is het een slechte zaak.
Speelde wel heel sterk bij Twente.

Maarja, dat was bij Twente. Op rechts een stukkie beter dan op links, en ongetwijfeld een betere voetballer geworden dan toen hij wegging. Als hij voor de breedte komt, valt erover te praten imo, maar als dit de nieuwe rechtsback van PSV is, dan is het wel teleurstellend.
 
Speelde wel heel sterk bij Twente.

Maarja, dat was bij Twente. Op rechts een stukkie beter dan op links, en ongetwijfeld een betere voetballer geworden dan toen hij wegging. Als hij voor de breedte komt, valt erover te praten imo, maar als dit de nieuwe rechtsback van PSV is, dan is het wel teleurstellend.
In mijn beleving is Brenet nog te jong om zich in een reserverol te schikken, maar dat kan ik fout hebben.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Je hebt dan wel Mwene en Brenet en dus weer twee rechtsbacks. Toegegeven; met Brenet werden we wel kampioen en hij was best prima dat seizoen. Zal ook niet veel kosten. Kan het geld naar spitsen, middenvelders en keepers.
 
In mijn beleving is Brenet nog te jong om zich in een reserverol te schikken, maar dat kan ik fout hebben.
Dat weet ik ook niet, hoe hij erin staat. Hij is niet al te snugger, dus wellicht wil hij gewoon voor zn kans gaan.

Als ze Mwene verkoopt voor een paar miljoen en Brenet gratis ophaalt (hij is transfervrij toch?), ga je er niet heel erg op achteruit en heb je er wel wat aan overgehouden. Al schat ik Mwene wel iets hoger in momenteel.

Blijft modderen met middelmaat.
 
Je hebt dan wel Mwene en Brenet en dus weer twee rechtsbacks. Toegegeven; met Brenet werden we wel kampioen en hij was best prima dat seizoen. Zal ook niet veel kosten. Kan het geld naar spitsen, middenvelders en keepers.
Als we voor Brenet kiezen dan minimaal 1 ervaren sterke CV type Moreno bijvoorbeeld.
 
Eigenlijk moeten we 1 van Teze, Ramalho of Boscagli verkopen om daarvoor ruimte te maken. Maar daar hoor je Benfica dan weer niet over.

:S:
Die ervaren jongen hoeft er niet in tegen clubs uit t rechter rijtje, maar in de grote en Europese wedstrijden. Kunnen in de andere wedstrijden Ramalho, Teze en Boscagli laten zien dat ze stappen maken.
 
Die ervaren jongen hoeft er niet in tegen clubs uit t rechter rijtje, maar in de grote en Europese wedstrijden. Kunnen in de andere wedstrijden Ramalho, Teze en Boscagli laten zien dat ze stappen maken.
Ik heb nog wel hoop op Obispo, zeker omdat hij qua type flink verschilt met de andere 3. Maar met deze 4 zijn de posities achterin aardig vol, en moet er dus wel ruimte gemaakt worden voor een klasbak. Obispo nog een keer verhuren lijkt me niet echt handig, dan moeten we gaan verkopen imo.
 
Ja, eens.

Maar dan hoop ik dat zijn vervanger wel echt een klasbak is. In de wedstrijden zonder Boscagli miste ik hem zeker, ondanks dat ik mij best wel een ergerde aan hem als hij er wel stond.
Ja precies, het is een erg goede speler en zeker een goede pas en kan opbouwen vanuit achteruit. Alleen heb het gevoel dat als je een mooi bedrag voor hem kan krijgen je hem wellicht moet verkopen en er dan idd een topper voor terughalen.
 
Ja precies, het is een erg goede speler en zeker een goede pas en kan opbouwen vanuit achteruit. Alleen heb het gevoel dat als je een mooi bedrag voor hem kan krijgen je hem wellicht moet verkopen en er dan idd een topper voor terughalen.
Zeker omdat Teze en Ramalho ook een prima pass hebben. Beetje veel van hetzelfde.

Allemaal zijn ze niet 'ruthless', overigens, en maken ze teveel risicovolle foutjes. Of zo'n mispeer van Teze tegen PEC: een èchte pure verdediger zit er nooit zo naast. Zo een wil ik graag.
 
Zeker omdat Teze en Ramalho ook een prima pass hebben. Beetje veel van hetzelfde.

Allemaal zijn ze niet 'ruthless', overigens, en maken ze teveel risicovolle foutjes. Of zo'n mispeer van Teze tegen PEC: een èchte pure verdediger zit er nooit zo naast. Zo een wil ik graag.
Ik zie het liefste Ramalho vertrekken van die 3 maar dat zal niet gebeuren.
 
Ik volg Belgische voetbal.

Prima keeper voor Anderlecht en waarschijnlijk ook wel voor PSV. Laatste jaren wel aan het tobben met z'n rug. Ook alweer 29, hoewel een keeper best lang mee kan.

Ben niet direct voorstander van het uitgeven van miljoenen voor een 29-jarige, maar dit seizoen heeft wel bewezen dat een betrouwbare doelman heel erg belangrijk is.

Niet volledig mee akkoord maakte toch ook veel blunders met als gevolg puntenverlies is niet op zijn toppkunnen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan