Algemene transfergeruchten

Mvogo mag van mij blijven.
In zijn eerste paar wedstrijden (vorig seizoen) heeft ie ons meteen punten gekost en flink geflaterd, maar daarna heeft ie volgens mij een stabiel seizoen gedraaid.
Dat ie meteen afgeserveerd werd toen Drommel gekocht werd verbaasde me daarom wel.

Bij zijn return dit seizoen weer meteen een foutje gemaakt, toen meteen weer banken.
Dat zal 'm toch ook pijn gedaan hebben...

En toen hij de laatste weken weer moest opdraven, deed ie het wel meteen goed.
Bonuspunten wat mij betreft... zit ie in zijn hoofd toch wat steviger dan Drommel.
Klopt, zijn linkerhoek bleek een zeer stabiele zwakke plek van hem te zijn, waar gretig gebruik van werd gemaakt. Mvogo weg a.u.b.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ik vind dat er met Mvogo wel 100x meer rust achterin staat dan met Rommeltje. Of hij dan de 1ste keeper van volgend seizoen moet worden, twijfel. Maar het is misschien wel handig om een beetje spelers te behouden die ervaren zijn binnen PSV en er dus meteen staan. Kunt alles wel opvangen met nieuwe spelers, maar dan krijg je straks zo'n vreemdelingen legioen wat het op moet nemen in de kwalificatie van de CL. Dus mochten ze toch voor Mvogo kiezen, dan zou ik pleiten om een talent te halen. Die zichzelf misschien zelfs al gedurende het seizoen in de basis kan werken.
 
Ik vind dat er met Mvogo wel 100x meer rust achterin staat dan met Rommeltje. Of hij dan de 1ste keeper van volgend seizoen moet worden, twijfel. Maar het is misschien wel handig om een beetje spelers te behouden die ervaren zijn binnen PSV en er dus meteen staan. Kunt alles wel opvangen met nieuwe spelers, maar dan krijg je straks zo'n vreemdelingen legioen wat het op moet nemen in de kwalificatie van de CL. Dus mochten ze toch voor Mvogo kiezen, dan zou ik pleiten om een talent te halen. Die zichzelf misschien zelfs al gedurende het seizoen in de basis kan werken.
Die Peersman wordt een goeie.
 
Ik vind dat er met Mvogo wel 100x meer rust achterin staat dan met Rommeltje. Of hij dan de 1ste keeper van volgend seizoen moet worden, twijfel. Maar het is misschien wel handig om een beetje spelers te behouden die ervaren zijn binnen PSV en er dus meteen staan. Kunt alles wel opvangen met nieuwe spelers, maar dan krijg je straks zo'n vreemdelingen legioen wat het op moet nemen in de kwalificatie van de CL. Dus mochten ze toch voor Mvogo kiezen, dan zou ik pleiten om een talent te halen. Die zichzelf misschien zelfs al gedurende het seizoen in de basis kan werken.
Een talent hoef je niet te halen; die heb je met Peersman al in huis.
 
Ik denk dat PSV ditmaal echt diep in de buidel moet gaan tasten om vervangers voor Gotze en Sangare te halen. En als het goed is dan moet het geld daar ook voor aanwezig zijn. Gotze 8 en Sangare 30 miljoen? Laten we even dromen, maar dat is 38 miljoen plus een mega salaris van Gotze dat wegvalt. Daar MOET iets goeds voor te halen zijn op het middenveld. Trek 18 miljoen uit voor een groot talent dat over 2/3 jaar dit ook weer minimaal opleverd.

PSV kan door inkomsten nu ook voor 2 posities even uit een ander vaatje tappen, de vraag is alleen of deze spelers naar Eindhoven willen komen.

We gaan het zien boys. Wordt allemaal hopelijk zeer interessant
Mega salaris valt niet weg voor PSV; het deel dat over de salariscap heengaat wordt naar mijn weten al extern gefinancieerd.
 
.
Misschien moeten we keepers niet vergelijken met Drommel. Drommel is namelijk geen keeper, maar een hele slechte voetballer met keepershandschoenen aan.
Misschien dat we achteraf horen wat het criterium was om Drommel te halen als eerste keeper. Dat kan niet zijn vorige seizoen zijn geweest want ook bij zn vorige club was ie zo wisselvallig als wat..
 
.
Misschien dat we achteraf horen wat het criterium was om Drommel te halen als eerste keeper. Dat kan niet zijn vorige seizoen zijn geweest want ook bij zn vorige club was ie zo wisselvallig als wat..
Ik denk dat ze gegokt hebben dat hij voetballend belangrijk zou zijn voor het Vollgass-gebeuren en hij als ballenvanger nog wel zou groeien. Ik denk dat hij op voorspraak van Roger gehaald is.
 
Ik denk dat ze gegokt hebben dat hij voetballend belangrijk zou zijn voor het Vollgass-gebeuren en hij als ballenvanger nog wel zou groeien. Ik denk dat hij op voorspraak van Roger gehaald is.
Een gok die mede je kampioenschap plus Europees afgaan heeft gekost. Terwijl Mvogo dus beter is dan Drommel.. dus je haalt een eerste keeper die slechter is dan je vorige eerste keeper..
 
Een gok die mede je kampioenschap plus Europees afgaan heeft gekost. Terwijl Mvogo dus beter is dan Drommel.. dus je haalt een eerste keeper die slechter is dan je vorige eerste keeper..
Dat geloof ik dan weer niet. Ik denk juist dat Drommel via JdJ aan Schmidt werd opgedwongen, en dat die zelf eigenlijk liever met Mvogo verder wilde gaan.
 
En ja hoor je bedenkt het niet…wij tonen interesse in Q Timber en welke grafclub staat weer klaar om ook interesse te tonen en hem terug te kopen…?

Timber terugkopen, Brobbey terugkopen…Mazraui gratis laten vertrekken, Onanaatje ook voor nul stuivers de deur uit…lekker bezig daar hoor, hoe lang kan dat nog allemaal goed gaan…??
 
En ja hoor je bedenkt het niet…wij tonen interesse in Q Timber en welke grafclub staat weer klaar om ook interesse te tonen en hem terug te kopen…?

Timber terugkopen, Brobbey terugkopen…Mazraui gratis laten vertrekken, Onanaatje ook voor nul stuivers de deur uit…lekker bezig daar hoor, hoe lang kan dat nog allemaal goed gaan…??
Ik denk dat we ons beter kunnen focussen op onze selectie volgend seizoen. Die dit keer wel compleet hebben zou al heel wat zijn..
 
Baumgartl doet het heel goed met zijn ploeg in de bundesliga, maken zelfs nog kans op CL. Snap dat die eerst niet altijd goed was maar vind de kritiek nu onterecht.
Geef ik kritiek? Nee, zeg alleen dat ie mag gaan, ongetwijfeld dat ie in een ander systeem kan renderen maar we hebben gewoon echte ervaring achterin nodig.
En als ik dan tussen Timo, Teze, Ramalho en Boscagli moet kiezen wie het veld moet ruimen voor de ervaring dan kies ik Timo.
 
Geef ik kritiek? Nee, zeg alleen dat ie mag gaan, ongetwijfeld dat ie in een ander systeem kan renderen maar we hebben gewoon echte ervaring achterin nodig.
En als ik dan tussen Timo, Teze, Ramalho en Boscagli moet kiezen wie het veld moet ruimen voor de ervaring dan kies ik Timo.
Vind dat die onterecht wordt genoemd in het rijtje met Luckassen heb het idee dat baumgartl wel echt van een ander kaliber is en dat er ook andere dingen spelen bij hem.
 
Vind dat die onterecht wordt genoemd in het rijtje met Luckassen heb het idee dat baumgartl wel echt van een ander kaliber is en dat er ook andere dingen spelen bij hem.
Ik geef aan dat ie mag gaan, zeg nergens dat t net zo'n eikel is als Luckassen. Sterker nog, ik geef aan waarom ik m laat gaan maar daar ga jij gemakshalve aan voorbij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan