Algemene transfergeruchten

En t loon van Zahavi dat wegvalt, alhoewel er geruchten zijn geweest dat een deel van het loon van Zahavi en/of Götze niet bij PSV vandaan kwam.

Deels eens, maar een goede vervanger voor Sangare is ook nodig. Anderzijds, als je de verdediging goed versterkt kan je ook met een mindere speler dan Sangare voor de dag komen, ben je alleen iets minder dominant.
Iedereen klaagt elk jaar steen en been over de verwaarlozing van onze verdediging. Elk jaar krijgt de TD de schuld dat hij de verdediging niet op orde heeft gebracht. En elk jaar gaat het voor de fans in Transfergeruchten per direct om aankopen voor middenveld en aanval. Die verdediging is ook voor de fans een ondergeschoven kindje. Dat er een vervanger moet komen voor Sangare is natuurlijk evident. Dat er versterking moet komen in aanval/middenveld is klaar als een klontje. Voor beide geldt dat het ook afhangt van wie er vertrekken. Maar de linie waar zoals elk jaar het meest verbouwd moet worden, daar wordt weer niet over gesproken op dit forum. Totdat het seizoen begint. Dan is het weer klagen over de verdediging.
 
Iedereen klaagt elk jaar steen en been over de verwaarlozing van onze verdediging. Elk jaar krijgt de TD de schuld dat hij de verdediging niet op orde heeft gebracht. En elk jaar gaat het voor de fans in Transfergeruchten per direct om aankopen voor middenveld en aanval. Die verdediging is ook voor de fans een ondergeschoven kindje. Dat er een vervanger moet komen voor Sangare is natuurlijk evident. Dat er versterking moet komen in aanval/middenveld is klaar als een klontje. Voor beide geldt dat het ook afhangt van wie er vertrekken. Maar de linie waar zoals elk jaar het meest verbouwd moet worden, daar wordt weer niet over gesproken op dit forum. Totdat het seizoen begint. Dan is het weer klagen over de verdediging.
Ik benoem nota bene het goed versterken van de verdediging, in een andere post geef ik aan dat er een ervaren kracht centraal moet komen. Snap dat je ff je frustratie kwijt moet, maar een logische reactie op mijn post is het niet.
 
Iedereen klaagt elk jaar steen en been over de verwaarlozing van onze verdediging. Elk jaar krijgt de TD de schuld dat hij de verdediging niet op orde heeft gebracht. En elk jaar gaat het voor de fans in Transfergeruchten per direct om aankopen voor middenveld en aanval. Die verdediging is ook voor de fans een ondergeschoven kindje. Dat er een vervanger moet komen voor Sangare is natuurlijk evident. Dat er versterking moet komen in aanval/middenveld is klaar als een klontje. Voor beide geldt dat het ook afhangt van wie er vertrekken. Maar de linie waar zoals elk jaar het meest verbouwd moet worden, daar wordt weer niet over gesproken op dit forum. Totdat het seizoen begint. Dan is het weer klagen over de verdediging.
Zolang ik op het forum meelees en tegenwoordig ook actief ben zijn er een hoop die tevergeefs de hoop houden op investeringen, zelfs goede suggesties geven, maar er uiteindelijk weer niets in geïnvesteerd zien worden. Goed voorbeeld is afgelopen winter transferperiode. Ik denk dat iemand zonder ogen zelfs kon zien dat er iets bij moest, behalve John en consorten, die hadden waarschijnlijk een oogje op een kekke blazer of jasje.
 
Ik benoem nota bene het goed versterken van de verdediging, in een andere post geef ik aan dat er een ervaren kracht centraal moet komen. Snap dat je ff je frustratie kwijt moet, maar een logische reactie op mijn post is het niet.
Even kijken naar de posthistorie. Jij reageert op mijn post over eerst de verdediging versterken met "Deels eens, maar een goede vervanger voor Sangare is ook nodig.". Je benoemt nog wel even dat men "ook de verdediging zou kunnen versterken." Waarop ik reageer dat natuurlijk Sangare vervangen moet worden maar dat fans de verdediging geen aandacht geven.
Ik zie niet in wat er mis is met die post timeline en mijn reacties. Vindt het juist volkomen logisch.
 
Iedereen klaagt elk jaar steen en been over de verwaarlozing van onze verdediging. Elk jaar krijgt de TD de schuld dat hij de verdediging niet op orde heeft gebracht. En elk jaar gaat het voor de fans in Transfergeruchten per direct om aankopen voor middenveld en aanval. Die verdediging is ook voor de fans een ondergeschoven kindje. Dat er een vervanger moet komen voor Sangare is natuurlijk evident. Dat er versterking moet komen in aanval/middenveld is klaar als een klontje. Voor beide geldt dat het ook afhangt van wie er vertrekken. Maar de linie waar zoals elk jaar het meest verbouwd moet worden, daar wordt weer niet over gesproken op dit forum. Totdat het seizoen begint. Dan is het weer klagen over de verdediging.
Daarom is Brands teruggekomen. ze mogen weer middenvelders kopen!!
 
PSV schijnt interesse te hebben in Van Ewijk. Rechtsback van Heerenveen. Ik heb oprecht geen idee hoe die jongen het doet, maar hij schijnt ook bij meerdere buitenlandse clubs op de radar te staan.
 
PSV schijnt interesse te hebben in Van Ewijk. Rechtsback van Heerenveen. Ik heb oprecht geen idee hoe die jongen het doet, maar hij schijnt ook bij meerdere buitenlandse clubs op de radar te staan.
Hé, PSV doet een Ajaxje, dwz vermeende interesse tonen in een speler van de tegenstander. Maar in dit geval wel een Ajax-plusje, want het gaat niet om een speler van de opponent van PSV, maar om die van Ajax.

Hahahaha, wat een mop…en wat een farce.

Voor de positie waar Mauro staat, zodat die zich kan gaan richten op zijn nieuwe plek in het elftal van RvN: doelman.
 
En ja hoor je bedenkt het niet…wij tonen interesse in Q Timber en welke grafclub staat weer klaar om ook interesse te tonen en hem terug te kopen…?

Timber terugkopen, Brobbey terugkopen…Mazraui gratis laten vertrekken, Onanaatje ook voor nul stuivers de deur uit…lekker bezig daar hoor, hoe lang kan dat nog allemaal goed gaan…??
CL infuus + wat spelers dik verkopen (Antony). Gaat dus gewoon goed.
 
PSV schijnt interesse te hebben in Van Ewijk. Rechtsback van Heerenveen. Ik heb oprecht geen idee hoe die jongen het doet, maar hij schijnt ook bij meerdere buitenlandse clubs op de radar te staan.

Als back up dan? 1 goal en assist in 31 is niet heel denderend. Of hij dan verdedigend erg goed is weet ik ook niet. Ik lees elders Dumfries vergelijkingen, maar die had uit mijn hoofd meerdere goals EN assists in zijn ene H'veen seizoen. Geen idee hoe duur deze jongen is, maar ik ben nog niet overtuigd.
 

Als back up dan? 1 goal en assist in 31 is niet heel denderend. Of hij dan verdedigend erg goed is weet ik ook niet. Ik lees elders Dumfries vergelijkingen, maar die had uit mijn hoofd meerdere goals EN assists in zijn ene H'veen seizoen. Geen idee hoe duur deze jongen is, maar ik ben nog niet overtuigd.
Bij ADO veel zien spelen. Druistig is ie. Op zich deed hij het daar wel aardig en ook wel iemand met veel aanvallende impulsen.
 
Baumgartl doet het heel goed met zijn ploeg in de bundesliga, maken zelfs nog kans op CL. Snap dat die eerst niet altijd goed was maar vind de kritiek nu onterecht.
Prachtig toch laten ee hopen dat ze de optie tot koop lichten. Tymo is ee sympathieke gast, maar hij past niet bij PSV. Beste oplossing voor alle partijen.
 
Hé, PSV doet een Ajaxje, dwz vermeende interesse tonen in een speler van de tegenstander. Maar in dit geval wel een Ajax-plusje, want het gaat niet om een speler van de opponent van PSV, maar om die van Ajax.

Hahahaha, wat een mop…en wat een farce.

Voor de positie waar Mauro staat, zodat die zich kan gaan richten op zijn nieuwe plek in het elftal van RvN: doelman.
Ik vraag me af of Mauro ook rechtsback had gestaan als Mwene fit zou zijn, of dat hij dan boven Max op links zou staan. Ik denk het laatste
 
De update uit Uruguay:

Eerlijk is eerlijk het voetbal is hier nog onstuimiger en slechter dan in Argentinië.

Maar er lopen wel een paar pareltjes rond, oa:

Opvolger van Guti, een voetballende stofzuiger, heeft wat weg van gary medel alleen dan minder debiele acties.

Ruwe talent, sluw en een goalgetter. Jong en interessante speler voor PSV

Type godin, groot en sterk maar rustig. En men vind dat hij een leider achterin kan worden(vraag me niet wat dit betekend, ik dacht dat het van nature was )

Hopelijk ga ik zaterdag naar de wedstrijd van National, de oude club van Pereiro en Saurez
 
De update uit Uruguay:

Eerlijk is eerlijk het voetbal is hier nog onstuimiger en slechter dan in Argentinië.

Maar er lopen wel een paar pareltjes rond, oa:

Opvolger van Guti, een voetballende stofzuiger, heeft wat weg van gary medel alleen dan minder debiele acties.

Ruwe talent, sluw en een goalgetter. Jong en interessante speler voor PSV

Type godin, groot en sterk maar rustig. En men vind dat hij een leider achterin kan worden(vraag me niet wat dit betekend, ik dacht dat het van nature was )

Hopelijk ga ik zaterdag naar de wedstrijd van National, de oude club van Pereiro en Saurez
Die Diaz is ook een leuke speler op FM dacht ik. Halen dus!
 
De update uit Uruguay:

Eerlijk is eerlijk het voetbal is hier nog onstuimiger en slechter dan in Argentinië.

Maar er lopen wel een paar pareltjes rond, oa:

Opvolger van Guti, een voetballende stofzuiger, heeft wat weg van gary medel alleen dan minder debiele acties.

Ruwe talent, sluw en een goalgetter. Jong en interessante speler voor PSV

Type godin, groot en sterk maar rustig. En men vind dat hij een leider achterin kan worden(vraag me niet wat dit betekend, ik dacht dat het van nature was )

Hopelijk ga ik zaterdag naar de wedstrijd van National, de oude club van Pereiro en Saurez
twee dingen, mail het ook ff naar JDJ (stagiair@psv.nl) en vergeet niet van je vakantie te genieten
 
De update uit Uruguay:

Eerlijk is eerlijk het voetbal is hier nog onstuimiger en slechter dan in Argentinië.

Maar er lopen wel een paar pareltjes rond, oa:

Opvolger van Guti, een voetballende stofzuiger, heeft wat weg van gary medel alleen dan minder debiele acties.

Ruwe talent, sluw en een goalgetter. Jong en interessante speler voor PSV

Type godin, groot en sterk maar rustig. En men vind dat hij een leider achterin kan worden(vraag me niet wat dit betekend, ik dacht dat het van nature was )

Hopelijk ga ik zaterdag naar de wedstrijd van National, de oude club van Pereiro en Saurez
Overigens schijnt Uruguay een enorm leuk land te zijn. Soort van onontdekte vakantieparel. Eens?
 
Overigens schijnt Uruguay een enorm leuk land te zijn. Soort van onontdekte vakantieparel. Eens?
Ik ben er nu een aantal dagen. En ik vind het wel stukken minder dan Argentinië. Montevideo is naples alleen dan buiten Italië. De uruguayanen zijn een atuk minder vriendelijk en het is ontiegelijk duur. Maar het is leuk om te zeggen dat je er geweest bent
 
Ik zou Andres Guardado wel weer terug willen hebben in Eindhoven: een echte leider op het veld, aanjager en onverzettelijk op het middenveld...hoeveel zou hij moeten kosten? Aan Guardado heb je veel meer dan aan Marco van Ginkel ...
 
  • Leuk
Reactions: DrJ
Ik zou Andres Guardado wel weer terug willen hebben in Eindhoven: een echte leider op het veld, aanjager en onverzettelijk op het middenveld...hoeveel zou hij moeten kosten? Aan Guardado heb je veel meer dan aan Marco van Ginkel ...
Mooie gedachte, maar te oud.

Timber, van Ewijk, Openda… Ik geloof best in hun potentie, maar ik krijg een beetje Ramselaar / Maher Eredivisie vibes hierbij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan