Algemene transfergeruchten

Daarnaast heeft Gotze al vaak aangegeven een gevoelsmens te zijn. Ben benieuwd wat ie voor gevoel bij Benfica kreeg.. Als ik keus had uit andere clubs zou ik niet gauw voor die ratten kiezen.
Goed salaris, een coach die je hoog heeft zitten en mogelijk CL, daar zou ik ook wel wat bij 'voelen'
 
Daarom, ik weet niet wat voor keus Gotze heeft qua clubs. Benfica zou bij mij niet gauw op 1 staan
Maar dat zeg ik. Schmidt is er coach, en die laat Götze nooit vallen. Daarnaast zal ie er een goed salaris opstrijken. Ik zou het wel snappen. Daarnaast is dat 'ratterige' spel prima als jij er bij hoort. Kut om tegen je te hebben, fijn om met je te hebben. Dat idee.
 
Mogelijk CL? Daar zullen wij een stokje voor steken :biceps:
Ongetwijfeld loten wij Benfica natuurlijk in vCL.
Komen alle twee niet als kampioen binnen in de 3e ronde. Loten is mogelijk, maar als ik het goed heb alleen in de playoffs.

Overigens zijn ruim 30 van de 52 ploegen die gaan strijden voor het hoofdtoernooi bekend, zodra ze allemaal bekend zijn zal ik eens een overzichtje plaatsen.
 
Voor 8 miljoen zelfs, al geloof ik er geen ene reet van, ik ga toch alvast m'n fietsbanden oppompen. Hoop dat Mario het tot aan Lissabon op de bagagedrager volhoudt!
 
Zou PSV het misschien niet eens moeten proberen bij William Troost-Ekong? Premier League ervaring, captain van Nigeria, spreekt Nederlands én is onlangs gedegradeerd met Watford.
 
Zou PSV het misschien niet eens moeten proberen bij William Troost-Ekong? Premier League ervaring, captain van Nigeria, spreekt Nederlands én is onlangs gedegradeerd met Watford.
Stond een aantal jaar geleden ook tussen de geruchten dat PSV interesse had.

Geen idee hoe goed hij is eigenlijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan