Algemene transfergeruchten

Oh... bij gebrek aan daadkracht vanuit JdJ om de dunne spoeling dan toch aan te vullen in de verdediging met een gerichte aankoop(versterking) gaat men hier opeens met Seelt aankomen? 0 minuten op het hoogste niveau... 0,0 Zijn we daar tevreden mee? JdJ heeft gewoon (wederom) gefaald. Heeft geen netwerk... alleen een oude schoenendoos met panini stickers van Brands(het zogenaamde lijstje). Iedereen kan toch zien dat wij al 2 jaar in de hoek zitten waar de klappen vallen... dus waar is het op gebaseerd dat wij tot april(prijzen worden ervoor verdeeld maar toch) met deze groep fit en zonder schorsingen doorkomen? Is Seelt nu opeens de redder? Of gaat er dan gegoocheld worden op het middenveld weer en worden er zoals eerder middenvelders dalijk achterin gezet. Deze transferperiode had de uitkomst geweest om ACHTERIN meer zekerheid in te bouwen zodat wij niet gemiddeld bijna 2 goals per wedstrijd tegen krijgen. Maar goed... eerst maar van AZ thuis winnen.. want dat is ook niet zomaar gedaan.
Meegenomen dat Obispo regelmatig in de lappenmand te vinden is. Teze in mindere maten maar ook dit seizoen (al) regelmatig geblesseerd geweest (correct me if I'm wrong). Naast kwaliteit schort het nu vooral ook aan kwantiteit.

Op het moment dat je basisspelers meerendeel fit zijn snap ik dat je niet direct over gaat naar winterse versterkingen. Alleen zodra "een buitenkans" zich "voordoet". Die woorden heb ik vaak gelezen en gehoord maar zijn die woorden in de huidige situatie wel van toepassing en dus totaal misplaatst? Je doet mee op meerdere fronten, meerdere wedstrijden in een week en je hebt op dit moment (en nog ruim 2,5 maand) 3 centrale verdedigers met een aanvulling vanuit jPSV met Seelt. Kom op man, waar gaat het over? Alle seinen die ze geven wijzen op amateuristisch beleid. Of het daadwerkelijk zo is, dat weet alleen onze John en Toon. Topsport (beleid van club die 4/5 als plaats op de ranglijst als doelstelling heeft). Met lede ogen zie ik ons mooie PSV steeds verder afglijden.

Ik verlang niet gauw terug naar het verleden maar wat mis ik de tijden van Guus Hiddink en consorten.
 
Als het alternatief een aankoop van het niveau Baumgartl/Max/Mwene/Bruma/Vinicius/Zahavi/Drommel/Van Ginkel/Pröpper/Mvogo/Müller/Fein/Mitroglou/Lato was, dan ben ik heel blij dat we de eigen jeugd wat meer bij het eerste gaan betrekken.
Ik zag Lato laatst spelen bij Valencia. Denk dat van Bommel het - niet voor ‘t eerst - helemaal verkeerd had. Verder vind ik Max, Mwene, Bruma, Zahavi, van Ginkel en Mvogo nuttige spelers, geen (totale) miskopen. Pröpper door omstandigheden die niet voorzien konden worden wel.
 
Ik zag Lato laatst spelen bij Valencia. Denk dat van Bommel het - niet voor ‘t eerst - helemaal verkeerd had. Verder vind ik Max, Mwene, Bruma, Zahavi, van Ginkel en Mvogo nuttige spelers, geen (totale) miskopen. Pröpper door omstandigheden die niet voorzien konden worden wel.

Ik heb liever dat we nuttige bankzitters zelf opleiden, zeker als je ziet wat voor bakken geld deze spelers hebben gekost. Ik ben er geen fan van om weer een overbetaalde oude speler voor de bank te halen die alleen maar eigen jongens zoals Seelt en van de Blaak op de lange termijn in de weg gaat staan. Als we CL spelen snap ik dat je een fitte en brede selectie wil hebben, daar valt echt veel geld en vooral prestige te behalen, maar in de Conference League ben ik zelf totaal niet geïnteresseerd, laat dan jonge jongens zoals Obispo en Teze maar ervaring opdoen.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ik heb liever dat we nuttige bankzitters zelf opleiden, zeker als je ziet wat voor bakken geld deze spelers hebben gekost. Ik ben er geen fan van om weer een overbetaalde oude speler voor de bank te halen die alleen maar eigen jongens zoals Seelt en van de Blaak op de lange termijn in de weg gaat staan. Als we CL spelen snap ik dat je een fitte en brede selectie wil hebben, daar valt echt veel geld en vooral prestige te behalen, maar in de Conference League ben ik zelf totaal niet geïnteresseerd, laat dan jonge jongens zoals Obispo en Teze maar ervaring opdoen.
Hm, niet helemaal eens. Denk dat Schmidt Seelt en van de Blaak nog niet goed genoeg vindt. Ik maak ‘t misschien nog gekker: ik denk dat dit PSV - als iedereen fit is, dat is een probleem - maar een paar puzzelstukjes mist om kampioen te worden. Eentje is ingevuld met Veerman. Een goede keeper zou fijn zijn, maar ik vind onze tweede keeper Mvogo een prima, degelijke doelman. Ik vergeet de wedstrijd tegen Galatasaray niet. De potentie is er. Als iedereen die er niet altijd bij was topfit is (Zahavi, Madueke, Sangaré, Ramalho, Max) hebben we een heel goed elftal.
 
Miskopen erbij halen als argument waarom het goed is dat er niemand is gekocht is echt flauwekul. Het plan is vooraf nooit om een miskoop te doen.

Er zijn maar twee mogelijke redenen waarom er niemand gehaald is:
1. PSV is tevreden met de selectie
2. Het is niet gelukt

Onzekerheid over het verlengen van de trainer en gebrek aan goede scouting zorgen voor de situatie dat het blijkbaar beter is om met deze selectie het seizoen af te maken. Wat mij betreft een onacceptabele uitkomst wat moet leiden tot een herevaluatie van het gevoerde beleid.
 
Miskopen erbij halen als argument waarom het goed is dat er niemand is gekocht is echt flauwekul. Het plan is vooraf nooit om een miskoop te doen.

Er zijn maar twee mogelijke redenen waarom er niemand gehaald is:
1. PSV is tevreden met de selectie
2. Het is niet gelukt

Onzekerheid over het verlengen van de trainer en gebrek aan goede scouting zorgen voor de situatie dat het blijkbaar beter is om met deze selectie het seizoen af te maken. Wat mij betreft een onacceptabele uitkomst wat moet leiden tot een herevaluatie van het gevoerde beleid.

Ík ben blij dat er geen aankopen zijn gedaan omdat het waarschijnlijk een miskoop was geworden. Voor JdJ zal het optie nummer 2 zijn.
 
Met 29 jaar is de kans wel een stuk kleiner. Ik vind het vrij opportunistisch om transfers te doen omdat een speler wellicht een kopbal in de halve finale erin kopt.

Beleid van JDJ kun je het mee oneens zijn. Maar ik vind persoonlijk je genoemde voorbeelden niet veel sterker.
Spitsen te duur kopen of huren met een moyenne die zwaar onder het gewenste nivo zitten vind ik opportunisme. PSV heeft nu geen spits die er 10 of meer inlegt, is om te janken.
 
Klinkt toch logisch als de leiding liever wacht tot de zomer met grote uitgaven?

In de zomer weet men ook meer over het wel/niet spelen met publiek.
Of spelers die vertrekken:

Doan (verkoop?)
Gakpo (verkoop?)
Zahavi (einde contract)
Mvogo (einde huur)
Sambo (eind contract)
Thomas (eind contract)
Sangare (verkoop?)
Guti (verkoop?)
Baumgartl (verkoop?)
Luckassen (verkoop?)
Bruma (verkoop?)

Men wil dat ze eens doorselecteren. Dat kan dit heel goed deze zomer.
het doorselecteren bestaat uit het te goedkoop wegdoen van Sangare en Gakpo en krijgen er afdankertjes voor terug. Nou dankjewel. Ik zet even mijn joker in.
 
Oh... bij gebrek aan daadkracht vanuit JdJ om de dunne spoeling dan toch aan te vullen in de verdediging met een gerichte aankoop(versterking) gaat men hier opeens met Seelt aankomen? 0 minuten op het hoogste niveau... 0,0 Zijn we daar tevreden mee? JdJ heeft gewoon (wederom) gefaald. Heeft geen netwerk... alleen een oude schoenendoos met panini stickers van Brands(het zogenaamde lijstje). Iedereen kan toch zien dat wij al 2 jaar in de hoek zitten waar de klappen vallen... dus waar is het op gebaseerd dat wij tot april(prijzen worden ervoor verdeeld maar toch) met deze groep fit en zonder schorsingen doorkomen? Is Seelt nu opeens de redder? Of gaat er dan gegoocheld worden op het middenveld weer en worden er zoals eerder middenvelders dalijk achterin gezet. Deze transferperiode had de uitkomst geweest om ACHTERIN meer zekerheid in te bouwen zodat wij niet gemiddeld bijna 2 goals per wedstrijd tegen krijgen. Maar goed... eerst maar van AZ thuis winnen.. want dat is ook niet zomaar gedaan.

En wie zegt hier dat Seelt de redder is? Ik gok niet dat iemand hier ook maar verwacht dat hij alles doet vergeten. Net als dat niemand hem als argument gebruikt waarom er deze winter op die positie gefaald is. Mensen zijn benieuwd, wat volgens mij wel logisch is. En de kans dat we hem nu aan het werk kunnen zien is groter.
 
Spitsen te duur kopen of huren met een moyenne die zwaar onder het gewenste nivo zitten vind ik opportunisme. PSV heeft nu geen spits die er 10 of meer inlegt, is om te janken.
Dan was een Dost nog niet zo gek geweest. Als je die bedient legt ie ze er wel in. In de JPL 1 goal per 92.
 
Toch wel bijzonder dat ik op ad.nl lees dat PSV budget had om een nieuwe verdediger aan te trekken, maar dat het niet gelukt is dit te koppelen aan een beschikbare, geïnteresseerde speler met voldoende kwaliteit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan