Algemene transfergeruchten

Euhm.. hij heeft zich euhm wel georiënteerd euhm op verdedigers enneuh aanvallers.
Dit kan toch niet? Dan ook nog; Hij 'vond het leuk' om de transfer van Joey Veerman te doen.
Verder wachten ze maar op een kans of aanbod om een verdediger/aanvaller te halen. Misschien tijd om actief op zoek te gaan, scouten en tijdig benaderen?

Je wordt er ook suf van dat de verdedigers ook backups zijn op allerlei posities (Teze/Mwene) waardoor de onderbezetting wordt genegeerd. Hopelijk vergeet John niet dat de speler maar op 1 positie tegelijk kan spelen. En ondertussen staat ons lichtgewicht Mauro JR als LB.

De vlag gaat hier echt uit mocht JdJ ooit vertrekken als TD. Te licht voor de functie.
 
Dit kan toch niet? Dan ook nog; Hij 'vond het leuk' om de transfer van Joey Veerman te doen.
Verder wachten ze maar op een kans of aanbod om een verdediger/aanvaller te halen. Misschien tijd om actief op zoek te gaan, scouten en tijdig benaderen?

Je wordt er ook suf van dat de verdedigers ook backups zijn op allerlei posities (Teze/Mwene) waardoor de onderbezetting wordt genegeerd. Hopelijk vergeet John niet dat de speler maar op 1 positie tegelijk kan spelen. En ondertussen staat ons lichtgewicht Mauro JR als LB.

De vlag gaat hier echt uit mocht JdJ ooit vertrekken als TD. Te licht voor de functie.
Dan neemt Jan Vennegoor het intern over. Clubmensen gaan voor kwaliteit bij PSV.
 
Dan was een Dost nog niet zo gek geweest. Als je die bedient legt ie ze er wel in. In de JPL 1 goal per 92.

Allemaal leuk en aardig en tuurlijk doet hij het verdienstelijk daar, maar gaan we er nu niet even met zijn allen aan voorbij dat Dost bij ons lekker gezellig in zijn uppie op een eiland zou zitten?
Wij hebben momenteel nauwelijks tot totaal geen spelers die een Dost goed zouden kunnen bedienen.. Als zo'n Max met zijn 1e seizoens voorzetten in vorm rond zou lopen tot daar aan toe maar nu?
 
En wie zegt hier dat Seelt de redder is? Ik gok niet dat iemand hier ook maar verwacht dat hij alles doet vergeten. Net als dat niemand hem als argument gebruikt waarom er deze winter op die positie gefaald is. Mensen zijn benieuwd, wat volgens mij wel logisch is. En de kans dat we hem nu aan het werk kunnen zien is groter.
Het is bij wijze van.. dat snap je hopelijk zelf ook wel. De strekking van mijn verhaal is dat JdJ gefaald heeft en dik ook. Dat mensen Seelt noemen en graag een kans willen geven zich door te ontwikkelen kan ik alleen maar toejuichen... maar breng die jongen rustig en niet omdat het straks nu eenmaal moet en meteen het diepe in tegen bijvoorbeeld fnoord uit(die kans zit er namelijk in). Ik heb nog steeds nachtmerries van Klomp.. dat was ook zo een jochie die het diepe in werd gegooid. Deze transferperiode was er om achterin te versterken..los van de ontwikkeling van onze kanjers die eraan komen. Als topclub moet je daarop anticiperen.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Misschien een volgende keer ietsjes eerder mee beginnen.
Mijn excuus. Ik zal m’n werkgever, m’n vrouw en kinderen inlichten dat ik meer op het PSV forum moet zijn om sneller en adequater te kunnen reageren aldaar en dus voor hun minder beschikbaar ben. Ik ga ervan uit dat ze hier volledig begrip voor zullen hebben.
 
Dat is onzin! We zitten nog in de beker in Europa en staan 2 punten achter op de var! Dan kun je mij niet vertellen dat je beter niet meer kunt voetballen

Haha ik mag hopen dat je sarcastisch bent, eerste sterke club die je in europa treft knikkert ons er uit. 1 of 2 corona of blessuregevallen en wij worden 150% geen kampioen, blijft alles en iedereen heel dan word je gewoon 100% geen kampioen omdat we niet opgewassen zijn tegen hun geld/kwaliteit/spelers/KNVB hulp en alle hulp van de goden die ze mee hebben, succes met dat te verslaan

Ik heb soms het idee alsof dit hele forum uit het buitenland komt of er woont, of lijkt dat maar zo? :ROFL:

Kut wannabe-buitenlanders, minder-minder-minderrrrr
 
Dan was een Dost nog niet zo gek geweest. Als je die bedient legt ie ze er wel in. In de JPL 1 goal per 92.
Hahaha, ik las 2 meter 80cm.

Mooi man, dit topic met al die loze pagina’s (39 vanaf 1 januari) en de aankondiging van de grote sponsordeal 1 dag ná het sluiten van de transferwindow.

Even een samenvatting van de afgelopen transfermaand:
Hup Teze, hup Obispo, sterk maar flink aan Max, doe je best Mauro, kop op Drommel, succes Davy….en oh ja, dat is ook zo: welkom Veerman.

Topic kan weer op slot tot juni wat mij betreft.
 
Laatst bewerkt:
Haha ik mag hopen dat je sarcastisch bent, eerste sterke club die je in europa treft knikkert ons er uit. 1 of 2 corona of blessuregevallen en wij worden 150% geen kampioen, blijft alles en iedereen heel dan word je gewoon 100% geen kampioen omdat we niet opgewassen zijn tegen hun geld/kwaliteit/spelers/KNVB hulp en alle hulp van de goden die ze mee hebben, succes met dat te verslaan



Kut wannabe-buitenlanders, minder-minder-minderrrrr
Ik ga niet vooraf al doemdenken. Eerst maar eens voetballen. Dan klagen of juichen. Dus in mijn ogen is het nog niet voorbij! Misschien krijgt ajax wel 15 coronagevallen
 
Jammer dat die keeper van Egypte, Gabaski, al 33 jaar is, anders was het wel een optie voor PSV...
Leeftijd zegt voor een keeper niet alles.
Ben wel benieuwd of hij zijn talen spreekt om de verdediging op hun plaats te zetten. Hiervoor is minimaal Engels wel een must.
Hij houdt ze in ieder geval lekker tegen vanavond.
 
Terug
Bovenaan Onderaan