Algemene transfergeruchten

Daar hebben we Propper voor, moet in de meeste wedstrijden niet zoveel uitmaken. Helaas was die vorige wedstrijd geblesseerd.
Propper is gespierder dan ooit, maar is voor de rest een schim van de speler die hij eerder bij ons was. Hopelijk komt dat nog terug.
 
Ben wel bang dat Schmidt bij afwezigheid Götze zo maar weer eens naar dat rare 4-2-2-2 kan overstappen.
Geen idee, met twee druk zettende spitsen is dat niet eens zo gek als Götze er niet is (en zeker als van Ginkel ook een keer niet fit is). Gakpo en Madueke trekken toch naar binnen.

Kan beter werken dan Doan, Bruma of Thomas opstellen.
 
Gadver, Luuk naar Barcelona. Had `m zo graag hier gezien. Er waren hier ook nogal wat mensen die `m liever niet wilden hebben. Gemiste kans wat mij betreft..
 
Ach dan komt luuk over 2 seizoenen wel. Hij komt terug, laat hem nog even genieten in Spanje. En laten we eerlijk zijn als je naar Barcelona kan als Luuk zijnde moet je altijd gaan
Dat wel. Ik gun het m ook en hoop dat ie daar alle critici de mond gaat snoeren. Maar als wij nou even iets meer ons best hadden gedaan..
 
Geen Luuk. mooi zo. Had toch alleen vanaf de bank een bijdrage kunnen leveren. We hebben voldoende veteranen in het elftal.
 
Bij mij overheerst vooral trots dat Luuk nu bij Barca speelt. Even los van alle nuances. Snap heus dat de factor geluk nogal overheersend is bij deze transfer en zo. Boeiuh, Luuk de Jong speelt bij fucking Barca!😂🤙🏼

Voor het verhaal ook veel mooier dan wanneer hij bij ons had getekend, natuurlijk. Maar als je dit iemand gunt dan is het toch onze Luukinho wel?!
 
Bij mij overheerst vooral trots dat Luuk nu bij Barca speelt. Even los van alle nuances. Snap heus dat de factor geluk nogal overheersend is bij deze transfer en zo. Boeiuh, Luuk de Jong speelt bij fucking Barca!😂🤙🏼

Voor het verhaal ook veel mooier dan wanneer hij bij ons had getekend, natuurlijk. Maar als je dit iemand gunt dan is het toch onze Luukinho wel?!
Ik gun Barcelona geen Luuk. Ik gun PSV Luuk.. :sad:
 
Zo, dat was een enerverend dagje F5'en, gisteren.
Voor de fans van JPSV, that is.

Ik ben bang dat het achterin -zoals te doen gebruikelijk bij PSV- te magertjes is. We krijgen te gemakkelijk doelpunten tegen en dat gaat ons mogelijk opbreken.

Maar goed, wie weet heb ik het helemaal mis en hadden we verder helemaal niemand nodig, behalve een bankzitter van Benfica.
 
Terug
Bovenaan Onderaan