Algemene transfergeruchten

Onbegrijpelijk dat Mauro voor 4(!) jaar verlengd is. Zie maar van hem af te komen.
En het contract met Luckassen is zelfs nog in 2020 verlengd toen al lang bekend was dat hij nooit meer bij PSV zou spelen.

8 juli 2020:
Voor hij terugkeert bij Anderlecht, zal Luckassen zijn contract in Eindhoven met een jaar verlengen tot medio 2023. Zo behoudt de verdediger zijn transferwaarde en kan PSV hem in een later stadium alsnog verkopen. De Eindhovenaren namen Luckassen drie jaar geleden voor vijf miljoen euro over van AZ en hopen de investering terug te verdienen.

Bij PSV heeft Luckassen in elk geval geen toekomst meer. Zeker niet na zijn uitspraken van vorig jaar, waarin hij aangaf een terugkeer naar zijn eigenlijke werkgever uit te sluiten. Bij Anderlecht, waar hij een stuk gelukkiger was dan bij PSV, was Luckassen vorig seizoen een vaste waarde. De Belgische club zal volgend seizoen het volledige salaris van de verdediger overnemen.


Ongelooflijk. :FP: Toen al vaak gezegd. Schrijf af die hap en neem afscheid. :mad:
 
En het contract met Luckassen is zelfs nog in 2020 verlengd toen al lang bekend was dat hij nooit meer bij PSV zou spelen.

8 juli 2020:
Voor hij terugkeert bij Anderlecht, zal Luckassen zijn contract in Eindhoven met een jaar verlengen tot medio 2023. Zo behoudt de verdediger zijn transferwaarde en kan PSV hem in een later stadium alsnog verkopen. De Eindhovenaren namen Luckassen drie jaar geleden voor vijf miljoen euro over van AZ en hopen de investering terug te verdienen.

Bij PSV heeft Luckassen in elk geval geen toekomst meer. Zeker niet na zijn uitspraken van vorig jaar, waarin hij aangaf een terugkeer naar zijn eigenlijke werkgever uit te sluiten. Bij Anderlecht, waar hij een stuk gelukkiger was dan bij PSV, was Luckassen vorig seizoen een vaste waarde. De Belgische club zal volgend seizoen het volledige salaris van de verdediger overnemen.


Ongelooflijk. :FP: Toen al vaak gezegd. Schrijf af die hap en neem afscheid. :mad:

Ze dachten dat Mino hem wel kon wegbrengen maar ook hij is maar mens
 
Prima selectie hoor, kan gewoon n mooi seizoen worden. Af en toe plan B een jeugdspeler erin is imo ook prima. En misschien t waard om Ramalpho eens RB te testen (de restererende puzzel qua niveau)? Teze en Obispo dan centraal. Die passing (kort en lang) van Ramalho lijkt me daarvoor best in orde.
 
Prima selectie hoor, kan gewoon n mooi seizoen worden. Af en toe plan B een jeugdspeler erin is imo ook prima. En misschien t waard om Ramalpho eens RB te testen (de restererende puzzel qua niveau)? Teze en Obispo dan centraal. Die passing (kort en lang) van Ramalho lijkt me daarvoor best in orde.
In het commentaar op het filmpje van het interview met Vinicius stelde iemand voor om Vertessen om te scholen naar RB; vind ik eigenlijk wel een goed idee. Hij heeft snelheid en legt veel arbeid in zijn spel. Scoren kan hij niet zo goed, maar dat maakt niet uit als RB.
 
Prima selectie hoor, kan gewoon n mooi seizoen worden. Af en toe plan B een jeugdspeler erin is imo ook prima. En misschien t waard om Ramalpho eens RB te testen (de restererende puzzel qua niveau)? Teze en Obispo dan centraal. Die passing (kort en lang) van Ramalho lijkt me daarvoor best in orde.
Ik zou Ramalho niet uit het centrum halen. Hele tijd geleden dat het centraal achterin zo uit zag.
 
Fortuna Sittard en PEC Zwolle wilden Ryan Thomas huren, maar PSV zei tegen beide clubs ... Nee.
 
In het commentaar op het filmpje van het interview met Vinicius stelde iemand voor om Vertessen om te scholen naar RB; vind ik eigenlijk wel een goed idee. Hij heeft snelheid en legt veel arbeid in zijn spel. Scoren kan hij niet zo goed, maar dat maakt niet uit als RB.
Zivchenco style? Kan t zeker waard zijn, rete snel dus dikke kans dat zijn mannetje dan weinig energie overhoud voor de uitbraak. Heb alleen geen idee of Vertessen een goede cross/voorzet heeft? Madueke komt toch vaak naar binnen dus iemand die n mooie trap heeft (Ramalho heeft m) zou denk ik wel nuttig zijn, zeker als Vini blijkt te kunnen koppen.
 
Wanneer we Mauro en Thomas prima vinden voor bij de selectie is denk ik iedere discussie compleet zinloos. Je kan het proberen maar als het niets is moet dat gewoon binnen 1 a 2 jaar weg bij PSV. Dat hij een paar leuke wedstrijden speelde bij Heracles is mooi, maar bij PSV heb ik het echt nooit gezien. Zeker niet bij tegenstanders die het niveau van Heracles overstijgen (en dat zijn er heel veel).

Mocht de graadmeter 'goed bij Heracles' zijn kunnen we 90% van de ED contracteren, maar mag toch hopen dat de lat wat hoger ligt dan dat.

Dus ja, goede vroege versterkingen deze transferwindow. Teleurstellend dat we rommel niet hebben kunnen slijten. Ik vind ons achterin echt behoorlijk zwak bezet in de breedte en RB had iets anders moeten staan dan Mwene. Hierdoor toch een wat nare nasmaak en het is iets wat ons nog behoorlijk nadelig kan achtervolgen. Extra zuur wat mij betreft omdat al maanden/een jaar duidelijk is dat Dumfries zou gaan vertrekken. Dan verwacht je gewoon serieuze kandidaten.

Contract van Aurier wordt ontbindt, even snel lijntje uitgooien, John?

Die is nog bezig met de rondleidingen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan