Algemene transfergeruchten

Zo, dat was een enerverend dagje F5'en, gisteren.
Voor de fans van JPSV, that is.

Ik ben bang dat het achterin -zoals te doen gebruikelijk bij PSV- te magertjes is. We krijgen te gemakkelijk doelpunten tegen en dat gaat ons mogelijk opbreken.

Maar goed, wie weet heb ik het helemaal mis en hadden we verder helemaal niemand nodig, behalve een bankzitter van Benfica.
7 goals tegen in 10 wedstrijden. Dan kom je omgerekend op 23 goals tegen in 34 eredivisiewedstrijden. Dat is evenveel als ajax vorig jaar tegen kreeg. En dan speelde PSV 6 Europese wedstrijden en tegen ajax. Het is niet de verdediging uit 2005, maar (tot nu toe) vrij behoorlijk.
 
7 goals tegen in 10 wedstrijden. Dan kom je omgerekend op 23 goals tegen in 34 eredivisiewedstrijden. Dat is evenveel als ajax vorig jaar tegen kreeg. En dan speelde PSV 6 Europese wedstrijden en tegen ajax. Het is niet de verdediging uit 2005, maar (tot nu toe) vrij behoorlijk.
We zullen zien. Ik krijg graag ongelijk in dit geval.
 
7 goals tegen in 10 wedstrijden. Dan kom je omgerekend op 23 goals tegen in 34 eredivisiewedstrijden. Dat is evenveel als ajax vorig jaar tegen kreeg. En dan speelde PSV 6 Europese wedstrijden en tegen ajax. Het is niet de verdediging uit 2005, maar (tot nu toe) vrij behoorlijk.
Tegen Groningen was t wel ff janken. Wordt afwachten of dat de ondergrens is of dat we daarvoor boven kunnen hebben gepresteerd.
 
Tegen Groningen was t wel ff janken. Wordt afwachten of dat de ondergrens is of dat we daarvoor boven kunnen hebben gepresteerd.
En ook een beetje ongelukkig. Dat er 2x precies een Groningen speler staat waar het balletje blijkt te komen.

Het is lekker dat we genoeg goals maken om zulke hachelijke momenten teniet te doen. Ik weet nog wel tijden dat je gewoon gezien was als het ff 1 of 2x tegen zat.
 
Tegen Groningen was t wel ff janken. Wordt afwachten of dat de ondergrens is of dat we daarvoor boven kunnen hebben gepresteerd.

Die wijt ik vooralsnog even aan de klap van Benfica thuis. Zulke wedstrijden zitten er soms ook gewoon tussen. Als ze maar niet te vaak voorkomen. Daarvoor toch een reeks met amper tegengoals en verdedigend prima spel.
 
Zo, dat was een enerverend dagje F5'en, gisteren.
Voor de fans van JPSV, that is.

Ik ben bang dat het achterin -zoals te doen gebruikelijk bij PSV- te magertjes is. We krijgen te gemakkelijk doelpunten tegen en dat gaat ons mogelijk opbreken.

Maar goed, wie weet heb ik het helemaal mis en hadden we verder helemaal niemand nodig, behalve een bankzitter van Benfica.
Als Teze een beetje snel bijleert, heb ik wel vertrouwen in de achterste linie. Mis juist op het middenveld een echte powerhouse. Liefst eentje met techniek als Kampl of wellicht die nr 10 van Angers. Een soort Guardado. Op het middenveld vind ik ons nog een beetje een te hoog ideale schoonzonen gehalte hebben.
 
Aurier lijkt me te mooi om waar te zijn. Zouden wij zijn salaris kunnen betalen? Die kan nog bij zat rijkere clubs terecht, vrees ik.

En toch ga ik nu stiekem weer hopen net zoals bij Kampl 🤬😭
 
About Vinicius...
The 10M for 50% are optional but becomes mandatory if certain goals are met. What are the goals? Honestly don't know.
 
Aurier zou je altijd kunnen proberen als hij niet teveel salaris vraagt. Het is een powerhouse, maar zo goed voetballen kan hij ook weer niet. Die pot tegen PSV was hij echt vreselijk slecht.

Lijntje uitgooien is prima. Hij komt blijkbaar vaker in Eindhoven ( :S: )
 
Wauw, wat een scoop. Stop de persen, dit wisten we nog niet.
3,5 miljoen salaris was mij niet bekend blij dat iedereen het als wist en het normaal vindt. Een mispeer van jewelste op conto van JDJ 29 miljoen investering in de plomp. Vragen sommige zich af waar de 50 miljoen blijven nou de helft in de zakken van Bruma
 
3,5 miljoen salaris was mij niet bekend blij dat iedereen het als wist en het normaal vindt. Een mispeer van jewelste op conto van JDJ 29 miljoen investering in de plomp. Vragen sommige zich af waar de 50 miljoen blijven nou de helft in de zakken van Bruma
De helft van 50mlj is in de zakken van Bruma verdwenen, bijzonder met een loon van 3,5mlj per jaar en een contract dat nog 3 jaar loopt nadat de 50mlj is vrijgekomen.
 
De helft van 50mlj is in de zakken van Bruma verdwenen, bijzonder met een loon van 3,5mlj per jaar en een contract dat nog 3 jaar loopt nadat de 50mlj is vrijgekomen.
Hoeveel groei in JDJ
Hoeveel krediet op de bank
Hoeveel spelers mislukt
Hoeveel mislukt gescout
Hoeveel kampioenschappen gemist
En hoeveel prijzen in de mist

't Gaat goed zo, goed zo
't Gaat steeds beter
Gooi nog een speler in de meter

We moeten door, we moeten verder
We moeten meer
We moeten voort
 
Hoeveel groei in JDJ
Hoeveel krediet op de bank
Hoeveel spelers mislukt
Hoeveel mislukt gescout
Hoeveel kampioenschappen gemist
En hoeveel prijzen in de mist

't Gaat goed zo, goed zo
't Gaat steeds beter
Gooi nog een speler in de meter

We moeten door, we moeten verder
We moeten meer
We moeten voort
Een sonnet :D (bijna)
 
De helft van 50mlj is in de zakken van Bruma verdwenen, bijzonder met een loon van 3,5mlj per jaar en een contract dat nog 3 jaar loopt nadat de 50mlj is vrijgekomen.
wat kost Bruma totaal? is meer dan de helft van 50 maar ach gewoon een goede aankoop JDJ toppertje.
 
Hoeveel groei in JDJ
Hoeveel krediet op de bank
Hoeveel spelers mislukt
Hoeveel mislukt gescout
Hoeveel kampioenschappen gemist
En hoeveel prijzen in de mist

't Gaat goed zo, goed zo
't Gaat steeds beter
Gooi nog een speler in de meter

We moeten door, we moeten verder
We moeten meer
We moeten voort
Ah, de inhoudelijke reacties zijn op?
 
Terug
Bovenaan Onderaan