Algemene transfergeruchten

Dat Bruma veel en veel te duur gekocht is, en eigenlijk helemaal niet gekocht zou moeten zijn, is denk ik iedereen wel met je eens. De link met de 50m is onduidelijk.
Link is er niet direct maar sommige vragen zich af waar de 50 aan besteed worden en ik schrok enorm van zijn jaarsalaris
 
Link is er niet direct maar sommige vragen zich af waar de 50 aan besteed worden en ik schrok enorm van zijn jaarsalaris
Die 50m worden in ieder geval niet besteed aan salariskosten. Er zal een gedeelte wellicht nodig zijn voor het corona exploitatietekort van afgelopen seizoen, een gedeelte wordt geinvesteerd in facilities en een gdeelte transferpotje.
 
Link is er niet direct maar sommige vragen zich af waar de 50 aan besteed worden en ik schrok enorm van zijn jaarsalaris
Jaarsalaris was al vrij vlot na het tekenen van Bruma bekend, om daar ruim 2 jaar later nog een keer van te schrikken terwijl t tussentijds ook benoemd is is vreemd te noemen.
 
Jaarsalaris was al vrij vlot na het tekenen van Bruma bekend, om daar ruim 2 jaar later nog een keer van te schrikken terwijl t tussentijds ook benoemd is is vreemd te noemen.
Graag een link naar bron en publicatie van die tijd ik kan het niet terug vinden, vreemd hè
 
Jaarsalaris was al vrij vlot na het tekenen van Bruma bekend, om daar ruim 2 jaar later nog een keer van te schrikken terwijl t tussentijds ook benoemd is is vreemd te noemen.
En dan ook nog een schrikken op het moment dat Bruma (eindelijk) bruikbaar is. Klaag dan in de zomer ipv nadat hij er 3 in heeft zitten.
 

Of dat vreemd is dat jij zulks niet kan vinden, geen idee. Maar ook in t begin van t Brumatopic wordt het vrij snel gemeld.
Excuus gevondenhttps://www.soccernews.nl/news/594589/bild-dit-monstersalaris-gaat-bruma-jaarlijks-verdienen-bij-psv
Verdrongen
 
Laatst bewerkt:
Ik heb toch wel weer met volle teugen genoten van deze transferperiode. Niet zo leuk als het jaar met Gaston Perreiro of vorig jaar met de Götze-surprise, maar wat er bij andere clubs (niet) gebeurde was dit jaar ook smullen.

LdJ naar Barca, niet te geloven.

Al die dure buitenspelers bij Ajax, die moeten nu wel op zeker met het oeroude linksbuiten-linksbinnen-midvoor-rechtsbinnen-rechtsbuiten gaan spelen.
 
Wat op zich goed is, is dat de ploeg die sinds het begin al heel wat potten heeft gespeeld, en waar een goede vibe lijkt te zijn ontstaan, intact blijft.
Mijn zorgenkindje is niet eens Gotze. Die is topfit. Maar dat Ginkel nog altijd maximaal een uur kan spelen, vind ik niet zo lekker. Zeker als je ziet dat na zijn wissel de ploeg minder lijn in het spel krijgt. Alsof ze toch even een echte leider missen. Iets wat we vorig jaar zo vaak hadden.
Schmidt wisselt Van Ginkel telkens na een uur. Ik geloof niet dat Van Ginkel dat wil en dat dat dus noodzakelijk is.
Als Teze een beetje snel bijleert, heb ik wel vertrouwen in de achterste linie. Mis juist op het middenveld een echte powerhouse. Liefst eentje met techniek als Kampl of wellicht die nr 10 van Angers. Een soort Guardado. Op het middenveld vind ik ons nog een beetje een te hoog ideale schoonzonen gehalte hebben.
Die Kampl is toch niet zo’n geweldenaar? Meer een soort Vogel?
 
Die wijt ik vooralsnog even aan de klap van Benfica thuis. Zulke wedstrijden zitten er soms ook gewoon tussen. Als ze maar niet te vaak voorkomen. Daarvoor toch een reeks met amper tegengoals en verdedigend prima spel.
Deels eens, maar tegen Cambuur was het aan Drommel te danken dat het vlak voor de 4-1 geen 3-2 werd. Met bijbehorend billenknijpen.
Anderzijds , wie makkelijk scoort kan wel een tegengoal verdragen.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Terug
Bovenaan Onderaan