Algemene transfergeruchten

In de Belgische competitie lopen 2 getalenteerde aanvallende middenvelders rond (De Ketelaere en Verschaeren). Beide 20 jaar, kunnen komend jaar nog dienen als back-up van Götze en daarna hem vervangen. Mauro/Thomas zijn niet PSV waardig en Ledezma moet zich nog bewijzen.
 
Snap ik wel hoor, en ik word ook wel enthousiast van Berisha. Maar dan heb je Zahavi, Berisha, Maxi en Fofana voor 1 positie. Zijn Fofana en Maxi samen niet 1 volwaardige spits?
Als we een seizoen hebben zoals vorig seizoen dan komen we tekort met Zahavi, Maxi en Fofona (en Vertessen voor die positie).

Maar laat Maxi maar eerst fit worden en mocht hij dat zijn dan zie ik hem ook nog wel verhuurd worden. Om zo wedstrijdritme en ervaring op te doen. Bij Romero zijn er een aantal vraagtekens. 1. Is een fitte Romero wel goed genoeg voor PSV1. 2. Haalt Romero überhaupt zijn oude niveau? 3. Wat als hij weer geblesseerd raakt?

Fofana is pas 18 jaar. Volgensmij pas een half jaar geleden aangesloten bij Jong PSV. Daar prima gedaan maar wel op KKD. Ik schat dat die dit jaar een paar invalbeurten bij het eerste heeft en verder nog wat speelt voor Jong. Dan ,hopelijk, kan die volgend jaar belangrijk worden (dan pas 19/20 dus ook prima leeftijd). Wat eventueel kan tegenwerken is dat hij (nog) niet verlengd heeft.

Zowel Fofana als Maxi zijn een soort bonus spitsen dit seizoen. Doen ze het goed? Geweldig dan hebben we er veel profijt van. Maar het zijn geen garanties mochten er meerdere spelers geblesseerd raken of corona gevallen komen.
 
Als we een seizoen hebben zoals vorig seizoen dan komen we tekort met Zahavi, Maxi en Fofona (en Vertessen voor die positie).

Maar laat Maxi maar eerst fit worden en mocht hij dat zijn dan zie ik hem ook nog wel verhuurd worden. Om zo wedstrijdritme en ervaring op te doen. Bij Romero zijn er een aantal vraagtekens. 1. Is een fitte Romero wel goed genoeg voor PSV1. 2. Haalt Romero überhaupt zijn oude niveau? 3. Wat als hij weer geblesseerd raakt?

Fofana is pas 18 jaar. Volgensmij pas een half jaar geleden aangesloten bij Jong PSV. Daar prima gedaan maar wel op KKD. Ik schat dat die dit jaar een paar invalbeurten bij het eerste heeft en verder nog wat speelt voor Jong. Dan ,hopelijk, kan die volgend jaar belangrijk worden (dan pas 19/20 dus ook prima leeftijd). Wat eventueel kan tegenwerken is dat hij (nog) niet verlengd heeft.

Zowel Fofana als Maxi zijn een soort bonus spitsen dit seizoen. Doen ze het goed? Geweldig dan hebben we er veel profijt van. Maar het zijn geen garanties mochten er meerdere spelers geblesseerd raken of corona gevallen komen.
Eens. Een spits mag er echt wel bijkomen want als Zahavi geblesseerd raakt, is de enige vervanging een jongen van 18 met een half jaar ervaring in de KKD. En we hebben het hier niet over Ronaldo, maar over een spits die nog heel veel te leren en te bewijzen heeft.
Categorie waarin men zoekt zal afhankelijk zijn van het feit of PSV wel of niet de CL ingaat. Alhoewel men met het geld van Malen ook nu al een leuke vervanger kan halen.
 
Omdat het vrij slecht is om spelers beleid te laten bepalen. Hij speelt bij een topclub als hij bang is voor concurrentie dan moet hij idd niet verlengen en lekker naar RKC/Go ahead of de lokale amateurclub gaan :p
Klopt, ik dacht dat het een goede manier was om er wat druk op te zetten haha, blijkbaar niet dus :maniac:
 
Vd Ven onderweg naar Marseille. Lees net dat Raiola zijn zaken doet. Misschien dat de top in Nederland daarom geen interesse toont?
Zou mooi zijn als er SIRE spotjes komen voor jeugdige voetballers om hun bewust te maken dat wanneer je bij Mino of AZ tekent je Ajax en PSV op je buik kunt schrijven. "Je bent een rund als je met Mino of AZ stunt. Denk aan je toekomst."
 
Zou mooi zijn als er SIRE spotjes komen voor jeugdige voetballers om hun bewust te maken dat wanneer je bij Mino of AZ tekent je Ajax en PSV op je buik kunt schrijven. "Je bent een rund als je met Mino of AZ stunt. Denk aan je toekomst."
“Zit je bij PSV niet bij de eerste elf? Dan ligt dat natuurlijk nooit aan jezelf! Kies Mino voor je zaken, dan verdien je op een andere bank je knaken.”
 
Terug
Bovenaan Onderaan