Algemene transfergeruchten

Logisch ook dat hier niet heel veel meer over geschreven werd. Was natuurlijk naar de Olympische Spelen. Dus benieuwd of er nu nog wat van gaat komen.
 
Dit zou ik alleen begrijpen als al intern duidelijk is dat Viegever en Obispo gaan vertrekken. Ik zou achterin niks meer bijhalen; alleen talenten voor toekomst.

We moeten nog een reserve hebben voor Sangare en voorin zeker nog 2 spelers
Ideaal zou zijn: Vervanger voor Rosario,Mo en Malen. En dan geen breedteaankoop met de kwaliteiten van Sadilek,Mauro jr en Thomas.
 
Dit zou ik alleen begrijpen als al intern duidelijk is dat Viegever en Obispo gaan vertrekken. Ik zou achterin niks meer bijhalen; alleen talenten voor toekomst.

We moeten nog een reserve hebben voor Sangare en voorin zeker nog 2 spelers
yup, dit dekt wel de lading. Spits zeker, en nog iets op het middenveld.. Met alleen Thomas gaan we het ook niet redden. En Ginkel plus Mario zijn toch blessuregevoelig..
 
Maar hebben we nog een spits nodig als Fofana bijtekent en Maxi weer fit is?
Romero? Die is nog nooit fit geweest. Ik heb eigenlijk nul vertrouwen in hem. Kwam geblesseerd binnen, was fit. Raakt meteen geblesseerd. Ik zou daar niet meer aan durven beginnen..
 
Maxi zie ik echt als een bonusspeler. Word hij fit en gaat hij renderen dan is dat top. Maar ik zou mijn selectie er niet van af laten hangen.
Snap ik wel hoor, en ik word ook wel enthousiast van Berisha. Maar dan heb je Zahavi, Berisha, Maxi en Fofana voor 1 positie. Zijn Fofana en Maxi samen niet 1 volwaardige spits?
 
Snap ik wel hoor, en ik word ook wel enthousiast van Berisha. Maar dan heb je Zahavi, Berisha, Maxi en Fofana voor 1 positie. Zijn Fofana en Maxi samen niet 1 volwaardige spits?
Het is een beetje wedden op twee paarden. Dat klinkt wel safe. Kans dat Maxi heel blijft * kans dat Fofana gaat doorbreken = acceptabele gok
 
Ideaal zou zijn: Vervanger voor Rosario,Mo en Malen. En dan geen breedteaankoop met de kwaliteiten van Sadilek,Mauro jr en Thomas.
Eens, waarbij de vervanger van Mo meer de stand in moet worden van Götze dan een rechtsbuiten. Dus het liefst iemand die net als Mo beide posities kan vervullen. En anders twee vervangers halen.
 
Het is een beetje wedden op twee paarden. Dat klinkt wel safe. Kans dat Maxi heel blijft * kans dat Fofana gaat doorbreken = acceptabele gok
Ik zou ze niet vermenigvuldigen, dan gaat bij kansberekening niet de goeie kant op :S:

Maar eens, het heeft niet de grootste prioriteit. Kan Berisha ook op een andere positie spelen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan