Algemene transfergeruchten

Over zijn spel heb ik genoeg gezegd en dat moet je ook gezien hebben ipv het toe te spitsen op een deel van al die posts.... Daarmee maak je de discussie niet makkelijker op. Ik heb voorbeelden als Bizot of Padt genoemd om aan te geven dat ook die geweldige reddingen hebben maar geen puntenpakkers zijn voor hun clubs. En daar gaat het mij om. En de vraag aan Mikasa was waarom hij Teze en Boscagli geen basismateriaal vindt maar Mvogo terwijl juist hij geen stijgende lijn oid laat zien.
Prima betoog van je over hoe geweldig Leipzig wel niet is maar het is in deze niet echt relevant althans niet voor mij. Ik kijk namelijk naar wat iemand op het veld laat zien. Max zat bij een veel mindere club maar blijkt een zeer goede versterking. Hij laat het op het veld zien. Sangare is gedegradeerd met zijn club maar is ondanks dat ik geen fan ben van zulke type spelers, een prima versterking gebleken. Dumfries kwam ooit vanuit Heerenveen naar PSV en Arias speelde in het 2e van Sporting en zo kan ik nog een tijdje door gaan. Het enige wat Leipzig wil is dat hij zich hier laat zien en dat ze hem daarna kunnen verkopen. Wij leiden dus op voor zo een geweldige rijke club.

"Draagt BS argument aan in een discussie en herhaald dat een paar keer."

- Wordt gecalled op BS argument.

"Wat onfair van die RB-grouppie om me nu net op het BS-argument aan te vallen." Hij kijkt vast geen voetbal en heeft er duidelijk geen verstand van als hij niet met met meegaat in de gedachte dat Mvogo te slecht is als eerste keeper voor PSV.


o.O

Maar goed, ik ben in grafstemming vandaag dus ik vermijd vanaf nu maar even de discussies hier op het forum - is beter voor de sfeer. (Y)
 
"Draagt BS argument aan in een discussie en herhaald dat een paar keer."

- Wordt gecalled op BS argument.

"Wat onfair van die RB-grouppie om me nu net op het BS-argument aan te vallen." Hij kijkt vast geen voetbal en heeft er duidelijk geen verstand van als hij niet met met meegaat in de gedachte dat Mvogo te slecht is als eerste keeper voor PSV.


o.O

Maar goed, ik ben in grafstemming vandaag dus ik vermijd vanaf nu maar even de discussies hier op het forum - is beter voor de sfeer. (Y)
Sorry maar ik kan het eerste deel helemaal niet volgen..... Het ligt misschien aan mij maar wat is eigenlijk een “BS argument”? En wat heeft de “ RB groupie” (??) hier mee te maken.
Ach we hebben allemaal wel eens van die dagen. We kunnen beide de hulp van Mikasa inroepen bij dit soort situaties. :star:
 
Sorry maar ik kan het eerste deel helemaal niet volgen..... Het ligt misschien aan mij maar wat is eigenlijk een “BS argument”? En wat heeft de “ RB groupie” (??) hier mee te maken.
Ach we hebben allemaal wel eens van die dagen. We kunnen beide de hulp van Mikasa inroepen bij dit soort situaties. :star:

Bullshit argument. Omdat je een aantal keer herhaalde dat Mvogo de derde keeper van RB was en daarom niet veel voorstelt. Relix geeft daar tekst en uitleg over, maar vervolgens is dat niet meer van belang in de discussie.

Zo ongeveer. Vermoed ik.
 
Denk je dat het met een sisser afloopt, komt Vedette tussendoor nog even rabblerousen.

Keep stirrin’ the pot🥣
 
Bullshit argument. Omdat je een aantal keer herhaalde dat Mvogo de derde keeper van RB was en daarom niet veel voorstelt. Relix geeft daar tekst en uitleg over, maar vervolgens is dat niet meer van belang in de discussie.

Zo ongeveer. Vermoed ik.
Nu je je toch in de discussie mengt en Relix je post ook beaamt, nog even dit:
Bullshit argument is ook om de discussie toe te spitsen op een bepaalde opmerking en de rest van iemand zijn post maar gemakshalve links laten liggen. Verder mag iedereen hier zijn mening geven en mag een ander dat bullshit argument vinden, we doen allemaal wel eens uit de hoogte...
 
Nu je je toch in de discussie mengt en Relix je post ook beaamt, nog even dit:
Bullshit argument is ook om de discussie toe te spitsen op een bepaalde opmerking en de rest van iemand zijn post maar gemakshalve links laten liggen. Verder mag iedereen hier zijn mening geven en mag een ander dat bullshit argument vinden, we doen allemaal wel eens uit de hoogte...

We discussiëren allemaal wel eens op het scherpst van de snede.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Terug
Bovenaan Onderaan