Algemene transfergeruchten

Ja dat zijn inderdaad toppers en je noemt ze ook zo makkelijk op
In 2021 weer ff serieus je forumtitel eer aan doen he? 😆
Had al aangeven dat ze geen Lerby achtige spelers zijn ;)
Maar het gaat er om dat ze wel degelijk spelers hebben die in Europese subtop kunnen meedraaien itt een China of Israël.
 
Klopt geen Lerby achtige spelers meer. Maar wel Eriksen, die speler van Leipzig, Christensen bij Chelsea, Höberg ( of zoiets) bij Tottenham en idd Dolberg. Niet slecht voor een klein landje.

Klopt, maar vroeger hadden ze meer kwaliteit rondlopen dan tegenwoordig. Net zoals Zweden de komende jaren ook geen Zlatan meer zal hebben.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Klopt, maar vroeger hadden ze meer kwaliteit rondlopen dan tegenwoordig. Net zoals Zweden de komende jaren ook geen Zlatan meer zal hebben.
Ik denk dat Portugal ook voorlopig geen Ronaldo meer zal hebben 😁
 
Telegraaf meldt dat PSV Alderweireld in de zomer wil binnen halen.

Klik

31 jaar, vaste kracht van Tottenham. Als dat lukt, dan haal je gewoon een goede speler binnen. Maar ik denk niet dat je hem voor een miljoen of 10 zult kunnen halen. En daarnaast, als wij de enige geïnteresseerde zijn dan kan die Belg er natuurlijk helemaal niks van.
 
Eigenlijk de verdediger die PSV nodig heeft, zeer ervaren en leider op het veld die ook nog de taal spreekt, maar gezien zijn verleden zie ik hem hier niet komen. Als hij wel geïnteresseerd, dan zou het een topaankoop zijn.
Mag hopen van niet. Te oud, teveel Ajax, wordt niet meer beter en je kunt hem niet meer verkopen. Nutteloze optie wat mij betreft.
 
Terug
Bovenaan Onderaan