Algemene transfergeruchten

Eigenlijk de verdediger die PSV nodig heeft, zeer ervaren en leider op het veld die ook nog de taal spreekt, maar gezien zijn verleden zie ik hem hier niet komen. Als hij wel geïnteresseerd, dan zou het een topaankoop zijn.

Dat zou het alleen maar mooier maken. Hij gaf een paar maanden terug nog aan dat hij terug wilde naar Ajax. Mede dankzij die uitspraak zie ik het ook niet snel gebeuren, maar het zou toch wel lekker zijn als je hem dan als PSV zijde binnen hengelt.
 
Had jij deze zomer Mario Gotze verwacht? :)
Absoluut niet, haha. Als we elke zomer zo'n type aankoop doen, dan moeten we allemaal diep buigen voor JdJ :xp:

Mag hopen van niet. Te oud, teveel Ajax, wordt niet meer beter en je kunt hem niet meer verkopen. Nutteloze optie wat mij betreft.
Beter worden zal hij niet, maar hij kan minstens 2 jaar lang mee. Ik denk dat spelers van dit kaliber altijd nuttig zijn voor PSV, vooral als we het ver willen schoppen in Europa. Dit zijn de spelers die ervaring hebben op dat niveau. Als er een kans ontstaat waar je een speler kan krijgen die de CL-finale heeft gespeeld, dan zou ik het risico nemen.
 
Zijn we allemaal op de hoogte van die Amsterdamse tatoeages van die gozer?
Dit moeten we zelf als PSV supporters niet eens willen.

Acht de kans dat het gebeurd overigens ook erg klein.
 
Jongens.. de Telegraaf hè...?
Het is bijna ajax-PSV, dus ze moeten ff wat onzinnigs melden dat gerelateerd is aan beide clubs.
 
Hallo meneer de uil, waar breng je ons naar toe? Naar de Fabeltjeskrant? Ja ja naar de Fabeltjeskrant!
 
Hallo meneer de uil, waar breng je ons naar toe? Naar de Fabeltjeskrant? Ja ja naar de Fabeltjeskrant!
Hallo, meneer de Uil,
waar breng je ons naar toe?
Naar Fabeltjesland?

Eh, ja, naar Fabeltjesland!

En lees je ons dan voor,
uit de Fabeltjeskrant?

Ja, ja, uit de Fabeltjeskrant!
Want daarin staat precies vermeld,
hoe het met de dieren is gesteld.

Echt waar?
Echt waar!
Echt waar, meneer de Uil?

Hmhm,
Want dieren zijn precies als mensen.
Met dezelfde mensen-wensen.
En dezelfde mensen-streken.
Dat staan allemaal in de krant van Fabeltjesland,
van Fabeltjesland.
De faaabeltjeskrant


Respecteer ons nationaal erfgoed!:mad:

;)
 
Hallo, meneer de Uil,
waar breng je ons naar toe?
Naar Fabeltjesland?

Eh, ja, naar Fabeltjesland!

En lees je ons dan voor,
uit de Fabeltjeskrant?

Ja, ja, uit de Fabeltjeskrant!
Want daarin staat precies vermeld,
hoe het met de dieren is gesteld.

Echt waar?
Echt waar!
Echt waar, meneer de Uil?

Hmhm,
Want dieren zijn precies als mensen.
Met dezelfde mensen-wensen.
En dezelfde mensen-streken.
Dat staan allemaal in de krant van Fabeltjesland,
van Fabeltjesland.
De faaabeltjeskrant


Respecteer ons nationaal erfgoed!:mad:

;)
U heeft helemaal gelijk. Ik heb me er heel makkelijk van af willen maken. Dat is dus mislukt. Sorry meneer de Uil. :zien:
 
Ow, hij heeft drie kruizen op zijn arm staan. Laat maar zitten. Ik zie de "ziJ hEbBeN oNze sPeLErS NoDIg Om iEtS tE PreStErEn" al aankomen

Ja? Hebben ze daar die 3 kruizen op de arm voor nodig en niet het feit dat het een bekende oud speler is? :maniac:
 
Ow, hij heeft drie kruizen op zijn arm staan. Laat maar zitten. Ik zie de "ziJ hEbBeN oNze sPeLErS NoDIg Om iEtS tE PreStErEn" al aankomen
Dat is bij Ajax standaard bij de contractbesprekingen. Iedereen die bij Ajax tekent,moet 3 kruizen ergens op het lichaam tattoeren, anders gaat de deal niet door. Ze hopen daardoor dat ze niet snel ooit bij de concurrent gaan tekenen. Nooit opgevallen bij Wamberto? Die had er 3 op zijn oor.Op de rest van het lichaam pastte het niet.
 
Hallo, meneer de Uil,
waar breng je ons naar toe?
Naar Fabeltjesland?

Eh, ja, naar Fabeltjesland!

En lees je ons dan voor,
uit de Fabeltjeskrant?

Ja, ja, uit de Fabeltjeskrant!
Want daarin staat precies vermeld,
hoe het met de dieren is gesteld.

Echt waar?
Echt waar!
Echt waar, meneer de Uil?

Hmhm,
Want dieren zijn precies als mensen.
Met dezelfde mensen-wensen.
En dezelfde mensen-streken.
Dat staan allemaal in de krant van Fabeltjesland,
van Fabeltjesland.
De faaabeltjeskrant


Respecteer ons nationaal erfgoed!:mad:

;)

En straks maar knus naar jullie warme nestjes.
En denk erom oogjes dicht en snaveltjes toe.
Slaap lekker.

;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan