Algemene transfergeruchten

Nee, zie ook dit artikel. Dat men hem een contract kon voorleggen hadden ze niet verwacht, dat hij daarmee akkoord ging nog minder.
Raar wereldje eigenlijk. Lijkt een goeie, nuchtere jongen als ik het artikel mag geloven. Zo zie je maar weer, niet geschoten is altijd mis. Als dit een succes wordt misschien vaker proberen, gewoon ff contractje opsturen naar spelers in een zelfde soort situatie en wie weet...
 
Raar wereldje eigenlijk. Lijkt een goeie, nuchtere jongen als ik het artikel mag geloven. Zo zie je maar weer, niet geschoten is altijd mis. Als dit een succes wordt misschien vaker proberen, gewoon ff contractje opsturen naar spelers in een zelfde soort situatie en wie weet...
Laten we beginnen om aansprekende trainers te blijven neerzetten, met een duidelijk verhaal en visie. Maakt t werk van de TD een stuk eenvoudiger.
 
Klik

Leuk filmpje met content van achter de schermen rond de deadline. Interessant om te zien hoe dat een beetje gaat.
Zeker. Zaten leuke momentjes in. Ik vond alleen dat men elkaar veel aanraakt en weinig afstand houdt. Als dit representatief is voor Nederland, snap ik de oplopende aantallen wel.
Raar wereldje eigenlijk. Lijkt een goeie, nuchtere jongen als ik het artikel mag geloven. Zo zie je maar weer, niet geschoten is altijd mis. Als dit een succes wordt misschien vaker proberen, gewoon ff contractje opsturen naar spelers in een zelfde soort situatie en wie weet...
Hij is alleen gewend dat iemand de autodeur achter z’n kont sluit :ROFL:
 
Iemand opgevallen dat in het filmpje 1 telefoon in beeld komt met het tijdstip 19:13 :PSV: (rond minuut 10)

Mikasa, inderdaad, veel en close. Zo ook de fotograven vandaag bij de persco. Wat dat betreft deed Götze het beter, bij binnenkomst meteen handgel, die knuppel die m ophaalde vond de liftknop interessanter en werd volgens mij door de actie van Götze getriggerd.
 
Iemand opgevallen dat in het filmpje 1 telefoon in beeld komt met het tijdstip 19:13 :PSV: (rond minuut 10)

Mikasa, inderdaad, veel en close. Zo ook de fotograven vandaag bij de persco. Wat dat betreft deed Götze het beter, bij binnenkomst meteen handgel, die knuppel die m ophaalde vond de liftknop interessanter en werd volgens mij door de actie van Götze getriggerd.
Misschien is dat wel de reden dat al die Duitsers gehaald zijn. PSV wil gewoon geen corona brandhaard in de selectie, en die Duutsers letten er een stuk beter op.

(en inderdaad zag ik ook 19:13. Kan eigenlijk geen bewussie zijn, maar wel erg toevallig xD)
 
Iemand opgevallen dat in het filmpje 1 telefoon in beeld komt met het tijdstip 19:13 :PSV: (rond minuut 10)

Mikasa, inderdaad, veel en close. Zo ook de fotograven vandaag bij de persco. Wat dat betreft deed Götze het beter, bij binnenkomst meteen handgel, die knuppel die m ophaalde vond de liftknop interessanter en werd volgens mij door de actie van Götze getriggerd.
En ik maar denken dat ik in het Götze-topic en scoop had...
 
Als je kijkt welke spelers we allemaal hebben gehaald en verkocht of verhuurd ben ik erg blij! Had nooit verwacht dat we in deze tijd zo actief door zouden selecteren. Enige smetje is jet centrale duo; maar hoop dat dat gecompenseert gaat worden door het waanzinnige middenveld en 2 top backs. Moet kunnen zou je denken!

Heel benieuwd naar dit seizoen; i.i.g genoeg om naar uit te kijken!
 
https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=378403 alsof dat gaat gebeuren.. Misschien één speler of zo.

Kan die Garay ook een beetje voetballen? Misschien wil Clichy of Clyne de bank wel warm houden, als dat zo is dan mogen ze van mij voor een laag salaris best komen :D
Zit het net te kijken ja. Clyne of Clichy moet je op de leeftijd echt niet aan beginnen. Laat dan Sambo maar lekker aan het eerste ruiken.

Garay zou ik nog wel interessant vinden. Maargoed ook hij is dik de 30 over. Als PSV met de verdedigers hoog willen spelen weet ik niet of hij dat kan belopen. Nooit echt de snelste achterin geweest...
 
Zit het net te kijken ja. Clyne of Clichy moet je op de leeftijd echt niet aan beginnen. Laat dan Sambo maar lekker aan het eerste ruiken.

Garay zou ik nog wel interessant vinden. Maargoed ook hij is dik de 30 over. Als PSV met de verdedigers hoog willen spelen weet ik niet of hij dat kan belopen. Nooit echt de snelste achterin geweest...
Was ook met een knipoog. Hoe goed is die Sambo? Ben ik wel benieuwd naar, hebben we misschien alsnog een reserve back :D
 
https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=378403 alsof dat gaat gebeuren.. Misschien één speler of zo.

Kan die Garay ook een beetje voetballen? Misschien wil Clichy of Clyne de bank wel warm houden, als dat zo is dan mogen ze van mij voor een laag salaris best komen :D
Toch grappig dat Götze in dat team van Voetbalzone alsnog de sterspeler zou zijn. Van mij mogen ze allemaal wegblijven, allemaal over hun top heen. Mandzukic zou je misschien nog wat aan hebben, maar in de spits is het al vol genoeg.
 
Toch grappig dat Götze in dat team van Voetbalzone alsnog de sterspeler zou zijn. Van mij mogen ze allemaal wegblijven, allemaal over hun top heen. Mandzukic zou je misschien nog wat aan hebben, maar in de spits is het al vol genoeg.
Misschien komen er een paar weer op een redelijk niveau, maar dat zullen er denk ik niet veel zijn.
Veel voetballers die al vrij snel uitgeblust waren of ooit een zware blessure hebben opgelopen.
Opvallend dat spelers als Ballotelli, Wilshire en Pato zo jong piekten en nooit meer aan de bak kwamen.
Ballotelli heeft gewoonweg niet de juiste focus voor een lang leven in de wereldtop van het voetbal. Een ruime tien jaar geleden was hij een wonderkid, nu een grillige spits.
Voornamelijk spelers die al langer worstelen met hun carriere.

Zo een Kagawa is ook altijd nog maar 31, Wilshire 28, Clyne 28. Normaal gesproken niet de leeftijden om "op" te zijn.

Ik zou het mooi vinden als een Mandzukic, Pato of Ballotelli de concurrent wordt van Jorgensen bij Feyenoord.
 
Garay is van dat lijstje ook een goede speler. Kan leiding geven aan de defensie, en is bovenal gewoon een goede verdediger
 
Terug
Bovenaan Onderaan