Algemene transfergeruchten

Nooit van gehoord, maar het lijkt op het eerste gezicht een heel aardige speler.

Net een samenvatting uit L1 van vorig seizoen bekeken (wat moet je anders rond middernacht op zaterdagavond 🤔). Eerste indruk: hij lijkt wel ver naar achter te spelen. Het lijkt meer (een krachtiger versie van) het type Rosario dan een speler die complementair is aan Rosario.
 
Laatst bewerkt:
PSV nadert miljoenentransfer: middenvelder Ibrahim Sangaré (22) op weg naar Eindhoven

link

PSV nadert opnieuw een grote transfer. De club hoopt dit weekend de 22-jarige middenvelder Ibrahim Sangaré te kunnen vastleggen. Hij komt over van het Franse Toulouse en is drievoudig international van Ivoorkust. IJs en weder dienende wordt hij zaterdag al gekeurd.
 
Nooit van gehoord, maar het lijkt op het eerste gezicht een heel aardige speler.

Net een samenvatting uit L1 van vorig seizoen bekeken. Eerste indruk: hij lijkt wel ver naar achter te spelen. Het lijkt meer een type Rosario dan een speler die complementair is aan Rosario.
Ik denk dan ook dat Rosario veel speelt op een plek verder naar voren dan die controlerende rol onder MvB. Ook nu zie je dat hij met meer vrijheid mooie dingen laat zien. Als hij dan zo'n tank achter hem heeft staan kan hij natuurlijk nog meer vrijuit spelen. Ben benieuwd
 
Nooit van gehoord, maar het lijkt op het eerste gezicht een heel aardige speler.

Net een samenvatting uit L1 van vorig seizoen bekeken (wat moet je anders rond middernacht op zaterdagavond 🤔). Eerste indruk: hij lijkt wel ver naar achter te spelen. Het lijkt meer (een sterkere versie van) het type Rosario dan een speler die complementair is aan Rosario.
Is het bij jou al zaterdagavond? ;P
 
Ik denk dan ook dat Rosario veel speelt op een plek verder naar voren dan die controlerende rol onder MvB. Ook nu zie je dat hij met meer vrijheid mooie dingen laat zien. Als hij dan zo'n tank achter hem heeft staan kan hij natuurlijk nog meer vrijuit spelen. Ben benieuwd

Dit dus.

Wederom knap werk van John. Als die ook nog is Hendrix & Viergever kan verkopen, en ergens een goede ervaren CV kan toveren. Dan zitten we erg goed.
 
Hij is 191cm, heeft al 73 wedstrijden in de Ligue 1 achter zijn naam en genoot interesse van grote clubs. Klinkt niet slecht. Ken de speler verder niet.. op Youtube komt hij wel over als een behoorlijke tank (inclusief een redelijke draaicirkel) met een pass. 9 miljoen is niet niks, maar het lijkt me zo op het eerste oog geen verkeerde investering. Zit wel potentie in die knul als ik de media moet geloven. :PSV:
 
Als ik het artikel bekijk zie ik hem ook met de aanvoerdersband, hopelijk is hij in staat om wat druk weg te nemen van bepaalde spelers in onze selectie.
 
Hij lijkt inderdaad niet super snel, hoewel ik hem ook niet traag zou noemen. Mooie pass, vooral ook goede lange ballen. Hij compenseert zijn ietwat ''slungelige'' bewegingen met pure kracht. Je ziet hem vaak de bal goed afschermen en spelers van zich af houden. De Ligue 1 is een erg fysieke competitie, vooral omdat het wemelt van de donkere spelers en naast de in Frankrijk geboren spelers met donkere huidskleur kopen die clubs ook veelal talenten uit Afrikaanse landen (natuurlijk veelal voormalige kolonies zoals Senegal en Ivoorkust). In de Eredivisie steekt hij fysiek overal boven uit. Alles natuurlijk gebaseerd op wat filmpjes, maar past wat dat betreft perfect bij Schmidt zijn spel. Counters van de tegenstander stoppen, bal afpakken en naar voren ermee naar onze snelle en creatieve jongens. Met hem heb je overigens ook weer eens een speler die een luchtduel kan winnen. Dit PSV is echt heel slecht in de lucht en dat zag je bij onze eerste drie wedstrijden, waar luchtduels echt zelden werden gewonnen en eerder werden aangegaan om de tegenstander niet vrij te laten.

Dat nog niemand hem heeft opgepikt hoeft ook niet alles te zeggen natuurlijk. Schijnbaar was Southampton heel dichtbij. Max werd wonder boven wonder ook door niemand opgepikt, terwijl die een duidelijke vertrekwens zou hebben gehad (wilde vorig jaar al weg, maar mocht toen niet van Augsburg). Het kan soms raar lopen. Het zou mij niet verbazen als het aantrekken van jongens als Max weer een pluspuntje is voor andere spelers van naam om hier naartoe te komen, omdat PSV zich in de transfermarkt momenteel toch wel ambitieus opstelt.
 
Laatst bewerkt:
Ja daar heb je ook weer gelijk in. Moet ie er wel meteen staan.
Geen idee hoe snel Franse clubs spelers vrijgeven...
Ik zie vooral weinig scorend vermogen en weinig ervaring. Maar aangezien men hier blij is zal ik delen in de vreugde.
 
Stond ie destijds al op het lijstje van Brands of hadden de scouts van Schmid hem al op het oog?
 
Hij is natuurlijk veel langer maar lijkt ie Kwa speelstijl en dominant willen zijn op het middenveld niet een beetje op Bazoer in zijn goede tijd (ook nu )?
 
Als hij echt een goede speler zou zijn zou hij al door een andere club opgepikt zijn.
Bij Toulouse vrijwel alleen maar nederlagen geleden. Of waren alleen zijn medespelers heel slecht?
Ik had nog nooit van die jongen gehoord, maar ik volg het Franse voetbal ook niet zo.
Ja dan kunnen we nooit een goeie speler halen. Max was ook niet door een grote club opgepikt en die lijkt de pannen van het dak te spelen (voor nu).
 
Ja dan kunnen we nooit een goeie speler halen. Max was ook niet door een grote club opgepikt en die lijkt de pannen van het dak te spelen (voor nu).

:unsure: Ja dat is dan ook zo. We moeten ons "behelpen" en hopen dat er nog pareltjes overblijven.
Na vele miskopen is Max wel een verademing.
 
Ik heb er vertrouwen in dat deze jongen van toegevoegde waarde kan zijn, waarom ook niet! Er kleeft wel altijd een minpunt aan een Afrikaanse speler en dat heet die verrekte Afrika cup die midden in een seizoen wordt gehouden, waardoor je een speler zomaar een wedstrijd of 4/5 moet missen! Ik weet niet of die dit seizoen gehouden wordt.
 
Hij is misschien niet de nieuwe Kante, Cassemiro, Pogba of Camavinga, maar als hij maar de helft van het vermogen en talent van deze spelers bezit, dan gaat hij zich uitstekend redden binnen de eredivisie, onze Mickey Mouse competitie. Dus, wat mij betreft zeer welkom....!
 
Terug
Bovenaan Onderaan