Algemene transfergeruchten

Hij speelt niet eens in de Lique 1.

Even goed lezen. Vorig jaar gedegradeerd uit Ligue 1. Ik beoordeel hem dus eerder daar op dan op de 2 wedstrijden die hij in Ligue 2 heeft gespeeld.

prima maar ook een speler waarvan je weet dat je die 9 miljoen nooit meer terugziet na een jaar, tenzij je kampioen wordt en de voorronde CL overleeft.

Hij is 22. Als hij goed presteert, ongeacht of we cl spelen of kampioen worden, heeft ie over een aantal jaar nog flink restwaarde.
 
Wel opvallend dat niemand hem oppikte na de degradatie. Meestal worden de betere spelers dan weggehaald. Ben nu toch benieuwd hoe hij de laatste maanden voor de degradatie speelde.
 
Even goed lezen. Vorig jaar gedegradeerd uit Ligue 1. Ik beoordeel hem dus eerder daar op dan op de 2 wedstrijden die hij in Ligue 2 heeft gespeeld.

Ik had mijn post al aangepast. Maar heb je de wedstrijden gezien dan?
Toulouse is op de laatste plaats geëindigd en daar zal hij dan als speler toch niet erg uitgeblonken hebben. Van de 28 wedstrijden had Toulouse er maar liefst 21 verloren.
Hij zal als defensief middenvelder toch wel zijn aandeel hebben gehad in deze nederlagen. :cautious:
 
Wel opvallend dat niemand hem oppikte na de degradatie. Meestal worden de betere spelers dan weggehaald. Ben nu toch benieuwd hoe hij de laatste maanden voor de degradatie speelde.

Is het weer een Baumgartltje?

Ken de speler niet, maar hoop dat het iig een speler is a la Guardado, want dat is wat dit middenveld mist; niet een terminator die verder niks kan voetballend gezien.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Is het weer een Baumgartltje?

Ken de speler niet, maar hoop dat het iig een speler is a la Guardado, want dat is wat dit middenveld mist; niet een terminator die verder niks kan voetballend gezien.
zag er wel snel uit in de omschakeling met goeie passes, maarja youtube filmpje.
 
Op transfermarkt staat contract tot 30.06.2021.
Oh wacht eens, ik las die 1 jaar comment als dat PSV hem een 1 jarig contract aanboodt. Maar hij heeft nu dus nog een 1 jarig contract bij Toulouse.

:FP:
 
  • Hahaha!
Reactions: Bas
zag er wel snel uit in de omschakeling met goeie passes, maarja youtube filmpje.

Net een filmpje van hem bekeken getiteld "this is why Arsenal...". Wat een reus, maar ziet ook een beetje slungelig uit? Lijkt wat traag (kan ook aan de beelden liggen) maar weet niettemin met zijn lange stelten vaak een bal van de tegenstander af te snoepen. Heeft wel een goede pass in de benen. Weet niet hoe blessuregevoelig oid.
 
De medische keuring zou morgen al plaats gaan vinden. Als dit allemaal waar is weet PSV de transfers wel goed geheim te houden. Max was ook snel rond na aankondiging van onderhandelingen, terwijl dat schijnbaar ook een proces van enkele weken was.
Ik denk dat die Thijs Slegers hier een goede rol in speelt. Is natuurlijk jaren PSV watcher voor VI geweest.
 
Net een filmpje van hem bekeken getiteld "this is why Arsenal...". Wat een reus, maar ziet ook een beetje slungelig uit? Lijkt wat traag (kan ook aan de beelden liggen) maar weet niettemin met zijn lange stelten vaak een bal van de tegenstander af te snoepen. Heeft wel een goede pass in de benen. Weet niet hoe blessuregevoelig oid.

Als hij echt een goede speler zou zijn zou hij al door een andere club opgepikt zijn.
Bij Toulouse vrijwel alleen maar nederlagen geleden. Of waren alleen zijn medespelers heel slecht?
Ik had nog nooit van die jongen gehoord, maar ik volg het Franse voetbal ook niet zo.
 
Als hij echt een goede speler zou zijn zou hij al door een andere club opgepikt zijn.
Bij Toulouse vrijwel alleen maar nederlagen geleden. Of waren alleen zijn medespelers heel slecht?
Ik had nog nooit van die jongen gehoord, maar ik volg het Franse voetbal ook niet zo.
Ik haal dit net uit een artikel uit Augustus:

"Ibrahim Sangaré was perhaps the only bright spark during a disastrous season for Toulouse, who finished stone dead last with a points per game total of just 0.46.

The 22-year-old's side's calamitous campaign has not put off Spurs though, who - according to Get French Football News - 'have intense interest' in the Ivorian. Thanks to Les Violets relegation, a fee of between €15m-€20m could be enough to get the deal over the line."

geen idee hoe de bron te raten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan