Algemene transfergeruchten

Wie kent deze speler?

Vorig jaar met Toulouse uit League 1 gedegradeerd. Southampton zou hem momenteel ook willen halen, vorig jaar werd hij met grotere clubs als Arsenal en Spurs in verband gebracht. Beest van een vent en een echte verdedigende middenvelder, hoewel hij ook centraal kan spelen. Goede passer en was schijnbaar vorig jaar, ondanks degradatie, een van de beste spelers op gebied van gewonnen tackles in League 1. 0 rendement wat betreft goals/directe assists, maar speelt wel naar voren.
 
Nou net even gekeken op YouTube: echt indrukwekkend! Arsenal wilde hem ook al.
 

Zo, dat is best een behoorlijke speler, en 22 jaar.


Beest van een kerel. 0 scorend vermogen, maar zal het middenveld van meer defensieve stabiliteit moeten voorzien.
In FM ook naar PSV gehaald, haha. Verder ken ik hem niet.
 
Net zoveel als Lammers, en deze speler heeft toch wel wat meer laten zien. Op basis van wat ik over hem kan vinden/zien en weet over de Ligue 1 is dit gewoon een stunt in de categorie Max.
Ja daar heb je ook weer gelijk in. Moet ie er wel meteen staan.
 
9 miljoen voor een eenjarig contract is echt heel duur.

Zeker voor een speler die nu in de Lique 2 speelt. Althans de eerste 2 wedstrijden van het seizoen. Daarna de volgende 2 wedstrijden niet bij de wedstrijdselectie. :unsure: Blessure? Gepasseerd? Niet goed genoeg? Niet goed getraind? :confused:
 
Net zoveel als Lammers, en deze speler heeft toch wel wat meer laten zien. Op basis van wat ik over hem kan vinden/zien en weet over de Ligue 1 is dit gewoon een stunt in de categorie Max.

Hij speelt niet eens in de Lique 1. Gedegradeerd uit de Lique 1 naar Lique 2 en daarin staat Toulouse na 4 wedstrijden op de 17e plaats.
 
Laatst bewerkt:
Zeker voor een speler die nu in de Lique 2 speelt. Althans de eerste 2 wedstrijden van het seizoen. Daarna de volgende 2 wedstrijden niet bij de wedstrijdselectie. :unsure: Blessure? :confused:
Misschien uit voorzorg voor de eventuele transfer naar PSV?
 
Net zoveel als Lammers, en deze speler heeft toch wel wat meer laten zien. Op basis van wat ik over hem kan vinden/zien en weet over de Ligue 1 is dit gewoon een stunt in de categorie Max.
prima maar ook een speler waarvan je weet dat je die 9 miljoen nooit meer terugziet na een jaar, tenzij je kampioen wordt en de voorronde CL overleeft.
 
Terug
Bovenaan Onderaan