Algemene transfergeruchten

Dus de namen die genoemd worden zijn Flamingo, Driouech, Sahraoui en Vaessen. Tot nu toe dus vooral Eredivisie gericht, hoewel dat vorige zomer juist niet het geval was. Ik ben benieuwd of deze namen daadwerkelijk rondzingen, of dat dat invullingen zijn van Rik en co.

Op zich geen probleem met Eredivisie namen, we hebben daar vaak genoeg goeie transfers mee gedaan. Maar niet alleen, we moeten er ook buiten blijven kijken.
 
Dus de namen die genoemd worden zijn Flamingo, Driouech, Sahraoui en Vaessen. Tot nu toe dus vooral Eredivisie gericht, hoewel dat vorige zomer juist niet het geval was. Ik ben benieuwd of deze namen daadwerkelijk rondzingen, of dat dat invullingen zijn van Rik en co.

Op zich geen probleem met Eredivisie namen, we hebben daar vaak genoeg goeie transfers mee gedaan. Maar niet alleen, we moeten er ook buiten blijven kijken.
Ik zou het allemaal niet te serieus nemen. Vorig jaar mei werden er namen als Laursen, Branco en Spierings genoemd. Niet allemaal eredivisie maar toch. Bleek gelukkig niets van waar.
 
Ik zou het allemaal niet te serieus nemen. Vorig jaar mei werden er namen als Laursen, Branco en Spierings genoemd. Niet allemaal eredivisie maar toch. Bleek gelukkig niets van waar.
Klopt hoor. Hoewel ik zeker wel denk dat we contact hebben gehad met jongens als Branco en Spierings. Dat lijkt me ook prima om te doen.
 
Dus de namen die genoemd worden zijn Flamingo, Driouech, Sahraoui en Vaessen. Tot nu toe dus vooral Eredivisie gericht, hoewel dat vorige zomer juist niet het geval was. Ik ben benieuwd of deze namen daadwerkelijk rondzingen, of dat dat invullingen zijn van Rik en co.

Op zich geen probleem met Eredivisie namen, we hebben daar vaak genoeg goeie transfers mee gedaan. Maar niet alleen, we moeten er ook buiten blijven kijken.
Die Flamingo zie ik nog wel zitten, maar van Driouech, Sahraoui en Vaessen ben ik echt niet onder de indruk geraakt in de afgelopen weken na de winterstop. PSV doet er beter aan om in het buitenland te gaan shoppen als het gaat om flankspelers.
 
Blijf het zonde vinden dat we niet met Teze en Boscagli centraal spelen. Dest rechts. Mauro links. En dan was er automatisch meer speeltijd gekomen voor Sambo
Dat was m.i. ook de beste defensieve linie, en het is inderdaad zonde dat hij nu anoniem vertrekt en PSV weer op zoek moet naar een nieuwe verdediger; iets waar ze toch al zo laks en slecht in zijn.
 
Dat was m.i. ook de beste defensieve linie, en het is inderdaad zonde dat hij nu anoniem vertrekt en PSV weer op zoek moet naar een nieuwe verdediger; iets waar ze toch al zo laks en slecht in zijn.
Komende transferzomer eindelijk eens goed aanpakken hoop ik!

LB: Mauro en Van Aanholt
LCV: Boscagli en aankoop
RCV: 2 aankopen
RB: Dest kopen en aankoop

Aanvullen met jeugd. Obispo en Teze verkopen. Ramalho laten gaan.

Overigens wel bijzonder dat Bella Kotchap weinig speeltijd krijgt. Was toch een verrassende huurspeler met veel lovende kritieken. Wellicht zien ze daar voor volgend jaar wel een optie in. Lijkt me mooie combi met Boscagli qua fysiek
 
Laatst bewerkt:
Komende transferzomer eindelijk eens goed aanpakken hoop ik!

LB: Mauro en Van Aanholt
LCV: Boscagli en aankoop
RCV: 2 aankopen
RB: Dest kopen en aankoop

Aanvullen met jeugd. Obispo en Teze verkopen. Ramalho laten gaan.

Overigens wel bijzonder dat Bella Kotchap weinig speeltijd krijgt. Was toch een verrassende huurspeler met veel lovende kritieken. Wellicht zien ze daar voor volgend jaar wel een optie in. Lijkt me mooie combi met Boscagli qua fysiek
Van aanholt is gehuurd toch? Die zal wel vertrekken ook.
 
Komende transferzomer eindelijk eens goed aanpakken hoop ik!

LB: Mauro en Van Aanholt
LCV: Boscagli en aankoop
RCV: 2 aankopen
RB: Dest kopen en aankoop

Aanvullen met jeugd. Obispo en Teze verkopen. Ramalho laten gaan.

Overigens wel bijzonder dat Bella Kotchap weinig speeltijd krijgt. Was toch een verrassende huurspeler met veel lovende kritieken. Wellicht zien ze daar voor volgend jaar wel een optie in. Lijkt me mooie combi met Boscagli qua fysiek
Ik kan mij weinig heugen van de momenten dat Bella Kotchap wel speelde. Misschien laat mijn geheugen mij in de steek en heeft ie op anderen wel indruk gemaakt, maar ik krijg er geen Gerrit-vibes bij.
 
Komende transferzomer eindelijk eens goed aanpakken hoop ik!

LB: Mauro en Van Aanholt
LCV: Boscagli en aankoop
RCV: 2 aankopen
RB: Dest kopen en aankoop

Aanvullen met jeugd. Obispo en Teze verkopen. Ramalho laten gaan.

Overigens wel bijzonder dat Bella Kotchap weinig speeltijd krijgt. Was toch een verrassende huurspeler met veel lovende kritieken. Wellicht zien ze daar voor volgend jaar wel een optie in. Lijkt me mooie combi met Boscagli qua fysiek
Teze verkopen ? Die speelt de pannen van t dak en Obispo is een prima stand in voor boscagli
 
Terug
Bovenaan Onderaan