Algemene transfergeruchten

De appgroep stond weer roodgloeiend. Rik en Marco hebben daarna netjes even op elkaar gewachten en tegelijkertijd hun tweet verzonden. Terwijl ze gezellig aan de telefoon hingen, met Marcel erbij.
Het is trouwens serieus zo dat ze in een appgroep zitten, maar volgens mij niet met Marcel maar met een andere insider
 
Het is trouwens serieus zo dat ze in een appgroep zitten, maar volgens mij niet met Marcel maar met een andere insider
Als in: Thijs Slegers werkte heel anders. Die wist alles. Timmer en Elfrink alleen wat ze toegespeeld krijgen van bepaalde (beperkte) bronnen. Desalniettemin blij met het vele nieuws dat ze brengen
 
Het is trouwens serieus zo dat ze in een appgroep zitten, maar volgens mij niet met Marcel maar met een andere insider
Marco heeft dat wel ontkent, maar ik weet niet zo goed welk punt hij ontkende. Dat het met Marcel (of een andere hoge functie bekleder is), of dat er uberhaupt zo'n appgroep is.

Maar het is natuurlijk wel erg opvallend dat VI en ED altijd hetzeflde op hetzelfde moment zeggen. Ook als ze geen appgroep hebben, krijgen ze waarschijnlijk de informatie uit dezelfde hoek.
 
Het is trouwens serieus zo dat ze in een appgroep zitten, maar volgens mij niet met Marcel maar met een andere insider
Ja dat lijkt me inderdaad wel. Ze melden continu dit soort dingen op de minuut af tegelijkertijd. Het is denk ik informatie die ze krijgen om daarnaast braaf te blijven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan