Algemene transfergeruchten

Nu voor Gini? Feyenoord heeft voor de 6 en 8 positie 4 spelers in hun selectie met wie ze plannen hebben: Wieffer, Zerrouki, Timber en VdBelt. Op 10 hebben ze een talent (Balluade ofzo) en hebben ze Szymanski verlengd. Dus op zich hebben ze ook al best wel wat lopen.
Wij hebben waarschijnlijk een leegloop van middenvelders, waarbij Veerman, Xavi (als hij telt als middenvelder, is nog de vraag), en waarschijnlijk Spierings overblijft. Daar zit dus nog wel wat ruimte in.
Dan heb je nog het gevoel: waar voel je je thuis? Wil je gewoon terug naar Rotterdam, of vond je de tijd in Eindhoven juist erg prettig? Wat wil je vrouw/vriendin/kind (geen idee of hij die heeft, eerlijk gezegd)
En dan natuurlijk de trainer. Hoe kijkt die naar jou, voor welke taken en posities, en wat voor vertrouwen krijg je. Ik denk dat zeker die laatste 2 ook erg belangrijk zijn voor een gevoelsmens als Gini.
Ik snap dat je Til niet mee wil rekenen, maar reken er maar op dat ie gewoon blijft.
 
Gini is een prima speler maar juist niet vergelijkbaar met Guardado.
Waarom niet? Gini zou die rol mijn inziens prima in kunnen vullen. Speelde bij liverpool ook naast henderson. Met zijn ervaring kan hij vanuit die positie prima de boel aanjagen en aansturen en bikkelen.
 
Ja, maar ik wil dus vooruit, niet gelijkwaardig.
Til en Gini zijn echt niet gelijkwaardig. Gini kan meerdere rollen vervullen op het middenveld en kan veel beter voetballen dan Til. Als je Til in kan ruilen voor Gini dan moet je dat altijd doen. Het probleem is dat Gini hier niet gaat komen voor de rol van 12e man en al zou hij dat willen dan is zijn salaris nog steeds een groot probleem.

Ik heb hem ook zien spelen in de EL finale en dat was niet goed, maar ik kan me zomaar voorstellen dat hij vanavond geweldig speelt en we morgen weer anders praten.
 
Til en Gini zijn echt niet gelijkwaardig. Gini kan meerdere rollen vervullen op het middenveld en kan veel beter voetballen dan Til. Als je Til in kan ruilen voor Gini dan moet je dat altijd doen. Het probleem is dat Gini hier niet gaat komen voor de rol van 12e man en al zou hij dat willen dan is zijn salaris nog steeds een groot probleem.

Ik heb hem ook zien spelen in de EL finale en dat was niet goed, maar ik kan me zomaar voorstellen dat hij vanavond geweldig speelt en we morgen weer anders praten.
Klopt, was ook zeker gechargeerd.
 
Til en Gini zijn echt niet gelijkwaardig. Gini kan meerdere rollen vervullen op het middenveld en kan veel beter voetballen dan Til. Als je Til in kan ruilen voor Gini dan moet je dat altijd doen. Het probleem is dat Gini hier niet gaat komen voor de rol van 12e man en al zou hij dat willen dan is zijn salaris nog steeds een groot probleem.

Ik heb hem ook zien spelen in de EL finale en dat was niet goed, maar ik kan me zomaar voorstellen dat hij vanavond geweldig speelt en we morgen weer anders praten.
Ik hoop het, maar ik vind dit helaas moeilijk voor te stellen.
 
Voorin en centraal achterin hoop ik vooral op goed scoutwerk in Zuid Amerika o.i.d. Alle namen die voorbij zijn gekomen zijn wat mij betreft niet voldoende qua niveau

Spierings en van Ewijk als (goedkoop, en relatief goedkoop) bord op schoot spelers. Wijnaldum als ervaring toevoegen.

Verder denk ik dat het ook goed mogelijk is dat Bosz met Boscagli op 6 gaat spelen als hij met de punt naar achter speelt. Uiteindelijk was Schone het puzzelstukje voor Bosz bij Ajax, dat zou met Boscagli ook kunnen. Slim, goeie passer, goed in de 1 tegen 1 en qua positie. Daarachter Teze en een beest van een centrale verdediger en dan heb je een mooie driehoek te pakken.
 

Deze vind ik wel jammer, had ik graag bij ons gezien.
Blijkbaar vind ie het wel best om zijn laatste goede jaren te slijten op de bank. Niet een speler die de longen uit zijn lijf gaat lopen voor Bosz. Ben benieuwd nu Bosz aangesteld is of Earnest openheid van zaken geeft over voor welke positie ze versterking zoeken. Heb zo het idee dat het voor aanmerkelijk minder posities zal zijn dan wij denken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan