Algemene transfergeruchten

Even extrapoleren met deze informatie hoor: Als wij serieus werk willen maken van een linksbuiten van dit kaliber - topaankoop voor PSV termen - dan zegt dat wellicht ook wat over de beoogde positie voor Xavi. Je gaat immers niet een dure aankoop doen voor de positie waar je beste speler al staat, zéker niet als het om een linksbuiten gaat. Toch?

:maniac::maniac::maniac:
 
Maar goed, flauwe woordgrappen ter zijde. Deze jongen zou het goed te hebben gedaan bij Brugge, waarom maken wij dan nog kans? Waarom kan het geen stap maken naar bv Spanje, Engeland of Duitsland?
 
Als in: Thijs Slegers werkte heel anders. Die wist alles. Timmer en Elfrink alleen wat ze toegespeeld krijgen van bepaalde (beperkte) bronnen. Desalniettemin blij met het vele nieuws dat ze brengen
Sterker nog, omdat Thijs inderdaad alles wist heeft hij de media / communicatie afdeling zo ingericht dat hij de journalisten in zijn macht kreeg. Dus Timmer en Elfrink werden min of meer door PSV 'gedwongen' om in zo'n groep te gaan zitten omdat ze daarmee bepaalde primeurs krijgen. En in ruil voor die informatie zijn er ook bepaalde afspraken waar ze zich aan moeten houden.

On topic:
Ik ben geen Lang-fan. Een stereotyp Ajakser. Een lul van een vent buiten het veld, maar poeslief in het veld. Ik zie het liever andersom zoals de al veel door mij geroemde Toivonen.
Maar goed, voetballen kan ie. En volgens hem moet ik hem daarop beoordelen. Dat gaan we dan maar doen..
 
Voor 8 miljoen zou ik het aandurven.
Dat zal niet gaan lukken, ben ik bang, maar ook 12 M is m.i. een redelijk verantwoord risico. Een buitenspeler van 23 jaar die zich al redelijk bewezen heeft, kun je je geen buil aan vallen. De persoon Noa Lang voegt ook wel wat toe aan PSV (misschien niet altijd even positief, maar hij zorgt wel voor nieuws). Ik zou er blij mee zijn, zowel met de voetballer als de persoon, maar ik kan mij voorstellen dat er een aantal niet op de persoon Lang zitten te wachten.
 
Dat zal niet gaan lukken, ben ik bang, maar ook 12 M is m.i. een redelijk verantwoord risico. Een buitenspeler van 23 jaar die zich al redelijk bewezen heeft, kun je je geen buil aan vallen. De persoon Noa Lang voegt ook wel wat toe aan PSV (misschien niet altijd even positief, maar hij zorgt wel voor nieuws). Ik zou er blij mee zijn, zowel met de voetballer als de persoon, maar ik kan mij voorstellen dat er een aantal niet op de persoon Lang zitten te wachten.
Verre van fan van mensen zoals hij (en dat is een understatement) maar misschien wel wat we nodig hebben. Het is al zo lang allemaal te braaf
 
Marco heeft dat wel ontkent, maar ik weet niet zo goed welk punt hij ontkende. Dat het met Marcel (of een andere hoge functie bekleder is), of dat er uberhaupt zo'n appgroep is.

Maar het is natuurlijk wel erg opvallend dat VI en ED altijd hetzeflde op hetzelfde moment zeggen. Ook als ze geen appgroep hebben, krijgen ze waarschijnlijk de informatie uit dezelfde hoek.
Marcel beheert de twitteraccounts van Rik en Marco
 
Maar goed, flauwe woordgrappen ter zijde. Deze jongen zou het goed te hebben gedaan bij Brugge, waarom maken wij dan nog kans? Waarom kan het geen stap maken naar bv Spanje, Engeland of Duitsland?
Omdat hij in beeld wil blijven bij Oranje. Hij komt wel raar en dom over, maar dat kon in werlekijkheid wel eens een stukje meevallen.
 
Is toch niet echt veel geld in absolute termen (aanvaller, scoort, zit al 2 jaar bij Oramnje), kun je je geen buil aan vallen. Relatief voor PSV is het natuurlijk wel een fors bedrag.
Bij fatsoenlijk beleid dan kun je met het transferbedrag van Madueke je complete voorhoede vervangen met spelers die evenveel moeten kosten als Noa Lang en kun je die 50 miljoen van Gakpo investeren in andere posities. Maar Luuk, El Ghazi en Til moeten ook eten.
 
Omdat hij in beeld wil blijven bij Oranje. Hij komt wel raar en dom over, maar dat kon in werlekijkheid wel eens een stukje meevallen.
Het is denk ik een generatie- en (straat)cultuurkloofje met ons. Ik heb het interview van die Ziggo-boys met Xavi gekeken en daar komt ongeveer dezelfde prietpraat uit zijn mond als bij Lang, alleen Xavi omarmen we omdat hij het zo goed doet. Als hij het minder deed, dan zou iedereen ook zijn gevallen op zijn maniertjes op het veld en dat verongelijkt doen. Overigens vind ik het wel geniaal van Ziggo om dat soort gasten voetballers te interviewen. Ze voelen zich meer op hun gemak en laten veel meer los dan wanneer Arno Vermeulen met zijn microfoon klaar staat.

Over Lang als transferoptie: ik vind het wel een interessante speler voor PSV. Denk dat hij ook wel een klik kan hebben met Xavi zowel binnen als buiten het veld. Als je Veerman in vorm daarachter hebt die ze aan het werk kunnen zetten, dan heb je best wel kans dat je icm pressing voetbal Bosz veel verwend gaat worden. Hopelijk breekt Bakayoko komend seizoen ook definitief door, want die heeft bij vlagen al laten zien dat hij ook iets speciaals heeft. Enige transfer waarvan ik hoop dat ie mislukt is Pepi. Kanttekening is wel dat wanneer het niet gaat lopen bij PSV dat de irritatiefactorrecord verbroken gaat worden met een speler als Lang.
 
Het is denk ik een generatie- en (straat)cultuurkloofje met ons. Ik heb het interview van die Ziggo-boys met Xavi gekeken en daar komt ongeveer dezelfde prietpraat uit zijn mond als bij Lang, alleen Xavi omarmen we omdat hij het zo goed doet. Als hij het minder deed, dan zou iedereen ook zijn gevallen op zijn maniertjes op het veld en dat verongelijkt doen. Overigens vind ik het wel geniaal van Ziggo om dat soort gasten voetballers te interviewen. Ze voelen zich meer op hun gemak en laten veel meer los dan wanneer Arno Vermeulen met zijn microfoon klaar staat.

Over Lang als transferoptie: ik vind het wel een interessante speler voor PSV. Denk dat hij ook wel een klik kan hebben met Xavi zowel binnen als buiten het veld. Als je Veerman in vorm daarachter hebt die ze aan het werk kunnen zetten, dan heb je best wel kans dat je icm pressing voetbal Bosz veel verwend gaat worden. Hopelijk breekt Bakayoko komend seizoen ook definitief door, want die heeft bij vlagen al laten zien dat hij ook iets speciaals heeft. Enige transfer waarvan ik hoop dat ie mislukt is Pepi. Kanttekening is wel dat wanneer het niet gaat lopen bij PSV dat de irritatiefactorrecord verbroken gaat worden met een speler als Lang.
Ik denk dat je wat betreft kloofje (klooofff) helemaal gelijk hebt.

Ik was al, en ben nog veel meer, voor, laat maar komen.

Weet het niet wat betreft Pepi. Ik denk dat we eigenlijk wel een nieuwe spits moeten hebben. Want Xavi en Lang met die houtenklaas met dozen om z'n schoenen in de spits te laten spelen, is vragen om frustratie. Als niet Pepi, wie dan wel? Het moet iemand zijn met enige status/zekerheid/track record omdat hij Luuk uit de basis moet houden. Dus de normale forumriedel een exotische groeibriljant uit Africa/Zuid Amerika of Azie gaat niet op. Zelfde geldt voor Van Duiven, best een talent, maar over een jaar of 2, als hij het al gaat redden. Dat alles gezegd hebbende, lijkt Pepi een prima keus. Mijn enige voorbehoud is: er moet wel geld overblijven om een goede CV aan te trekken.
 
12 miljoen voor Lang is wel een schijntje, zou je zeggen? Waarom mag hij zo goedkoop überhaupt weg?
Denk dat ze in België nog minder dan in Nederland vedettetrekjes niet trekken. Zijn stats zijn niet slecht, maar ook niet geweldig. 8 goals a 5 assists. Ter vergelijk: Joseph Paintsil, 25-jarige rechtsbuiten van Genk scoorde 14 keer en 14 assists en zijn marktwaarde wordt ingeschat op 12 miljoen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan