Algemene transfergeruchten

Het is trouwens dat we iets te l*llen hebben over de mogelijke komst van Bosz, want voor de rest blijft het wel angstvallig stil. Ik hoop dan maar op: "Geen bericht, goed bericht".
 
Het is trouwens dat we iets te l*llen hebben over de mogelijke komst van Bosz, want voor de rest blijft het wel angstvallig stil. Ik hoop dan maar op: "Geen bericht, goed bericht".
Stewart heeft een half jaar de tijd gehad om zich voor te bereiden. De daadkracht van PSV is de afgelopen jaren zelden geweldig geweest, maar ik hoop toch dat er gewoon lijstjes klaar lagen en er na de aanstelling van Bosz snel spijkers met koppen worden geslagen, zeker nu voorrondes CL uiteindelijk gehaald zijn. Bosz zal zelf natuurlijk wel wat andere namen nog gaan inbrengen.
 
Het is trouwens dat we iets te l*llen hebben over de mogelijke komst van Bosz, want voor de rest blijft het wel angstvallig stil. Ik hoop dan maar op: "Geen bericht, goed bericht".
De trainer zal eerst rond moeten zijn voordat er nieuwe spelers aangetrokken worden. Als ze er met Bosz uitkomen, en dat ziet er wel naar uit, zal het niet lang meer duren voordat het kogeltje rond is.
 
Buitenspeler, dan nog, erg weinig goals. Tenzij hij de bal panklaar op het hoofd van Luuk kan leggen (hoewel ik liever een ander strijdplan zie dan Luuk in de aanval)
Heb hem niet echt gevolgd, maar kan me een fase herinneren dat ie vaak in het nieuws was met zijn goals in de PL. Werd ook volop in verband gebracht met betere clubs. Blijkbaar zijn productie gestagneerd dus. Geld trouwens ook voor een ex-Ajaccied die bij ik geloof Union Berlin speelt en vaak scoorde. Hoor je ook nog weinig over. Weet niet of dit de juiste versterkingen zijn, maar psv helaas niet de club meer waar de grootste talenten naar toe willen
 
Heb hem niet echt gevolgd, maar kan me een fase herinneren dat ie vaak in het nieuws was met zijn goals in de PL. Werd ook volop in verband gebracht met betere clubs. Blijkbaar zijn productie gestagneerd dus. Geld trouwens ook voor een ex-Ajaccied die bij ik geloof Union Berlin speelt en vaak scoorde. Hoor je ook nog weinig over. Weet niet of dit de juiste versterkingen zijn, maar psv helaas niet de club meer waar de grootste talenten naar toe willen
nee, daarom kwam Xavi ook niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan