Algemene transfergeruchten

Madueke, Bakayoko, Romero
Ik geloof nog wel dat we bij slim scouten parels kunnen ophalen in de jeugdacademy. Dat is al jaren levensader van de club. Blijft alleen Romero over die 5 jaar geleden is gekomen. Das ook wel veelzeggend natuurlijk. Ons verwachtingspatroon is hoog zoals het betaamt bij het psv van weleer. Maar tegenwoordig stellen we helaas weinig voor en zal het niet makkelijk zijn om spelers lekker te maken voor een overstap tenzij je een joker als Ruud kunt inzetten maar die moest zo nodig het eerste leiden terwijl die met gemak nog 3 jaar JPSV had kunnen doen en tegelijkertijd visitekaartje van de club zijn. Well done Marcel
 
Xavi is een dusdanig bovengemiddeld supertalent dat ie voor 3 telt :cool:
Zeker en ik moet zeggen dat ik Hoever op voorhand bijna net zo'n grote stunt vond. Had echt een naam opgebouwd als talent. Het moet allemaal erg meezitten dat meestal talenten van Nederlandse origine in het buitenland niet stap kunnen maken naar het Eerste zoals Malen daar ook voorbeeld van was en daarvoor Bruma en Rekik. Maar het zijn wel toch de uitzonderingen. De meeste aankopen vis je in een kikkervisvijver
 
Lees ik nu op de website van VI dat Bosz als eis neerlegt dat Dolberg wordt gehaald?

Dolberg kan en mag niet komen. Het is niet eens een kwestie van kwaliteit.

Het is een kwestie van principe.
 
Lees ik nu op de website van VI dat Bosz als eis neerlegt dat Dolberg wordt gehaald?

Dolberg kan en mag niet komen. Het is niet eens een kwestie van kwaliteit.

Het is een kwestie van principe.
Als het goed is dan is Dolberg een hersenspinsel van Elfrink. Die zouden sowieso verboden moeten worden.


En jawel het is zeker een kwestie van kwaliteit.:maniac:
 
Bosz zegt wat wij al weten maar het management nog niet. We hebben nodig: een rechtsback, 2 centrale verdedigers, 2 middenvelders, een nieuwe spits en een linksbuiten. Persoonlijk zou ik een middenvelder inruilen voor een rechterspits, de belangstelling voor Summerville snap ik daarom wel.
Maar linksom of rechtsom: de bevinding van Bosz is dat met de zooi die er nu rondloopt niks te beginnen is. En dat kloptdenk ik wel.
 
Heb hem niet echt gevolgd, maar kan me een fase herinneren dat ie vaak in het nieuws was met zijn goals in de PL. Werd ook volop in verband gebracht met betere clubs. Blijkbaar zijn productie gestagneerd dus. Geld trouwens ook voor een ex-Ajaccied die bij ik geloof Union Berlin speelt en vaak scoorde. Hoor je ook nog weinig over. Weet niet of dit de juiste versterkingen zijn, maar psv helaas niet de club meer waar de grootste talenten naar toe willen
Goede en rappe buitenspeler. In heb hem wel gevolgd dit seizoen (kom ik weer met mijn "Oranje" scouting :D).

Leeds is gedegradeerd en speelde een groot deel van het seizoen tegen teams waartegen het onder druk staat. Dan is het als jonge buitenspeler in je eerste PL seizoen niet makkelijk. Leeds scoorde weinig, dus puur naar zijn goals kijken is niet terecht. Summerville zou ik niet onwelwillend tegenover staan. Heeft veel snelheid, goede dribbel en ook technisch niet verkeerd. Met PSV speelt ie in een behapbaardere competitie en bij een topclub. Ik vind hem kwa profiel op Madueke lijken (hoeveel bakt hij ervan in de PL?).

Conclusie: het is geen Xavi, maar ik vind het een interessante optie als extra buitenspeler. Jong en dus mogelijk ook weer waarde kweken voor de toekomst. Tussen de 5-8m geen slechte deal.
 
Laatst bewerkt:
Als het goed is dan is Dolberg een hersenspinsel van Elfrink. Die zouden sowieso verboden moeten worden.


En jawel het is zeker een kwestie van kwaliteit.:maniac:
Een Deense voetbalvriend van mij zegt dat Dolberg suikerziekte heeft en dat dit mede de reden is dat ie zijn Ajax niveau nooit meer aantikte. Dit moet je niet willen.

 
My bad, ik snapte hem niet. Ik ben sowieso niet zo van de Bosz grapjes, is heel even leuk, maar 2 en wellicht 3 jaar lang, gaat heeeel vervelend worden, maar dit terzijde, ik zag hem helemaal niet.:lol:
Ik zat er ook serieus in. Bosz, vd Boomen, dacht ook meteen aan Simons en Veerman.
 
Summerville/Bakayoko voor op rechts maakt mij best wel enthousiast. El Ghazi kunnen we hopelijk lozen, schijnt in het verleden ook al gedoe te hebben gehad met Bosz bij Ajax, wat misschien helpt.
 
PSV tranfer tactiek is net als het Oekraïnse tegenoffensief……….stilte en nog eens stilte. Als het maar niet eindigt als Depay na een goal met de vingers in de oren.
 

‘Naast Feyenoord heeft ook PSV oogje op Keito Nakamura’


Zowel Genk als PSV werd afgelopen winter ook al aan Nakamura gelinkt. De 22-jarige scoorde maar liefst zeventien keer in 36 officiële wedstrijden voor LASK Linz. Daarnaast was de buitenspeler ook nog eens goed voor acht assists.
 

‘Naast Feyenoord heeft ook PSV oogje op Keito Nakamura’


Zowel Genk als PSV werd afgelopen winter ook al aan Nakamura gelinkt. De 22-jarige scoorde maar liefst zeventien keer in 36 officiële wedstrijden voor LASK Linz. Daarnaast was de buitenspeler ook nog eens goed voor acht assists.
Dat klinkt wel als iets interessants,
 
Dat klinkt wel als iets interessants,
Nakamura in het shirt van PSV zou ik echt fantastisch vinden...in de winterstop werd hij ook al een paar keer in verband gebracht met PSV, dus ik hoop dat Stewart als nieuwe TD nu wel doorpakt...een Japanner in de selectie zorgt daarnaast voor veel "kijkcijfers" uit Japan en andere delen van Azië.
 

‘Naast Feyenoord heeft ook PSV oogje op Keito Nakamura’


Zowel Genk als PSV werd afgelopen winter ook al aan Nakamura gelinkt. De 22-jarige scoorde maar liefst zeventien keer in 36 officiële wedstrijden voor LASK Linz. Daarnaast was de buitenspeler ook nog eens goed voor acht assists.
Hopen dat Feyenoord niet concreet wordt dan want waarom zou ie naar ons toekomen als ie gegarandeerd CL kan spelen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan