Algemene transfergeruchten

Al een paar keer eerder gemeld: PSG koopt Xavi voor 12m, verkoopt hem aan Arsenal/Real/City voor 50m Iedereen blij: Xavi en entourage krijgen 10m, PSG houdt er 26m aan over, en Arsenal etc krijgen Xavi relatief goedkoop. Ik denk niet dat Xavi PSV heel graag financieel wil naaien, maar dat hij het ook niet heel erg vind als hij daardoor 5m op z'n rekening krijgt bijgeschreven.

En, ondanks dat het helemaal niet zo voelt, ook PSV wint een beetje, krijgt 12m vor een speler die ze gratis hebben opgepikt.
PSV verkoopt hem ook wel hoor voor 50 miljoen waarvan 10 miljoen voor Xavi als hij gaat dreigen.
 
Heb je Spierings ooit zien spelen? Wordt weer omhoog geschreven. Het enige dat we hebben is wat statistiekjes en dat hij 13e is geworden met zijn club.
Had jij dan ooit Sangare zien spelen voordat hij in Eindhoven actief werd..? En toch bleek hij een schot in de roos te zijn....
 
Bekijk bijlage 5572

Tsja, dit leek ook niet echt een killer toch?

Sorry voor het lelijke logo die hij droeg.
Hij speelde toch in die serie?
8953c9ebfdbd99bb8cd6d717457ba7b2.jpg
 
Tja, we willen geen juffertjes, we willen winnaars, we willen geen balletje terug-breed spelers, we willen geen egoisten, we willen spelers die een maanetje voorbij komen, we willen we willen geen lastpakken, we willen geen onsympathieke karakters, we willen geen ex-ajaxieden. En we hebben weinig geld te besteden. Dan wordt het wel heel moeilijk. Van mij mogen Kluivert en ook Lang komen, Wellicht vervelende mannetjes, maar voetballen kunnen ze, en uiteindelijk gaat het daarom.
Lang mag wel komen, die kan echt voetballen. Kluivert is niks bijzonders. Ik hoef geen ideale schoonzonen, juist graag wat klootzakken erin, en vooral de Dumfriesmentaliteit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan