Algemene transfergeruchten

Ik zou Berghuis graag zien als Bergwijn en Lozano weggaan, we kunnen niet alleen teren op jeugd. Met Berghuis koop je garantie voor 20+ goals/assists en een attractieve speler voor het publiek erbij.
 
https://www.psvinside.nl/feyenoorder-steven-berghuis-gelinkt-aan-transfer-naar-psv/
Zou Lozano dan toch PSV gaan verlaten,of betreft het een vertrek van Bergwijn? Ben benieuwd wat hij moet gaan kosten?
Bah Berghuis. Arrogante kwal.
Ik zou Berghuis graag zien als Bergwijn en Lozano weggaan, we kunnen niet alleen teren op jeugd. Met Berghuis koop je garantie voor 20+ goals/assists en een attractieve speler voor het publiek erbij.
Inderdaad, als beiden vertrekken moet er iemand terugkomen. Maar doe mij dan maar Robben.
 
Qua statistieken een goede speler. Mar zn houding en trekjes spreken mij totaal niet aan. Binnen NL wel de enige winger die een versterking zou kunnen zijn.
 
Berghuis kan wel een vrijetrap nemen. Maar buiten dat, een speller met soms nare trekjes die zodra hij een PSV shirt zal aantrekken onder een vergrootglas komen te liggen ;P
 
Berghuis kan wel een vrijetrap nemen. Maar buiten dat, een speller met soms nare trekjes die zodra hij een PSV shirt zal aantrekken onder een vergrootglas komen te liggen ;P

we missen Inderdaad een vrije trap nemer die garant staat voor goals. Robben en Berghuis lijken mij prima versterkingen en een garantie op goals.
 
Ligt het nou aan mij of zijn er dit jaar weinig interessante spelers in de eredivisie op te halen?
Deze zomer zal al met al een grote uitdaging/test worden voor John de Jong. Ik ben dan ook erg benieuwd hoe hij het gaat doen en hoe groot zijn creativiteit/netwerk blijkt te zijn.
 
Z'n pa heeft een PSV-verleden. Kwalitatief moet 'ie het kunnen en 'n speler die er staat. Nadelen wel vervelende trekjes en geen speler waar je nog (veel) winst op gaat pakken. Odegaard lijkt me ook wel iemand die het niveau aan kan en nog stappen kan maken.

Verder zie ik weinig "zekerheidjes" lopen in de Eredivisie. Zo'n Kik Pieri die Ajax haalt, dat is ook nog maar afwachten. Net zoals die keeper. Ten Rouwelaar was bij Emmen bv. ook heel goed.

Feit is wel dat je er tegenwoordig sneller bij moet zijn, anders zitten ze in het buitenland. Hateboer en de Roon bijvoorbeeld zijn achteraf spelers die we wel kunnen gebruiken, maar in hun Groningen en Heerenveen-tijd zou het ook gewoon een grote gok zijn geweest.
 
Sa
Ligt het nou aan mij of zijn er dit jaar weinig interessante spelers in de eredivisie op te halen?
Deze zomer zal al met al een grote uitdaging/test worden voor John de Jong. Ik ben dan ook erg benieuwd hoe hij het gaat doen en hoe groot zijn creativiteit/netwerk blijkt te zijn.
Saillant gegeven....Ajax is bezig met zijn 4e versterking voor komend seizoen en binnen een week is dit een feit. PSV heeft nog steeds niet de 1e versterking binnengehaald voor volgend seizoen...
Bij Ajax zal er een handvol basisspelers vertrekken, maar bij PSV zal er ook een handvol basisspelers vertrekken. Ajax is al ruim een maand bezig met het nieuwe team voor volgend jaar vorm te geven. Toen stonden ze nog niet in de halve finale CL en waren zeker nog geen kampioen van Nederland en hadden ook nog niet de Beker gewonnen. Maar ze waren al volop bezig met volgend seizoen. PSV blijft apathisch en lethargisch toekijken en wacht tot het moment dat de eerste grote klapper een feit is. Kortom, Ajax kan straks ruim op tijd beginnen met de voorbereidingen voor het nieuwe seizoen en met een voltallige selectie de trainingskampen afwerken inclusief oefenpotjes tegen goede tegenstanders uit het buitenland. PSV begint straks in de zomer met een incomplete selectie aan de voorbereidingen en de trainingskampen, kan niet op volledige oorlogssterkte meedoen aan de oefenpotjes en moet straks dealen met de wetenschap dat de voorrondes CL om die reden dreigen te mislukken, de competitie gestart wordt met een selectie die niet in balans is en dat er op het laatste moment spelers aangekocht worden die eerst nog moeten acclimatiseren en pas rond de herfstvakantie of erger nog pas na de winterstop volledig inzetbaar zullen zijn.....we staan nu al 1-0 achter op Ajax...!! :sad::mad:
 
Ajax weet al even dat de Jong vertrekt, dat bv. de Ligt ook wel zal vertrekken en was ook in de kwartfinale van de CL al verzekerd van heel wat geld. Met 'n transfersom van de Jong in het vooruitzicht is het net wat makkelijker zaken doen dan wanneer Schwaab transfervrij vertrekt en je wat spelers hebt die best weg willen (Lozano, Bergwijn), maar geen beste 2e seizoenshelft hebben gespeeld en waarvan het maar afwachten is of er concrete interesse komt van clubs waar ze naar toe willen en zo ja, hoeveel die dan willen betalen.

Ik hoor ook liever alvast wat klinkende namen die zijn vastgelegd, maar we zitten pas 17 mei.
 
Ajax heeft natuurlijk wel een iets makkelijker aan te spreken budget
Dit slaat nergens op. Zoals ik al eerder aangegeven heb, heeft PSV de CL-inkomsten van afgelopen seizoen nog in kas. Ca. 40 miljoen euro. Dat geld moet er grotendeels nog zijn, laten we uitgaan van zeker nog 30 miljoen euro van dit bedrag. Daarmee kunnen toch al 3-4 aanwinsten gehaald worden? Waarom moeten we blijven wachten op de grote klappers van Lozano en Bergwijn...???
 
Dit slaat nergens op. Zoals ik al eerder aangegeven heb, heeft PSV de CL-inkomsten van afgelopen seizoen nog in kas. Ca. 40 miljoen euro. Dat geld moet er grotendeels nog zijn, laten we uitgaan van zeker nog 30 miljoen euro van dit bedrag. Daarmee kunnen toch al 3-4 aanwinsten gehaald worden? Waarom moeten we blijven wachten op de grote klappers van Lozano en Bergwijn...???
En hoe weet jij dat PSV niets doet? Misschien zijn ze wel volop aan het onderhandelen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan