Algemene transfergeruchten

Sa

Saillant gegeven....Ajax is bezig met zijn 4e versterking voor komend seizoen en binnen een week is dit een feit. PSV heeft nog steeds niet de 1e versterking binnengehaald voor volgend seizoen...
Bij Ajax zal er een handvol basisspelers vertrekken, maar bij PSV zal er ook een handvol basisspelers vertrekken. Ajax is al ruim een maand bezig met het nieuwe team voor volgend jaar vorm te geven. Toen stonden ze nog niet in de halve finale CL en waren zeker nog geen kampioen van Nederland en hadden ook nog niet de Beker gewonnen. Maar ze waren al volop bezig met volgend seizoen. PSV blijft apathisch en lethargisch toekijken en wacht tot het moment dat de eerste grote klapper een feit is. Kortom, Ajax kan straks ruim op tijd beginnen met de voorbereidingen voor het nieuwe seizoen en met een voltallige selectie de trainingskampen afwerken inclusief oefenpotjes tegen goede tegenstanders uit het buitenland. PSV begint straks in de zomer met een incomplete selectie aan de voorbereidingen en de trainingskampen, kan niet op volledige oorlogssterkte meedoen aan de oefenpotjes en moet straks dealen met de wetenschap dat de voorrondes CL om die reden dreigen te mislukken, de competitie gestart wordt met een selectie die niet in balans is en dat er op het laatste moment spelers aangekocht worden die eerst nog moeten acclimatiseren en pas rond de herfstvakantie of erger nog pas na de winterstop volledig inzetbaar zullen zijn.....we staan nu al 1-0 achter op Ajax...!! :sad::mad:

Da's een mond vol. :lmao: Het is in ieder geval te hopen dat dat doemscenario niet uitkomt...
 
Dit slaat nergens op. Zoals ik al eerder aangegeven heb, heeft PSV de CL-inkomsten van afgelopen seizoen nog in kas. Ca. 40 miljoen euro. Dat geld moet er grotendeels nog zijn, laten we uitgaan van zeker nog 30 miljoen euro van dit bedrag. Daarmee kunnen toch al 3-4 aanwinsten gehaald worden? Waarom moeten we blijven wachten op de grote klappers van Lozano en Bergwijn...???

Champions league inkomsten komen natuurlijk niet rechtstreeks in een transferpotje hé, dat gezegd hebbende zal daar zeker nog wel een x bedrag van beschikbaar zijn.
 
Champions league inkomsten komen natuurlijk niet rechtstreeks in een transferpotje hé, dat gezegd hebbende zal daar zeker nog wel een x bedrag van beschikbaar zijn.
Met andere woorden, je bent het met en eens dat we op dit moment zeker wel 2 goede aanwinsten voor volgend seizoen binnen zouden moeten hebben, aangeschaft van dat beschikbare bedrag waar jij het over hebt...
 
De maniertjes van Berghuis vind ik dan nog niet zo interessant, zolang hij voor PSV speelt. Maar dat het een grillige speler is die soms uitblinkt en dan weer onzichtbaar is vind ik wel een goede reden om hem niet te wilen hebben.
 
Ik snap de zorg bij ons zeker..veel spelers die waarschijnlijk vertrekken en nog weinig info over nieuwe spelers. Ajax net kampioen en schiet met al hagel op de transfermarkt.
Daarnaast denken ze nu dat ze god zijn en gaan ze lopen provoceren en stoken om bergwijn weg te halen.. nou prima hoor haal maar voor 45 miljoen..
Het belangrijkste is dat wij wel onze kop er wel bij blijven houden en beleid blijven voeren zoals we de afgelopen jaren hebben gedaan.
Er zal een hoop vertrekken maar met de jeugd en een aantal aankopen met ervaring en kwaliteit gaat t echt wel goed komen.?
 
En hoe weet jij dat PSV niets doet? Misschien zijn ze wel volop aan het onderhandelen?
Ik denk eerder dat ze op hun luie reet zitten, en wachten op topbiedingen op Lozano en Bergwijn, voordat ze überhaupt iets ondernemen, met als gevolg dat ze straks langs de pot pissen...:rolleyes:
 
Met andere woorden, je bent het met en eens dat we op dit moment zeker wel 2 goede aanwinsten voor volgend seizoen binnen zouden moeten hebben, aangeschaft van dat beschikbare bedrag waar jij het over hebt...

Nee?

Op dit moment is binnen het internationale voetbal gewoon erg vroeg. Dat onze concurrent het toevallig doet wil niet zeggen dat het een gangbaar iets is.
Wel hoop ik net als jij dat ze concreet bezig zijn, maar sinds vriend thijs appelmoes slegers als persoplichter bij PSV werkt horen we gewoon een stuk minder.
 
Nee?

Op dit moment is binnen het internationale voetbal gewoon erg vroeg. Dat onze concurrent het toevallig doet wil niet zeggen dat het een gangbaar iets is.
Wel hoop ik net als jij dat ze concreet bezig zijn, maar sinds vriend thijs appelmoes slegers als persoplichter bij PSV werkt horen we gewoon een stuk minder.
PSV is actief op de transfermarkt. Hebben een Mexicaanse keepster vastgelegd. Niet echt het nieuws waarop ik aan het wachten was overigens.
 
Sinds 2 dagen wordt Mark van Bommel in verband gebracht met Bayern München. Hij staat op de shortlist van de Duitse club. Mark zal die berichten in landelijke dagbladen en op diverse voetbalsites ongetwijfeld ook gelezen hebben. Omdat zijn naam al een paar dagen rondzingt, vind ik het wel merkwaardig dat Van Bommel geen statement afgeeft over zijn toekomst bij PSV. Het is eigenlijk hetzelfde als bij Bergwijn. Je bent in de belangstelling, er is interesse, maar in het geval Bergwijn zou je verwachten dat Bergwijn zelf met een statement komt, en nu in het geval Van Bommel worden de geruchten alleen maar gevoed. Zo lijkt het wel alsof Mark wel oren naar zo een overstap heeft en PSV na een seizoen reeds wil verlaten....
 
Sinds 2 dagen wordt Mark van Bommel in verband gebracht met Bayern München. Hij staat op de shortlist van de Duitse club. Mark zal die berichten in landelijke dagbladen en op diverse voetbalsites ongetwijfeld ook gelezen hebben. Omdat zijn naam al een paar dagen rondzingt, vind ik het wel merkwaardig dat Van Bommel geen statement afgeeft over zijn toekomst bij PSV. Het is eigenlijk hetzelfde als bij Bergwijn. Je bent in de belangstelling, er is interesse, maar in het geval Bergwijn zou je verwachten dat Bergwijn zelf met een statement komt, en nu in het geval Van Bommel worden de geruchten alleen maar gevoed. Zo lijkt het wel alsof Mark wel oren naar zo een overstap heeft en PSV na een seizoen reeds wil verlaten....

Als spelers en trainers van clubs als P.S.V. op elk artikel dat het internet opgeslingerd wordt zouden moeten reageren, dan hebben ze daar een dagtaak aan.

Vorig jaar toen Torino een officieel bod op Bergwijn deed heeft de beste jongen er toch ook geen statement afgegeven in de zin van wat er ook gebeurd ik ga niet naar Torino waarom zou dat nu wel moeten?

Van Bommel zou dit seizoen al trainer zijn geworden van AC Milaan toen weer niet daarna toch weer wel. En hij stond al in de belangstelling van Bayern sinds hij in de jeugdopleiding van P.S.V. werkt. Ooit een statement daarover gezien? Juist, ik ook niet dus weer de vraag waarom op dit moment dan wel?
 
Sinds 2 dagen wordt Mark van Bommel in verband gebracht met Bayern München. Hij staat op de shortlist van de Duitse club. Mark zal die berichten in landelijke dagbladen en op diverse voetbalsites ongetwijfeld ook gelezen hebben. Omdat zijn naam al een paar dagen rondzingt, vind ik het wel merkwaardig dat Van Bommel geen statement afgeeft over zijn toekomst bij PSV. Het is eigenlijk hetzelfde als bij Bergwijn. Je bent in de belangstelling, er is interesse, maar in het geval Bergwijn zou je verwachten dat Bergwijn zelf met een statement komt, en nu in het geval Van Bommel worden de geruchten alleen maar gevoed. Zo lijkt het wel alsof Mark wel oren naar zo een overstap heeft en PSV na een seizoen reeds wil verlaten....

Mja, wie wil er geen trainer worden bij Bayern München? Goed salaris en garantie dat je veruit de sterkste selectie in de Bundesliga hebt. Europees er in de achtste finales uit dit seizoen, dus dat doe je ook al gauw beter.

Kan 'm weinig kwalijk nemen. Denk dat menig supporter in het stadion ook van werkgever wisselt als 'ie elders het dubbele kan verdienen.

Vraag me wel af hoe serieus dit gerucht is. Van Bommel heeft niet bepaald indruk gemaakt de tweede seizoenshelft. En als zo'n club een trainer zoekt, dan zullen journalisten standaard wel hoop ex-spelers van de club die ook trainer zijn noemen.
 
Sinds 2 dagen wordt Mark van Bommel in verband gebracht met Bayern München. Hij staat op de shortlist van de Duitse club. Mark zal die berichten in landelijke dagbladen en op diverse voetbalsites ongetwijfeld ook gelezen hebben. Omdat zijn naam al een paar dagen rondzingt, vind ik het wel merkwaardig dat Van Bommel geen statement afgeeft over zijn toekomst bij PSV. Het is eigenlijk hetzelfde als bij Bergwijn. Je bent in de belangstelling, er is interesse, maar in het geval Bergwijn zou je verwachten dat Bergwijn zelf met een statement komt, en nu in het geval Van Bommel worden de geruchten alleen maar gevoed. Zo lijkt het wel alsof Mark wel oren naar zo een overstap heeft en PSV na een seizoen reeds wil verlaten....
Dus omdat hij niet op elk gerucht reageert trek jij gelijk conclusies, Wat voor statement moet hij maken dan? Wat er ook gebeurt ik blijf bij PSV volgend jaar? Het blijft voetballerij.
 
Met andere woorden, je bent het met en eens dat we op dit moment zeker wel 2 goede aanwinsten voor volgend seizoen binnen zouden moeten hebben, aangeschaft van dat beschikbare bedrag waar jij het over hebt...
Het transferwindow is nog niet eens open, het is pas mei.
 
Sinds 2 dagen wordt Mark van Bommel in verband gebracht met Bayern München. Hij staat op de shortlist van de Duitse club. Mark zal die berichten in landelijke dagbladen en op diverse voetbalsites ongetwijfeld ook gelezen hebben. Omdat zijn naam al een paar dagen rondzingt, vind ik het wel merkwaardig dat Van Bommel geen statement afgeeft over zijn toekomst bij PSV. Het is eigenlijk hetzelfde als bij Bergwijn. Je bent in de belangstelling, er is interesse, maar in het geval Bergwijn zou je verwachten dat Bergwijn zelf met een statement komt, en nu in het geval Van Bommel worden de geruchten alleen maar gevoed. Zo lijkt het wel alsof Mark wel oren naar zo een overstap heeft en PSV na een seizoen reeds wil verlaten....
MvB naar Bayern zou ik niet eens zo heel slecht vinden. Ik heb nog zeer mijn twijfels, na de 2e seizoenshelft. Ook vind ik dat hij erg dom en onverstandig met de pers communiceert. En als Bayern dan ook nog even een miljoen (of 2-3) aftikt, mag het geloof ik wel van mij. Kunnen we voor volgend seizoen een echt ervaren trainer aanstellen, dat is denk ik wat we nodig hebben met een jong team, dat toch wel een mentale klap te verwerken heeft gekregen.

Overigens MvB mag van mij ook blijven.
 
MvB naar Bayern zou ik niet eens zo heel slecht vinden. Ik heb nog zeer mijn twijfels, na de 2e seizoenshelft. Ook vind ik dat hij erg dom en onverstandig met de pers communiceert. En als Bayern dan ook nog even een miljoen (of 2-3) aftikt, mag het geloof ik wel van mij. Kunnen we voor volgend seizoen een echt ervaren trainer aanstellen, dat is denk ik wat we nodig hebben met een jong team, dat toch wel een mentale klap te verwerken heeft gekregen.

Overigens MvB mag van mij ook blijven.

Fred Rutten is weer beschikbaar. Werkt graag met jong talenten...
 
MvB naar Bayern zou ik niet eens zo heel slecht vinden. Ik heb nog zeer mijn twijfels, na de 2e seizoenshelft. Ook vind ik dat hij erg dom en onverstandig met de pers communiceert. En als Bayern dan ook nog even een miljoen (of 2-3) aftikt, mag het geloof ik wel van mij. Kunnen we voor volgend seizoen een echt ervaren trainer aanstellen, dat is denk ik wat we nodig hebben met een jong team, dat toch wel een mentale klap te verwerken heeft gekregen.

Overigens MvB mag van mij ook blijven.

Maar welke dan? Het is niet alsof de goeie zo voor het oprapen liggen, en PSV kennende vallen ze dan weer terug op oude bekende. Zou me dan niks verbazen als ze gewoon weer bij Advocaat uitkomen, of misschien zelfs Vergoossen nog eens proberen te porren voor die job :sick:

Ik hoop vooral dat MvB zijn gemaakte fouten van zijn eerste seizoen erkent, en daar aan gaat werken, en met een bredere en betere selectie zijn spelers het spel van de eerste seizoenshelft nu een heel seizoen vol kan laten houden.
 
Maar welke dan? Het is niet alsof de goeie zo voor het oprapen liggen, en PSV kennende vallen ze dan weer terug op oude bekende. Zou me dan niks verbazen als ze gewoon weer bij Advocaat uitkomen, of misschien zelfs Vergoossen nog eens proberen te porren voor die job :sick:

Ik hoop vooral dat MvB zijn gemaakte fouten van zijn eerste seizoen erkent, en daar aan gaat werken, en met een bredere en betere selectie zijn spelers het spel van de eerste seizoenshelft nu een heel seizoen vol kan laten houden.
Daar heb je natuurlijk wel een punt. Wellicht Maurice Steijn, of Henk Fraser
 
Op van Bommel is best het een en ander aan te merken, maar ik vind Steijn, Fraser en baantjeshopper Rutten in elk geval geen argumenten om gretig 'n zak geld van Bayern aan te pakken. Voor zo ver Bayern interesse zou hebben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan