Algemene transfergeruchten

Maar optie 1 betekend dat je dus geen ruimte hebt voor Romero en Lammers, ben ik niet zo'n voorstander van.
Dat klopt. Net 'n beetje welke inschatting je maakt. Heb je vertrouwen in Romero/Lammers of een van die twee als topspits komend jaar in de Eredivisie, dan moet je niemand halen. Twijfel je (zoals ik) dan moet je er een halen.

Wel iemand die er meteen staat en 'n soort van zekerheidje. Geen twijfelaar, want dan kun je beter Romero en Lammers gewoon het vertrouwen geven.
 
Dat komt door het auto-aanvullen bij die sites, zodra die PSV en interesse detecteren voegen ze ajaks toen in de zin. Daarbij, een kop over alleen PSV helpt Voetbalzone niet met hun verdienmodel, reclame tonen aan 818-supporters.
In het stuk op Voetbalzone wordt Marc de Gryse meerdere keren geciteerd en die geeft aan dat PSV en Ajax concrete interesse hebben en dat hij Vanaken beter bij PSV vindt passen, omdat PSV een warme club is en Vanaken een PSV-verleden heeft . Dus, dit is niet verzonnen door Voetbalzone....lijkt mij.
 
In het stuk op Voetbalzone wordt Marc de Gryse meerdere keren geciteerd en die geeft aan dat PSV en Ajax concrete interesse hebben en dat hij Vanaken beter bij PSV vindt passen, omdat PSV een warme club is en Vanaken een PSV-verleden heeft . Dus, dit is niet verzonnen door Voetbalzone....lijkt mij.
Niet te serieus joh ;)

Maarre, heeft ie ook veel gescoord van buiten de 16? dan is ie wel welkom
 
In het stuk op Voetbalzone wordt Marc de Gryse meerdere keren geciteerd en die geeft aan dat PSV en Ajax concrete interesse hebben en dat hij Vanaken beter bij PSV vindt passen, omdat PSV een warme club is en Vanaken een PSV-verleden heeft . Dus, dit is niet verzonnen door Voetbalzone....lijkt mij.
Waarom zou hij weggegaan zijn? Ik zie op wiki dat hij van 10 tot 16 jaar bij PSV speelde.
 
Ik ken Vanaken verder niet maar zijn statistieken zijn best aardig (assists en doelpunten). Ook nog 2x verkozen tot speler van het jaar daar.
Vraag me af in hoeverre hij nog haalbaar is.. Nog een langlopend contract (2023) en ziet hij PSV nog wel als een stap hoger op?
 
Speler uit de regio en moet qua niveau mee kunnen. Wel iemand die volgens mij niet in 'n Britse industriestad of onderkant Frankrijk wil spelen en clubs als Barca en Chelsea zitten niet te wachten op Vanaken, dus niet iemand die je nog met winst door gaat verkopen. Beste jaren moeten in principe nog wel komen voor hem. Hij zou er ook meteen moeten staan.

Snap de twijfel, maar op zich... als 'ie 3 - 4 - 5 jaar een vaste waarde is, dan kan 10 mio misschien net. Misschien dan ook nog wel voor 'n paar miljoen te verkopen aan rechterrijtje Bundesliga of 'n Belgische club. In Zuid- en Latijns Amerika haal je voor dit soort bedragen ook niet meer de absolute toptalenten.
 
11 doelpunten en 13 assists als aanvallende middenvelder is natuurlijk wel een mooi aantal.

Als je spelers hebt die op hun sterkst zijn en al wat ervaring hebben, dan kunnen die je helpen tegen dat door de ondergrens zakken wat PSV na de winterstop de titel heeft gekost. Als je door 2-3 oudere spelers kan overwinteren in de Champions League dan is hij 10 miljoen zeker waard.
 
Zo oud is dat toch niet? Daarnaast hebben we naast onze jonkies ook behoefte aan spelers die er meteen staan en de rest naar een hoger niveau kunnen tillen.
Als je het ziet puur als investering voor PSV zelf dan kan het. Verwacht niet dat hij meer gaat opleveren dan dat hij nu kost.
 
Schijnt dat PSV vergaande interesse heeft in Hans Vanaken van Club Brugge. Deze middenvelder is dit seizoen de absolute spelmaker van de Belgische competitie Pro League en heeft in het verleden de jeugdopleiding doorlopen van PSV...hij heeft al 2 interlands gespeeld voor België . Echter, ook Ajax heeft concrete belangstelling voor hem. Voetbalzone, maar ook andere sites beweren deze interesse van PSV en Ajax...

Vanaken zie ik zeker wel zitten!
Heeft ook 2 jaar bij ons in de jeugd gezeten voor wat het waard is. Voorwaarde is denk ik wel dat Peirero verkocht wordt.
 
Vanaken zie ik zeker wel zitten!
Heeft ook 2 jaar bij ons in de jeugd gezeten voor wat het waard is. Voorwaarde is denk ik wel dat Peirero verkocht wordt.
Prima voetballer als je het mij vraagt en kan ook nog eens penalties nemen...Maar ten koste van Pereiro wordt een ander verhaal. Misschien willen ze bij Club hem wel ruilen voor Rosario, dan krijgen ze er Behich en Ramselaar er wat mij betreft gratis bij als bonus.
 
Prima voetballer als je het mij vraagt en kan ook nog eens penalties nemen...Maar ten koste van Pereiro wordt een ander verhaal. Misschien willen ze bij Club hem wel ruilen voor Rosario, dan krijgen ze er Behich en Ramselaar er wat mij betreft gratis bij als bonus.

Ik bedoel dat ik financieel gezien denk dat een speler als Vanaken alleen gekocht wordt als Pereiro vertrekt.
Ook op technisch vlak heb ik dat vermoeden want het lijkt me stug dat ze 2 volwaardige spelers voor Ihattaren zetten.
 
Als je 2x voetballer van het jaar in België bent zal je zeker een versterking voor PSV zijn, het is inderdaad eerst afwachten wat er dan met Pereiro gaat gebeuren. Het lijkt me niet verstandig om 3 jongens voor dezelfde positie te hebben omdat er ook nog in genoeg andere posities geïnvesteerd moet worden.
 
Ik bedoel dat ik financieel gezien denk dat een speler als Vanaken alleen gekocht wordt als Pereiro vertrekt.
Ook op technisch vlak heb ik dat vermoeden want het lijkt me stug dat ze 2 volwaardige spelers voor Ihattaren zetten.
Ja, als Pereiro niet wordt verkocht, heb je Vanaken niet nodig. Hoop dan wel dat Van Bommel Pereiro weer gewoon op gaat stellen.

En ruilen voor Rosario zou ik nooit doen. Volgend jaar is Rosario weer 'n jaar verder. Als hij de draad van het begin van het seizoen weer oppakt, heb je er gewoon een hele goeie aan.
 
Ja, als Pereiro niet wordt verkocht, heb je Vanaken niet nodig. Hoop dan wel dat Van Bommel Pereiro weer gewoon op gaat stellen.

En ruilen voor Rosario zou ik nooit doen. Volgend jaar is Rosario weer 'n jaar verder. Als hij de draad van het begin van het seizoen weer oppakt, heb je er gewoon een hele goeie aan.
Ik help je hopen PEEL dat Rosario dan is uitgemodderd. Van Bommel lijkt het allemaal prima te vinden. Ik hoop volgend seizoen, Pereiro, Guti, Ihattaren of zelfs Thomas op die positie te zien. Alle 4 hebben deze spelers wél scorend vermogen. Guti moet zich hierin nog wel bewijzen, maar getuige de uitwedstrijd bij ADO Den Haag zie je wat voor een uitstekend schot hij in de benen heeft.
 
Zo oud is dat toch niet? Daarnaast hebben we naast onze jonkies ook behoefte aan spelers die er meteen staan en de rest naar een hoger niveau kunnen tillen.
Nee dat klopt, welkom overigens op dit gezellige PSV forum. De beste leeftijd is volgens mij een speler tussen de 24 en 28 jaar. Dan is er sprake van een ervaren speler.
 
Terug
Bovenaan Onderaan