Algemene transfergeruchten

Maar Rosario is toch totaal geen type-Bazoer? Rosario is een echte controleur, Bazoer een box-to-box speler. Dat blijkt ook wel uit het aantal doelpunten, assists lijkt mij.

Zijn qua speelwijze ook niet dezelfde.
Ik bedoelde als Rosario niet uit zijn dip komt hij dan net als Bazoer over enkele jaren bij een subtopper in de eredivisie zit.


Hendrix kwam destijds op het middenveld beter uit dan centraal achterin. Voor laatstgenoemde positie komt ie ook body (met name in de lengte) tekort.
Met de cijfers die jij er neer zet, zou ik pleiten voor óf Rosario, óf Hendrix. Niet én én, tenzij je tegen een veel sterkeren tegenstander gaat spelen.

Ik pleit niet voor beide, ik probeerde aan te geven dat Sadilek voor mijn gevoel wat meer drang naar voren heeft dan Rosario en Hendrix.

Dat Hendrix body te kort komt kan ik ergens wel inkomen anderzijds is Viergever ook niet de grootste en die deed het ook prima.
Vond het vooral gewoon vreemd dat het beste centrale duo in de B jeugd beide doorbraken als middenvelder.
 
Hendrix kwam destijds op het middenveld beter uit dan centraal achterin. Voor laatstgenoemde positie komt ie ook body (met name in de lengte) tekort.
Met de cijfers die jij er neer zet, zou ik pleiten voor óf Rosario, óf Hendrix. Niet én én, tenzij je tegen een veel sterkeren tegenstander gaat spelen.

Was inderdaad de reden waarom hij vanuit de jeugd naar het middenveld is gegaan. Te klein en te zwak om centraal achterin te zetten. Heeft ook niet het voetballende vermogen om langs een sterke CV te opereren, daarvoor is hij allround verdedigend en in zijn passing te zwak. Voor de backpositie hetzelfde probleem natuurlijk en niet de snelheid en geen goede voorzet. Dan blijft er eigenlijk alleen nog het type stofzuiger/bijter over die de bal snel moet inleveren bij een voetballer.
 
Ik heb hem dit seizoen weinig kunnen betrappen op aanvallende ideeën.

In zijn eerste wedstrijd was bijna iedere pass vooruit, was erg mooi om te zien. Helaas is dit rond de winterperiode snel veranderd in bijna iedere pass achteruit, net zoals bij de rest van het middenveld waardoor eigenlijk alleen nog de backs vooruit speelden of het via een lange bal moest.
 
Alvast een opzetje gemaakt voor het komende seizoen. Ik moet zeggen dat ik het erg lastig vind om spelers te bedenken die ons versterken en ook nog eens betaalbaar zijn.

De belangrijkste versterkingen moeten volgens mij zijn:
-Centraal achterin t liefst 2 toppers bij (niet echt kunnen bedenken)
-Op het middenveld een box to box speler met scorend vermogen (zoals van Ginkel)
-Nieuwe spits indien de Jong vertrekt
-Extra buitenspeler wanneer zowel Lozano als Bergwijn vertrekken

Vertekt
de Jong
Berwijn
Lozano
Zoet
Schwaab
pereiro
Room
Ramselaar
Behich
Luckassen

Komt
Alvarez
Koopmeiners/van Drongelen
Jahanbakhsh
Til/Vlap/v. Ginkel?
Vincent Janssen

-------------Malen/Gakpo---------Janssen/Lammers/Romero---------Jahanbakhs/Abhouklal------

-------------Guti/Hendrix-------------------------------------------------Til/Vlap/V.Ginkel-------------------

-----------------------------------------Rosario/Sadilek-----------------------------------------------

Angelino/Viergever--------Viergever/Koopmeiners?/Van Drongelen-----Alvarez/Sainsbury-----Dumfries/Teze---

-----------------------------------------------------Unnerstal/Meulenhof-----------------------------------------------


Dit is tot zover ik momenteel kom. Wat zijn jullie ideeën/aanvullingen?
 
Alvast een opzetje gemaakt voor het komende seizoen. Ik moet zeggen dat ik het erg lastig vind om spelers te bedenken die ons versterken en ook nog eens betaalbaar zijn.

De belangrijkste versterkingen moeten volgens mij zijn:
-Centraal achterin t liefst 2 toppers bij (niet echt kunnen bedenken)
-Op het middenveld een box to box speler met scorend vermogen (zoals van Ginkel)
-Nieuwe spits indien de Jong vertrekt
-Extra buitenspeler wanneer zowel Lozano als Bergwijn vertrekken

Vertekt
de Jong
Berwijn
Lozano
Zoet
Schwaab
pereiro
Room
Ramselaar
Behich
Luckassen

Komt
Alvarez
Koopmeiners/van Drongelen
Jahanbakhsh
Til/Vlap/v. Ginkel?
Vincent Janssen

-------------Malen/Gakpo---------Janssen/Lammers/Romero---------Jahanbakhs/Abhouklal------

-------------Guti/Hendrix-------------------------------------------------Til/Vlap/V.Ginkel-------------------

-----------------------------------------Rosario/Sadilek-----------------------------------------------

Angelino/Viergever--------Viergever/Koopmeiners?/Van Drongelen-----Alvarez/Sainsbury-----Dumfries/Teze---

-----------------------------------------------------Unnerstal/Meulenhof-----------------------------------------------


Dit is tot zover ik momenteel kom. Wat zijn jullie ideeën/aanvullingen?
1e korte reactie:
- Als Luuk vertrekt wil jij naast Lammers en Romero nog een spits aantrekken?
- Jij ziet ons Luckassen verkopen? op basis van een jaar bankzitten in Duitsland zie ik geen koper komen
- Idem voor Behich
- V Ginkel zou ik niet doen ivm geld / restwaarde en blessuregevoeligheid
- Ik mis spelers zoals Ihattaren en Mauro in jou verhaal, verhuren, verkopen of vergeten (in je opsomming)?
 
Alvast een opzetje gemaakt voor het komende seizoen. Ik moet zeggen dat ik het erg lastig vind om spelers te bedenken die ons versterken en ook nog eens betaalbaar zijn.

De belangrijkste versterkingen moeten volgens mij zijn:
-Centraal achterin t liefst 2 toppers bij (niet echt kunnen bedenken)
-Op het middenveld een box to box speler met scorend vermogen (zoals van Ginkel)
-Nieuwe spits indien de Jong vertrekt
-Extra buitenspeler wanneer zowel Lozano als Bergwijn vertrekken

Vertekt
de Jong
Berwijn
Lozano
Zoet
Schwaab
pereiro
Room
Ramselaar
Behich
Luckassen

Komt
Alvarez
Koopmeiners/van Drongelen
Jahanbakhsh
Til/Vlap/v. Ginkel?
Vincent Janssen

-------------Malen/Gakpo---------Janssen/Lammers/Romero---------Jahanbakhs/Abhouklal------

-------------Guti/Hendrix-------------------------------------------------Til/Vlap/V.Ginkel-------------------

-----------------------------------------Rosario/Sadilek-----------------------------------------------

Angelino/Viergever--------Viergever/Koopmeiners?/Van Drongelen-----Alvarez/Sainsbury-----Dumfries/Teze---

-----------------------------------------------------Unnerstal/Meulenhof-----------------------------------------------


Dit is tot zover ik momenteel kom. Wat zijn jullie ideeën/aanvullingen?
Dan zou ik liever Luuk houden en Janssen niet laten komen. Nog 1 jaar Luuk, dan moeten we over op Lammers/Romero/Piroe. Als Janssen zou komen, zou hij dat hele proces verstoren.

Voor de rest, ipv Til/Vlap, kunnen we daar niet rekenen op Thomas of onze Sultan Mo?
 
1e korte reactie:
- Als Luuk vertrekt wil jij naast Lammers en Romero nog een spits aantrekken?
- Jij ziet ons Luckassen verkopen? op basis van een jaar bankzitten in Duitsland zie ik geen koper komen
- Idem voor Behich
- V Ginkel zou ik niet doen ivm geld / restwaarde en blessuregevoeligheid
- Ik mis spelers zoals Ihattaren en Mauro in jou verhaal, verhuren, verkopen of vergeten (in je opsomming)?


1. Ja het is wat veel qua spitsen. Maar gezien de blessuregevoeligheid van Romero en het maar de vraag is of Lammers er gelijk staat is het wel een groot risico om met deze 2 het seizoen in te gaan.
2. Ben ik helaas ook bang voor, echter is dit niet iemand die we uberhaupt nog kunnen gebruiken vrees ik
3. Behich was toch al bijna weg? Interesse uit Turkije?
4. van Ginkel zou ik overnemen als hij transfervrij weg mag. Je kan er natuurlijk niet echt meteen opbouwen helaas. Dat we zo'n speler missen is overduidelijk.. Ik kan helaas bij niets anders opnoemen.
5. Owja dat is wel erg dat ik die laatste twee vergeet... Die moeten er natuurlijk gewoon bij!
 
Rosario kan - vooral tegen zwakkere ploegen - toch wel als CV uit de voeten? Waarom zou je in 5-0 wedstrijden spelen met Schwaab / Viergever achterin.

Zou Lozano echt vertrekken? Zo'n geweldig seizoen heeft hij niet gedraaid. Tweede seizoenshelft was matig en geen Europees voetbal. Ik vind het lastig voor te stellen dat iemand de volle mep gaat neerleggen voor 'n spits die het eigenlijk alleen nog maar in de Eredivisie heeft laten zien.

Vincent Janssen zou nog wel wat zijn. Speler die het goed heeft gedaan in de Eredivisie, het in het buitenland niet heeft gehaald en dan z'n loopbaan wat kan herlanceren. Dat kan 'ie beter bij PSV doen dan 'n jaar banken in Spanje, Italie of Turkije. In de Eredivisie lijkt Janssen me wel 'n zekerheidje voor goals.

Luckassen en Behic proberen te verhuren, anders gewoon door de breedte erbij. Dan kun je gaan voor 'n goede CV en hoef je geen Viergever-figuren te halen.
 
Correctie. Excuus dat ik deze helden vergeet :)


-------------Malen/Gakpo---------Janssen/Lammers/Romero---------Jahanbakhs/Abhouklal/Mauro------

-------------Guti/Mo/Hendrix-------------------------------------------------Thomas/Mo/V.Ginkel-------------------

-----------------------------------------Rosario/Sadilek-----------------------------------------------

Angelino/Viergever--------Viergever/Koopmeiners?/Van Drongelen-----Alvarez/Sainsbury-----Dumfries/Teze---

-----------------------------------------------------Unnerstal/Meulenhof-----------------------------------------------

Al vind ik Thomas ook nog te licht voor die positie. We hebben scorend vermogen nodig op het middenveld, dat is dit jaar wel gebleken.
 
1. Ja het is wat veel qua spitsen. Maar gezien de blessuregevoeligheid van Romero en het maar de vraag is of Lammers er gelijk staat is het wel een groot risico om met deze 2 het seizoen in te gaan.
2. Ben ik helaas ook bang voor, echter is dit niet iemand die we uberhaupt nog kunnen gebruiken vrees ik
3. Behich was toch al bijna weg? Interesse uit Turkije?
4. van Ginkel zou ik overnemen als hij transfervrij weg mag. Je kan er natuurlijk niet echt meteen opbouwen helaas. Dat we zo'n speler missen is overduidelijk.. Ik kan helaas bij niets anders opnoemen.
5. Owja dat is wel erg dat ik die laatste twee vergeet... Die moeten er natuurlijk gewoon bij!
puntje 1, dat wordt lastig, of je haalt n goede spits die Lammers en Romero uit de basis houdt. Of je neemt n gok waarbij ze alledrie kunnen falen. (dan hebben we Malen nog)
2. eens
3. laten we het hopen
4. Als je scorend vermogen van buiten de 16 bedoeld.. Helemaal eens
5. kan gebeuren
 
1. Ja het is wat veel qua spitsen. Maar gezien de blessuregevoeligheid van Romero en het maar de vraag is of Lammers er gelijk staat is het wel een groot risico om met deze 2 het seizoen in te gaan.
2. Ben ik helaas ook bang voor, echter is dit niet iemand die we uberhaupt nog kunnen gebruiken vrees ik
3. Behich was toch al bijna weg? Interesse uit Turkije?
4. van Ginkel zou ik overnemen als hij transfervrij weg mag. Je kan er natuurlijk niet echt meteen opbouwen helaas. Dat we zo'n speler missen is overduidelijk.. Ik kan helaas bij niets anders opnoemen.
5. Owja dat is wel erg dat ik die laatste twee vergeet... Die moeten er natuurlijk gewoon bij!

Als Luuk de Jong vertrekt heb je Lammers die je een kans moet geven, Romero die wel een kans moet krijgen door zijn transfersom, Piroe die net heeft bijgetekend dus die wil ook uitzicht op een kans. En je kunt Malen daar in geval van nood neer zetten. Ik denk dat het geen goed signaal naar al deze jongens zou zijn als er iemand als Janssen gehaald wordt. Zo'n transfer lijkt me alleen logisch als PSV Lammers weg wil doen.

Verder lijkt mij Jahanbaksh niet haalbaar, ook al speelt hij momenteel niet goed; hij wordt immers ook verkeerd gebruikt. En hij heeft een jaar geleden bijna €20 miljoen gekost, die doet Brighton nu niet voor veel minder weg lijkt me.

Hendrix zou ik proberen te verkopen. Je hebt met Rosario en Sadilek al twee dezelfde type speler die meer potentie hebben dan Hendrix. Bovendien hoop ik dat PSV volgend jaar weer hoofdzakelijk met één echte controleur gaat spelen. 1 DM, 1 CM, 1 AM. DMs zijn dan Rosario en Sadilek. CMs zijn Gutierrez en Thomas. AMs zijn Ihattaren, Mauro en Thomas. Dan heb je Rigo en Verreth achter de hand. Zijn toch wel heel veel jonkies zo.

Van Ginkel komt trouwens niet als we het Eindhovens Dagblad mogen geloven. Er wordt niet verwacht dat Van Ginkel voor het begin van volgend seizoen hersteld is van zijn huidige blessure.

Van Drongelen ben ik zelf niet echt fan van. Koopmeiners is wel prima als inschuivende CB, maar zal ook niet goedkoop zijn.

Is Obispo helemaal afgeschreven? En is Koopmans niet geschikt om tweede keeper te zijn? Kun je Van de Meulenhof als derde keeper gebruiken.
 
puntje 1, dat wordt lastig, of je haalt n goede spits die Lammers en Romero uit de basis houdt. Of je neemt n gok waarbij ze alledrie kunnen falen. (dan hebben we Malen nog)
2. eens
3. laten we het hopen
4. Als je scorend vermogen van buiten de 16 bedoeld.. Helemaal eens
5. kan gebeuren
puntje 1, dat wordt lastig, of je haalt n goede spits die Lammers en Romero uit de basis houdt. Of je neemt n gok waarbij ze alledrie kunnen falen. (dan hebben we Malen nog)
2. eens
3. laten we het hopen
4. Als je scorend vermogen van buiten de 16 bedoeld.. Helemaal eens
5. kan gebeuren
Malen als backup in de spits.
Als extra buitenspeler halen we gewoon die gast die daar in Duitsland heeft gespeeld, hoe heet hij ook alweer? Heeft ook ooit nog eens voor Bedum gespeeld geloof ik.
 
puntje 1, dat wordt lastig, of je haalt n goede spits die Lammers en Romero uit de basis houdt. Of je neemt n gok waarbij ze alledrie kunnen falen. (dan hebben we Malen nog)
2. eens
3. laten we het hopen
4. Als je scorend vermogen van buiten de 16 bedoeld.. Helemaal eens
5. kan gebeuren


Zou of iemand halen waarvan je "zeker" weet dat ie er 25 intrapt in 'n seizoen. En als je die niet vindt, dan zou ik inzetten op Lammers en Romero. Falen die, dan evt. nog Malen inderdaad in de spits.
 
Zou of iemand halen waarvan je "zeker" weet dat ie er 25 intrapt in 'n seizoen. En als je die niet vindt, dan zou ik inzetten op Lammers en Romero. Falen die, dan evt. nog Malen inderdaad in de spits.
Maar optie 1 betekend dat je dus geen ruimte hebt voor Romero en Lammers, ben ik niet zo'n voorstander van.
 
Schijnt dat PSV vergaande interesse heeft in Hans Vanaken van Club Brugge. Deze middenvelder is dit seizoen de absolute spelmaker van de Belgische competitie Pro League en heeft in het verleden de jeugdopleiding doorlopen van PSV...hij heeft al 2 interlands gespeeld voor België . Echter, ook Ajax heeft concrete belangstelling voor hem. Voetbalzone, maar ook andere sites beweren deze interesse van PSV en Ajax...
 
Schijnt dat PSV vergaande interesse heeft in Hans Vanaken van Club Brugge. Deze middenvelder is dit seizoen de absolute spelmaker van de Belgische competitie Pro League en heeft in het verleden de jeugdopleiding doorlopen van PSV...hij heeft al 2 interlands gespeeld voor België . Echter, ook Ajax heeft concrete belangstelling voor hem. Voetbalzone, maar ook andere sites beweren deze interesse van PSV en Ajax...
Dat komt door het auto-aanvullen bij die sites, zodra die PSV en interesse detecteren voegen ze ajaks toen in de zin. Daarbij, een kop over alleen PSV helpt Voetbalzone niet met hun verdienmodel, reclame tonen aan 818-supporters.
 
Terug
Bovenaan Onderaan