The Joker
Trainer Coach
Als je gebanned bent uit dat topic lijkt ‘t me niet handig in andere topics die discussie te voeren.Auchhh, zwarte dag voor velen hier in ons palestina topic dit..![]()
Laatst bewerkt door een ninja:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Als je gebanned bent uit dat topic lijkt ‘t me niet handig in andere topics die discussie te voeren.Auchhh, zwarte dag voor velen hier in ons palestina topic dit..![]()
Als je gebanned bent uit dat topic lijkt ‘t me niet handig in andere topics die discussie te voeren.
Lezen is niet altijd je sterkste punt.Ik ben gebannen voor mijn mening en gedachtegang, wat nu bewezen word, dus ik hoor juist een excuus te krijgen van al die fanboys daar, maar ach ik lach er om al blijft het triest en hilarisch. Dat ik mijn gelijk moet halen over de rug van 35.000 doden en de rest zo naïef was/is in dat topic.
Nope, je bent niet geband voor je mening. Het gegeven dat je hier wederom over fanboys begint geeft wat mij betreft nogmaals het gelijk van de mods aan. En met het nu hier over hetzelfde onderwerp gaan lopen zuigen en de mods in een kwaad daglicht zetten alsof je om je mening geband bent zou ik er persoonlijk 0.0 bezwaar tegen hebben dat ze je volledig van het forum flikkeren.Ik ben gebannen voor mijn mening en gedachtegang, wat nu bewezen word, dus ik hoor juist een excuus te krijgen van al die fanboys daar, maar ach ik lach er om al blijft het triest en hilarisch. Dat ik mijn gelijk moet halen over de rug van 35.000 doden en de rest zo naïef was/is in dat topic.
Gewoon.niet.doen.Ik ben gebannen voor mijn mening en gedachtegang, wat nu bewezen word, dus ik hoor juist een excuus te krijgen van al die fanboys daar, maar ach ik lach er om al blijft het triest en hilarisch. Dat ik mijn gelijk moet halen over de rug van 35.000 doden en de rest zo naïef was/is in dat topic.
Ah, het is dus toch een geloof.U bent bekeerd tot het juiste geloof?![]()
Wel echt fast food dus![]()
Vlees van afgedankte racepaarden via Nederland illegaal in snacks
Het vlees van afgedankte Ierse en Britse racepaarden komt illegaal in Nederlandse bitterballen en kroketten terecht. Dat vlees mogen mensen niet eten, omdat racepaarden tijdens hun carrière mogelijk medicatie hebben gehad om blessures te behandelen.www.nu.nl
Sla die schaal met mini-snacks maar ff over tijdens t EK kijken...
Of vraag om n schaal vega(n ) snacks![]()
Of juist nietWel echt fast food dus
Paardenvlees is super lekker en gezond. Kom maar door!![]()
Vlees van afgedankte racepaarden via Nederland illegaal in snacks
Het vlees van afgedankte Ierse en Britse racepaarden komt illegaal in Nederlandse bitterballen en kroketten terecht. Dat vlees mogen mensen niet eten, omdat racepaarden tijdens hun carrière mogelijk medicatie hebben gehad om blessures te behandelen.www.nu.nl
Sla die schaal met mini-snacks maar ff over tijdens t EK kijken...
Of vraag om n schaal vega(n ) snacks![]()
Ja dat. Begrijp het probleem niet. Limburgs Zuurvlees is normaal gesproken paardenvlees…Paardenvlees is super lekker en gezond. Kom maar door!
Paardenvlees is super lekker en gezond. Kom maar door!
Ja dat. Begrijp het probleem niet. Limburgs Zuurvlees is normaal gesproken paardenvlees…
Een beetje zoals bijna al het vlees in Nederland.Nou, zo te lezen in dit geval vanwege voedselveiligheid. Omdat het dus vanwege de medicatie mogelijk niet geschikt is voor menselijke consumptie.![]()
Nou, zo te lezen in dit geval vanwege voedselveiligheid. Omdat het dus vanwege de medicatie mogelijk niet geschikt is voor menselijke consumptie.![]()
Alsof ik daar normaal wel op let in het weekend?Nou, zo te lezen in dit geval vanwege voedselveiligheid. Omdat het dus vanwege de medicatie mogelijk niet geschikt is voor menselijke consumptie.![]()
Race paarden, kans op racen naar de wc?Nou, zo te lezen in dit geval vanwege voedselveiligheid. Omdat het dus vanwege de medicatie mogelijk niet geschikt is voor menselijke consumptie.![]()
Het is eigenlijk een beetje hypocriet van mij dat ik wel koe eet ik weet het, maar paard eet ik liever niet