Algemene Nieuwsberichten

Als je gebanned bent uit dat topic lijkt ‘t me niet handig in andere topics die discussie te voeren.

Ik ben gebannen voor mijn mening en gedachtegang, wat nu bewezen word, dus ik hoor juist een excuus te krijgen van al die fanboys daar, maar ach ik lach er om al blijft het triest en hilarisch. Dat ik mijn gelijk moet halen over de rug van 35.000 doden en de rest zo naïef was/is in dat topic.

Ik ben gebannen voor mijn mening en gedachtegang, wat nu bewezen word, dus ik hoor juist een excuus te krijgen van al die fanboys daar, maar ach ik lach er om al blijft het triest en hilarisch. Dat ik mijn gelijk moet halen over de rug van 35.000 doden en de rest zo naïef was/is in dat topic.
Lezen is niet altijd je sterkste punt.

Nope, je bent niet geband voor je mening. Het gegeven dat je hier wederom over fanboys begint geeft wat mij betreft nogmaals het gelijk van de mods aan. En met het nu hier over hetzelfde onderwerp gaan lopen zuigen en de mods in een kwaad daglicht zetten alsof je om je mening geband bent zou ik er persoonlijk 0.0 bezwaar tegen hebben dat ze je volledig van het forum flikkeren.

Gewoon.niet.doen.

Sla die schaal met mini-snacks maar ff over tijdens t EK kijken...
Of vraag om n schaal vega(n ) snacks ;)

Laatst bewerkt:

Sla die schaal met mini-snacks maar ff over tijdens t EK kijken...
Of vraag om n schaal vega(n ) snacks ;)
Paardenvlees is super lekker en gezond. Kom maar door!

Het is eigenlijk een beetje hypocriet van mij dat ik wel koe eet ik weet het, maar paard eet ik liever niet.
Ik eet vrijwel alleen bitterballen bij feestjes. Als er 1 stukje paard per 40.000 bitterballen in is gekomen dan is dat geen punt. Maar als er paard in een bitterbal zit die ik zelf frituur wil ik het wel graag weten.
Nou, zo te lezen in dit geval vanwege voedselveiligheid. Omdat het dus vanwege de medicatie mogelijk niet geschikt is voor menselijke consumptie. :maniac:
Race paarden, kans op racen naar de wc?

Terug
Bovenaan Onderaan