Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
#schipoutCruiseschip met Nederlanders ligt voor anker vanwege mogelijke cholera-uitbraak: ‘Sfeer niet gezellig’
Een cruiseschip met zo'n 2200 passagiers ligt sinds zaterdag voor anker in de Indische Oceaan. De volgende stop zou het eiland Mauritius moeten zijn, maar de lokale autoriteiten weigeren daar de mensen van boord te laten gaan. Mogelijk is er cholera aan boord, zo laten Nederlandse reizigers weten.www.ad.nl
Tja, we staan weer massaal in de file, vliegen ons de ziekte en gaan weer gewoon op cruise alsof we niets geleerd hebben van de vorige periode.
0.0 medelijden met hen die daar nu vastzitten.
Het is ook lachwekkend om die producten zo te noemen.Vleesvervanger mag in Frankrijk geen steak, schnitzel of entrecote meer heten
De Franse overheid verbiedt vleesachtige namen op etiketten van vegetarische producten. Steak, schnitzel, ham, filet en entrecote mogen niet meer op vleesvrije producten staan. De Franse vleesindustrie had geklaagd dat productnamen verwarrend kunnen zijn voor consumenten.www.nu.nl
Man man, wat kunnen mensen zich ook druk maken om helemaal niks.
Ik vind die vega kip eigenlijk best te pruimen. En aangezien ik sowieso geen kip lust wil dat veel zeggenVlees is geen vis, vegetarische meuk is geen vlees. Geef het dus een andere naam, ben het helemaal eens met de vleesindustrie.
Meer ook omdat vegetarische kip gewoon verboden zou moeten zijn. Eet kip of eet iets anders, maar ga niet doen alsof.
Geen reclame voor de Vegas kip, lijkt me.Ik vind die vega kip eigenlijk best te pruimen. En aangezien ik sowieso geen kip lust wil dat veel zeggen
Of juist wel. Niet kip liefhebbers gaan kip eten. Ik zie een markt..Geen reclame voor de Vegas kip, lijkt me.
Ik ken verder niemand die geen kip lustOf juist wel. Niet kip liefhebbers gaan kip eten. Ik zie een markt..
Nog een schokkende bekentenis. Eieren vind ik ook niet lekker.Ik ken verder niemand die geen kip lust
Fake kip als Gateway drug naar echte kip. Over een paar jaar een ware kip epidemie. Het eten van kip zal vertienvoudigen!Of juist wel. Niet kip liefhebbers gaan kip eten. Ik zie een markt..
Bah, echte kip. Niet te vreten.Fake kip als Gateway drug naar echte kip. Over een paar jaar een ware kip epidemie. Het eten van kip zal vertienvoudigen!
Vleesvervanger mag in Frankrijk geen steak, schnitzel of entrecote meer heten
De Franse overheid verbiedt vleesachtige namen op etiketten van vegetarische producten. Steak, schnitzel, ham, filet en entrecote mogen niet meer op vleesvrije producten staan. De Franse vleesindustrie had geklaagd dat productnamen verwarrend kunnen zijn voor consumenten.www.nu.nl
Vrijwel alle kippen zijn vegetarisch. Vleesetende kippen zijn een uitzondering, een zeldzaamheid.Vlees is geen vis, vegetarische meuk is geen vlees. Geef het dus een andere naam, ben het helemaal eens met de vleesindustrie.
Meer ook omdat vegetarische kip gewoon verboden zou moeten zijn. Eet kip of eet iets anders, maar ga niet doen alsof.
Wat eet een vegetarische kannibaalVrijwel alle kippen zijn vegetarisch. Vleesetende kippen zijn een uitzondering, een zeldzaamheid.
Wij hadden vroeger een stuk of 20 kippen en die aten echt alles. Dus ik vind kippen niet echt vegetarisch.Vrijwel alle kippen zijn vegetarisch. Vleesetende kippen zijn een uitzondering, een zeldzaamheid.
Sorry, maar ik vind dit echt héél kortzichtig.Vlees is geen vis, vegetarische meuk is geen vlees. Geef het dus een andere naam, ben het helemaal eens met de vleesindustrie.